Ja wij zijn uitgespeeld. Er gaat in principe niemand kijken bij de tegenstander, we gaan wel kijken bij ons team 1 thuis, die zit ook in de situatie wel of niet degraderen en daar hangt het ook af van de laatste avond. Die wilde eigenlijk samen met ons op afgelopen vrijdag spelen, maar de tegenstander was daar op tegen.GarField000 schreef: 15 apr 2025, 10:42 Jullie zijn nu uitgespeeld?
Dat wordt dus billen knijpen volgende week. Gaat er ook iemand kijken?
Dat heb ik een keer gehad dat afhankelijk van onze uitslag iemand wel of niet kampioen zou worden .... toen zat er ook iemand te kijken om zeker te zijn dat er geen 'deal' gemaakt werd.
DUO is bij ons vanavond de laatste wedstrijd. Het staat allemaal dicht bij elkaar.
nr 1 heeft 28 punten. Wij staan 2 met 24 punten. Dan 3e met 23, 4e met 22 en 5e met 21 punten. Nummer laatst heeft er 17 en is gedegradeerd.
Wij mogen tegen de nummer 3. Dus als we daar 2-3 of 3-2 maken zijn we beide veilig. Vorige keer was het 3-2 voor ons.
Donderdag moet de nummer 4 tegen de nummer laatste. Dus die gaan ons mogelijk nog voorbij.
Vrijdag moet de nummer 5 tegen de nummer 1. Ik neem aan dat die ons niet meer voorbij gaan.
We gaan er sowieso een gezellige avond van maken. Vorige week met de slager afgesproken (die speelt ook dinsdag) dat hij gehaktballen meeneemt. Ik ga broodjes halen en ik ga de frituur aan zetten.
Gewoon een leuke nazit ... zonder bier want het gaat hard regenen dus moet met de auto.
Ik hoop eigenlijk wel dat de nummer 1 binnen onze poule gewoon zijn/haar best gaat doen en niet een dealtje gaat sluiten, ik zou dat zeer onsportief vinden.
Maar als ze dat wel doen, zijn we de sjaak.
Gezellige avond maak ik er altijd van, zelfs als ik me kapot erger aan mijn eigen spel, maak ik er nog wat gezelligs van uiteindelijk. En nu alleen even vrij een balletje slaan als ik er toch ben en kijken naar team 1.