Voorjaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: Voorjaar 2025

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 15 apr 2025, 10:42 Jullie zijn nu uitgespeeld?

Dat wordt dus billen knijpen volgende week :). Gaat er ook iemand kijken?
Dat heb ik een keer gehad dat afhankelijk van onze uitslag iemand wel of niet kampioen zou worden .... toen zat er ook iemand te kijken om zeker te zijn dat er geen 'deal' gemaakt werd.

DUO is bij ons vanavond de laatste wedstrijd. Het staat allemaal dicht bij elkaar.
nr 1 heeft 28 punten. Wij staan 2 met 24 punten. Dan 3e met 23, 4e met 22 en 5e met 21 punten. Nummer laatst heeft er 17 en is gedegradeerd.
Wij mogen tegen de nummer 3. Dus als we daar 2-3 of 3-2 maken zijn we beide veilig. Vorige keer was het 3-2 voor ons.
Donderdag moet de nummer 4 tegen de nummer laatste. Dus die gaan ons mogelijk nog voorbij.
Vrijdag moet de nummer 5 tegen de nummer 1. Ik neem aan dat die ons niet meer voorbij gaan.

We gaan er sowieso een gezellige avond van maken. Vorige week met de slager afgesproken (die speelt ook dinsdag) dat hij gehaktballen meeneemt. Ik ga broodjes halen en ik ga de frituur aan zetten.
Gewoon een leuke nazit ... zonder bier want het gaat hard regenen dus moet met de auto.
Ja wij zijn uitgespeeld. Er gaat in principe niemand kijken bij de tegenstander, we gaan wel kijken bij ons team 1 thuis, die zit ook in de situatie wel of niet degraderen en daar hangt het ook af van de laatste avond. Die wilde eigenlijk samen met ons op afgelopen vrijdag spelen, maar de tegenstander was daar op tegen.

Ik hoop eigenlijk wel dat de nummer 1 binnen onze poule gewoon zijn/haar best gaat doen en niet een dealtje gaat sluiten, ik zou dat zeer onsportief vinden.
Maar als ze dat wel doen, zijn we de sjaak.

Gezellige avond maak ik er altijd van, zelfs als ik me kapot erger aan mijn eigen spel, maak ik er nog wat gezelligs van uiteindelijk. En nu alleen even vrij een balletje slaan als ik er toch ben en kijken naar team 1.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Onze laatste DUO is voorspoedig verlopen. We hebben 4-1 gewonnen. Totaal hebben we 7 uit 10 dubbels gewonnen.
We staan nu op 2 met 28 punten. De nummer 1 heeft 28 punten en is kampioen met nog 1 wedstrijd te gaan voor ze.
Niemand kan ze meer inhalen. Onderling resultaat hebben ze 2x van ons gewonnen.
Nummer 3 is het team van vandaag en heeft 24 punten. De nummer 4 heeft 22 punten en kan ons niet meer inhalen. Dus we zijn 2e geworden.
Donderdag moet de nummer 4 tegen nummer 6 en vrijdag nummer 1 tegen de nummer 5. Dus wie 5e wordt gaat nog spannend worden.

Stand rating 1268. 75% gespeeld (15 uit 20) in de 2e klasse duo.

Vrijdag wordt het echt spannend. Kijken of onze tegenstander en mijn teamgenoten tegen de druk bestand zijn.
Ik heb er geen last van dus misschien moet ik zorgen dat ik als laatste speel.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 15 apr 2025, 23:55 Onze laatste DUO is voorspoedig verlopen. We hebben 4-1 gewonnen. Totaal hebben we 7 uit 10 dubbels gewonnen.
We staan nu op 2 met 28 punten. De nummer 1 heeft 28 punten en is kampioen met nog 1 wedstrijd te gaan voor ze.
Niemand kan ze meer inhalen. Onderling resultaat hebben ze 2x van ons gewonnen.
Nummer 3 is het team van vandaag en heeft 24 punten. De nummer 4 heeft 22 punten en kan ons niet meer inhalen. Dus we zijn 2e geworden.
Donderdag moet de nummer 4 tegen nummer 6 en vrijdag nummer 1 tegen de nummer 5. Dus wie 5e wordt gaat nog spannend worden.

Stand rating 1268. 75% gespeeld (15 uit 20) in de 2e klasse duo.

Vrijdag wordt het echt spannend. Kijken of onze tegenstander en mijn teamgenoten tegen de druk bestand zijn.
Ik heb er geen last van dus misschien moet ik zorgen dat ik als laatste speel.
Gefeliciteerd met een mooi resultaat, zowel als team als individueel. Zelf ben ik overigens geëindigd op 1073 met 59% (17/29) 3e klasse regulier, wat voor mij een daling van 10 rating punten is t.o.v. de start. Daarmee wel tevreden, gezien het feit ik vorig seizoen 78% (18/23) had in de 4de klasse. Overigens lijken alle signalen nu te staan op dat we ongeacht of we 4de of 5de worden in de poule, we toch weer 3de klasse mogen spelen komend seizoen (i.v.m. een tekort aan teams anders in de 3de klasse).

Ik ga overigens naar alle waarschijnlijkheid (extra) meespelen in de DUO bij de andere vereniging in mijn woonplaats, die spelen nu eerste klasse DUO. Maar 1 van hun spelers stopt ermee en ik ben gevraagd om dan mee te doen, ze zijn overigens gisteravond nipt winnaar van de poule geworden.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Van 78% naar 59% bij een sterkere klasse is netjes hoor. Dat is maar 19% minder. Meestal is het 33% of meer. Dus goed gedaan.

Dus volgend jaar 1e klasse :D. Dat nivo verschil is wel te merken hoor. Bij ons is 2e klasse duo minder sterk als 2e klasse regulier. Maar 2 klasses hoger is een flinke stap :D. Gefeliciteerd :)
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 17 apr 2025, 17:12 Van 78% naar 59% bij een sterkere klasse is netjes hoor. Dat is maar 19% minder. Meestal is het 33% of meer. Dus goed gedaan.

Dus volgend jaar 1e klasse :D. Dat nivo verschil is wel te merken hoor. Bij ons is 2e klasse duo minder sterk als 2e klasse regulier. Maar 2 klasses hoger is een flinke stap :D. Gefeliciteerd :)
Ja dat weet ik, ik heb ondertussen ook wel regelmatig in de 2de en de 1ste klasse ingevallen, maar toch valt het me dan niet tegen... zelfs wel eens te horen gekregen dat ik thuishoor in de 2de klasse, maar dat was ik niet met hun eens... alleen als mijn tegenstander beter is, ben ik zelf meestal ook wel beter en die avond speelde ik gewoon goed. Niks gewonnen overigens, maar wel liet ik iedereen tot 5 games spelen, waardoor ik tevens de beste van 'ons team' was die avond.

Overigens is de DUO wel heel gemixt zag ik, met echt beregoede spelers en wat slechtere (meer op mijn niveau of zelfs soms eronder) in de eerste klasse bij ons (ik denk omdat er nog niet heel veel teams zijn).

Ik heb overigens als leidraad dat als ik 50% of meer haal, ik prima in die klasse pas, want dan is het namelijk wel echt uitdagend, maar wordt je ook niet compleet weggespeeld. Dat vind ik het leukste.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Vanavond de laatste competitie avond. Het is spannend.
Onze tegenstander heeft het eigenlijk verpest vorige week door 7-3 te verliezen. Om kampioen te worden moeten ze 3 punten meer halen als hun concurrent, en die spelen tegen onze degradatie concurrent. Dus als ze kampioen worden zijn wij laatste, wij moeten meer punten halen dan de tegenstander van hun concurrent dus als we dat doen zijn zij geen kampioen. Teams wat 2 punten boven ons staat moet tegen de nummer laatste dus die blijven wel boven ons. Wordt een leuke avond. Ons team 3 kan kampioen worden door 3 punten te halen dus dat gaat wel lukken.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik ben dus uitgespeeld voor de competitie, maar ga vanavond bij team 1 kijken, die staan nu 5de en slechts 2 punten achter op de nummer 3 en nummer 4... echter zij moeten vanavond tegen de nummer 6 en de nummer 3 en 4 moeten tegen de nummers 1 en 2... dus best een goede kans dat ze erin blijven....

Wij staan sinds gisteravond virtueel 4de met een voorsprong van 4 punten op de nummer 5 en 15 punten op de nummer 6... en alleen de nummer 5 kan ons nog inhalen, maar dan moeten ze 5 punten pakken vanavond tegen de nummer 1. Want wij hebben onderling 2 keer gewonnen met 7-3.
Echter ondertussen ook wel begrepen dat zelfs als we 5de worden, de kans toch best groot is dat we volgend seizoen ook 3de klasse spelen... echter liever doen we het op eigen kracht. Namelijk de promotie ook op eigen kracht gedaan door eerste te worden, erin blijven zou dan ook wel zo fijn zijn om dit op eigen kracht te doen.

Uiteraard hoop ik tussendoor ook een balletje te slaan, kom niet alleen om te kijken ;-)
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

BBB
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door BBB »

Het is je gegund de stap naar de eerste klasse TwoFace. Zal flink aanpoten worden maar je kunt spelen zonder enige druk.
Frame: Virtuoso OFF-
FH: Xiom Omega VII Euro 2.0
BH: Xiom Omega IV Elite 1.8
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

GarField000 schreef: 18 apr 2025, 10:02 Vanavond de laatste competitie avond. Het is spannend.
Onze tegenstander heeft het eigenlijk verpest vorige week door 7-3 te verliezen. Om kampioen te worden moeten ze 3 punten meer halen als hun concurrent, en die spelen tegen onze degradatie concurrent. Dus als ze kampioen worden zijn wij laatste, wij moeten meer punten halen dan de tegenstander van hun concurrent dus als we dat doen zijn zij geen kampioen. Teams wat 2 punten boven ons staat moet tegen de nummer laatste dus die blijven wel boven ons. Wordt een leuke avond. Ons team 3 kan kampioen worden door 3 punten te halen dus dat gaat wel lukken.
We kunnen toch niet degraderen of wel?
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Nou. Dit is een avond die ik snel moet vergeten. Wij allemaal. Buiten het feit dat de tegenstander ERG goed speelde waren wij niet op ons best.
We hebben een dikke 10-0 aan de broek gekregen ....
Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken ..... de tegenstander speelde goed. Ze bleven de ballen maar terug koppen en het geluk zat ook echt aan hun kant ..... maar het is wat het is.

Resultaat was overigens alsnog dat ze geen kampioen zijn want hun concu won met 9-1. Door dat ene punt zijn wij 5e geworden.
Feli voor Tiel :) .... wij hebben het echt laten liggen.

In de basis zijn we gedegradeerd, maar met 1 poule minder boven ons en onder ons denk ik dat ons verzoek naar 2e klasse geen probleem moet zijn. Motivatie .. onze ster speler is gebleseerd waardoor onze 4e man alles moest spelen en 0/27 heeft gescoord. Moet vast goed komen.

Mijn doel van 1260 zeer zeker niet gehaald. 20 punten naar beneden dus ik sta nu op 1248 met 15 uit 27 (56%). Op zich is percentage niet heel slecht maar vind het wel teleurstellend. Dan maar in het najaar de 1260 halen :D.

Nu een week rust en dan begint de beker.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ai, zo eentje hebben wij ook gehad ja... zo'n avond dat de tegenstander gewoon goed bezig is, maar je merkt aan je eigen team dat het allemaal slechter is dan normaal. Helaas bij ons toen ook 10-0.

Jullie zitten dus in hetzelfde schuitje als wij, alleen een klasse hoger.... wij ook 5de en in de basis gedegradeerd, maar ook bij ons is de verwachting dat we toch in deze klasse uit gaan komen komend seizoen.
Jij zit dus met je percentage heel dicht op de mijne :-) hopelijk lukt het je om komend seizoen te doel te halen.

Mijn doel is de 1100 grens te gaan doorbreken... tot nu toe kwam ik tot 1083 en dit seizoen ondanks mijn 59% toch 10 punten gedaald in rating o.a. door 1 keer van 2 jeugdspelers te verliezen op dezelfde avond en wel te winnen van een oudere... maar die avond toch -30 in mijn rating, dus de rest was weer compenseren voor die ene avond...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Ik zal niet een heel topic openen voor de bekercompetitie. Ik zal het hier gewoon plaatsen.

De poule indeling is bekend. 4 teams. De 1e 2 gaan door naar de afvalrondes.
Ons teams is de hoogste in gemiddelde rating.
1256. Nummer 2 heeft 1112, 3 heeft 857 (met een speler van 1501), en de laagste heeft 668 gemiddeld.
Kijk ik naar de spelers staan onze spelers en die van nummer 2 allemaal bovenaan. muv 1 die ene speler die staat bovenaan.
Wij mogen vrijdag als eerste tegen de laagste. Rating 453 t/m 855. Dit vind ik de minst leuke wedstrijden, maar wel uitdagend :D

De 3e week moeten we tegen de nummer 2 in rating maar dan ben ik er niet bij.
Ik ben dan vrijwilliger op het Big Green Egg open golftoernooi van de europese dames tour.
En iedereen moet een keer spelen in de poule anders mag je in de afvalwedstrijden niet spelen.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Die van ons is ook bekend, 5 teams... geen idee over de ratings, dat wordt bij ons niet gedeeld... toch wel: "Na het weekend volgt nog het overzicht per poule van spelers met hun rating, het wedstrijdformulier, een rating-rekensheet en het aangepaste BEKERREGLEMENT." (dus dat zou elk moment binnen kunnen komen.

Wij starten overigens volgende week vrijdag (ons team) thuis. De eerste wedstrijd wordt dinsdag 6 mei gespeeld.

Deze opmerking hoop ik dat dit niet bij ons geld of dat er uitzonderingen zijn:
"En iedereen moet een keer spelen in de poule anders mag je in de afvalwedstrijden niet spelen."

We hebben namelijk 1 speler die puur als reserve op de lijst staat en liever niet speelt en we hebben iemand die ondertussen een blessure heeft en mogelijk de komende maanden niet meer kan spelen. De rest is allemaal al ingedeeld om wel te spelen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

TwoFace schreef: 28 apr 2025, 14:52Deze opmerking hoop ik dat dit niet bij ons geld of dat er uitzonderingen zijn:
"En iedereen moet een keer spelen in de poule anders mag je in de afvalwedstrijden niet spelen.
Oh...ik kreeg de indruk dat dit moest worden geinterpreteerd als "In de afvalwedstrijden mogen alleen spelers worden ingezet, die ook minstens eenmaal in de poule hebben gespeeld."
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

ardane schreef: 28 apr 2025, 15:03
TwoFace schreef: 28 apr 2025, 14:52Deze opmerking hoop ik dat dit niet bij ons geld of dat er uitzonderingen zijn:
"En iedereen moet een keer spelen in de poule anders mag je in de afvalwedstrijden niet spelen.
Oh...ik kreeg de indruk dat dit moest worden geinterpreteerd als "In de afvalwedstrijden mogen alleen spelers worden ingezet, die ook minstens eenmaal in de poule hebben gespeeld."
Ja zo zou ik het ook kunnen interpreteren, maar dat wil ik zeker weten... we hebben tenslotte een speler die als reserve staat ( hij wil liever niet spelen, maar als we omhoog zitten speelt hij wel). Maar dan betekend dat hij nu in de poule niet ingezet wordt... stel dat we doorgaan en we hebben een keer een speler tekort... kan hij dus ook niet ingezet worden... en tja, waarom... hij speelt gewoon competitie, dus heeft een rating en daarin dus geen verrassingen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Klopt. Bij ons kun je dus niet een 'reserve' speler inzetten als hij niet in de poules gespeeld heeft. Geen idee waarom dit zo is, maar het is zo.
Het is niet zo dat je hem in een ander team kunt gaan opstellen want daar heeft hij ook niet gespeeld :)
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 28 apr 2025, 15:27
Klopt. Bij ons kun je dus niet een 'reserve' speler inzetten als hij niet in de poules gespeeld heeft. Geen idee waarom dit zo is, maar het is zo.
Het is niet zo dat je hem in een ander team kunt gaan opstellen want daar heeft hij ook niet gespeeld :)
Ik heb het maar even neergelegd als vraag bij de organisatie bij onze beker... ik vind het persoonlijk een vreemde regel... maar goed ik ga er niet over. Als iemand nog geen rating heeft en je gaat dan een speler zo indelen, dan snap ik hem wel... maar als het iemand is (zoals bij ons) die al 40 jaar competitie speelt... die dus een duidelijke rating heeft... tja.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Ben je al het bibberen voor komende vrijdag M.?

Zou wat zijn als je met 51 punten. 1 punt meer dan vorig jaar toch degradeert. Gezellig bekend team ga je tegen spelen.

Had je mij maar in je team gehad dan was je in mijn huidige vorm zeker veilig geweest.

ps. Wat doe je trouwens hier?
Mij controleren? Ik heb hier al bijna een maand niets gepost dus dat valt je vast tegen dat je niets kunt vinden... Ik kan ook positief veranderen en zijn... Helaas merk je daar niets van omdat je mij overal hebt geblokkeerd.
Mocht je het bij willen leggen dan dien jij dus actie te ondernemen omdat ik het gehad niet kan hoe graag ik dat ook zou willen.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

MichielH schreef: 28 apr 2025, 17:38 Hier zit een logica achter. Bij ons (zuid-west) heb je namelijk Promotie-Degradatie wedstrijden waarbij je minimaal 3 avonden gespeeld moet hebben.

Als je dan dus 5e wordt en een degradatie wedstrijd speelt, dan mag je niet de spelers opstellen die te weinig gespeeld hebben. De logica hiervan is dat dit team wel representatief moet zijn voor hun prestatie. Zet je plotseling die enorm goede speler in die eigenlijk nooit speelt, dan is dat niet eerlijk voor de tegenstander. Immers als die goede speler voldoende gespeeld had in de reguliere poule, dan was het team mogelijk helemaal geen 5e geworden en was een ander team hun tegenstander.
Dat systeem kennen we hier niet, dus misschien is het bij ons ook wel anders.

Ik begrijp de gedachte wel tot op zeker niveau, maar ook vind ik het een wat beperkte gedachte....Ik bedoel je mag geen spelers meer toevoegen later, dus als iemand onderdeel is van het team, dan is dat zo... ongeacht hoe vaak iemand speelt... stel dat iemand geblesseerd is en pas laat in het seizoen weer mee kan doen, sluit je zo iemand mogelijk ook uit...

Als je dan als team degradeert omdat die ene speler te weinig heeft kunnen meespelen, kan je sowieso het seizoen erop pas weer alles rechttrekken, dan kan dat toch net zo goed al tijdens die promotie/degradatiewedstrijden gebeuren?

Het is uiteraard slechts mijn mening, maar ik vind ook dat er teveel beperkende regeltjes zijn die de sport minder aantrekkelijk maken, terwijl soms deze regels in mijn ogen niet heel duidelijk wat toevoegen. Dit is er zo een.
Nu in het competitiebulletin hebben ze bij ons ook aangegeven dat ziekte/blessures geen reden mag zijn voor verzetten, net als een zaal niet kunnen huren (want je kan in een andere zaal spelen)... ik snap niet zo goed hoe ze dit bedenken.

Stel je hebt een 5-mans team... toch best redelijk groot om met 3 te kunnen opdagen... en je hebt al vrij snel iemand met een blessure... vervolgens griep binnen het team... hoezo zou je dan niet moeten kunnen verzetten... natuurlijk heb ik ook wel gezien dat er teams misbruik van (1,5 dag van te voren vragen om verzetten met een team van 6 mensen en volgens hun redenatie bleven er 3 over die wel konden die avond) hebben gemaakt... maar daar werd niks aan gedaan door wedstrijdleiding en het probleem werd bij ons team neergelegd (en zo ook de kosten)...
En in een andere zaal spelen... leuke gedachte, maar hoe dan? De tafels staan op 1 locatie... een andere zaal is echt niet zo maar te regelen, zeker niet als je daar je materiaal ook naar toe moet brengen... echt krom.

Overigens hebben wij slechts 2 keer een wedstrijd moeten verzetten en hebben we dit aan het begin van het seizoen al aangegeven, dit had o.a. met geloof te maken (er was ingepland te spelen op goede vrijdag, terwijl we in de biblebelt wonen en meer dan de helft van mijn team zwaar christelijk is)... en eentje doordeweeks was gewoon ivm werk/gezinnen en iemand met blessure niet in te plannen voor ons.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

@ TwoFace, je hebt gelijk… De beslissingwedstrijden zijn ook ruk. Ik heb het toen ik bij M. 8 jaar geleden als reserve speelde en dat seizoen zo’n 4x mee heb gedaan uiteindelijk ook de beslissingswedstrijd (ik mocht mee doen gezien het aantal keer invallen en het kwam goed uit destijds) gespeeld om erin te mogen blijven (kan je nagaan hoeveel ik destijds M. zijn team heb geholpen en ik nu gewoon simpel aan de kant wordt gezet zonder dat er rekening wordt gehouden met de hulp die ik destijds heb geboden). Efin, ik weet die avond mij nog goed te herinneren. Het was op een andere locatie (neutraal terrein, je zou zeggen dat is eerlijk maar ik kan mij voorstellen dat het voor meerdere clubs die een eigen locatie hebben interessant is om zich hiervoor in te schrijven. Immers dat zorgt voor mooi extra baromzet). Op de avond waren er een stuk of 9 beslissingswedstrijden en volgens mij promoveerde er maar 1 team van al die wedstrijden. Daarnaast mag je zodra je 6 punten hebt er mee ophouden. Als je voor klasse behoud speelt zoals wij destijds is het verschil behoorlijk groot en de tegenstander kwam dan ook ruim tekort. Ik speel dan wel geen Zuidwest meer, maar voor mij mogen ze dit afschaffen en bovendien waarom beslissingswedstrijden daar trouwens niet tussen de 1e, 2e en 3e klasses gespeeld? Of alle klasses wel of niet lijkt mij. Nu gebeurt dit dus alleen maar bij de helft van de klasses. Dat is ook niet consistent. Dan is wat ze in Gelre doen beter. De laatste degradeert sowieso en de beste nummers 5 blijven erin. Alleen de nummer 1 promoveert. Geen gedoe met beslissingswedstrijden die 9 van de 10 keer niet voor promotie zorgen.

@M. Hoe kan iemand en het bestuur zo zijn?

Om maar even in M. zijn woorden te blijven. Hoe kan iemand en met name het bestuur zo zijn om NIET te kiezen voor de persoon die het meest aanwezig is op de vrije speelavonden en trainingen.
Een normaal bestuur kiest ALTIJD voor de persoon die het meest speelt/traint bij de club om die competitie te laten spelen mocht er iets spelen in een team. Daarnaast hoe dient een technische commissie haar functie uit te voeren? Toch dmv contact op te nemen met spelers waarbij iets speelt?

Daarnaast hoe kan een persoon (en meerdere eigenlijk van M. zijn club) zo zijn dat ze de gezelligste persoon (ik blijf immers zo ongeveer als het laatste na borrelen en borrel altijd na het vrij spelen bij mijn andere club) niet in hun team (niet de andere personen van M. zijn huidige team want die hebben letterlijk tegen mij gezegd dat ze geen problemen hebben met mij in het team) willen. Dat het bestuur met al deze verzoeken van andere leden mee gaat en NIET achter het doel van de sportclub gaat staan, namelijk sport aanbieden op ieder zijn/haar niveau, is onbegrijpelijk. Hoe kan een bestuur zo zijn? Dat individuele belangen van andere leden belangrijker zijn dan dat een lid op het juiste niveau met uitdaging kan spelen.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Plaats reactie