KMT 2025

Hier vind je informatie over toernooien
Plaats reactie
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

KMT 2025

Bericht door GarField000 »

Gisteren was het KMT op mijn club. KMT staat voor Klaas Meerveld Toernooi. Een man die bij de club hoorde.
Ik ben er 5 weken uit geweest met een zware griep (nou ja postief getest op corona). Afgelopen week geprobeerd te spelen maar was snel moe.
Dus gisteren was een mooie opbouw naar conditie.
In 2012 voor het eerst gedaan na zijn overlijden. Iedereen was welkom en er deden dan ook veel spelers van buiten mijn club mee. Heb ook gezellig gehad met een speler uit Breda. Toffe gast.

Ik zat een de B klasse. Ik zat net boven de grens met de split. Ik zat bij een speler van mijn rating. Speler met 1300, 1350 en 2 van 1450.
Ik moest als eerste tegen die 2 'hoge' spelers. Het nivo verschil was hoog en wilde te veel druk zetten maar dat lukt niet. Ik maakte te veel fouten en dan werkt het niet. Dus beide verloren. 0-3 en 1-3.
Daarna moest ik tegen de 1300 rating. Ik heb hem zien spelen en dacht die is erg goed. Dat was hij ook. Was een hele mooie spannende pot. Verloren in 5 sets.
De speler rond mijn rating kende ik, en hij kende mij ook en had er vooraf al geen zin in omdat hij niet weet hoe hij tegen mij moet spelen. Hij kwam er dan ook niet aan te pas. 3-0 overwinning voor mij.
De laatste moest ik tegen de 1350 rating speler. Die moest winnen om door te gaan. Als hij zou verliezen zou de 2e in rating doorgaan. De eerste was al door. Het was echt een super mooie en sportieve wedstrijd. Het werd een 5e set. En echt een mooie partij. Hele mooie en lange rallies.
Ik verloor met 12-10 maar ik kan er niet boos om zijn. We hebben beide gevochten tot de laatste bal. Was gewoon echt een super partij.

Hij verloor in de halve finale. De nummer 1 uit mijn poule wist mijn klasse te winnen. Die ken ik ook al een hele tijd.

Ik was wel erg kapot en ging na de finales dan ook gelijk naar huis. Vandaag voel ik het in mijn lijf maar ik ben tevreden met de vooruitgang.
Dinsdag weer trainen en klaar maken voor de afd. kampioenschappen op 10 jan.

Moet nog wel ff vers rubbertje voor de forehand ophalen. Die K3 FX die ik heb werkt echt niet. Maakt veel geluid en mist echt oempf.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: KMT 2025

Bericht door TwoFace »

Heftig dus weer het herstel van corona, ik heb het pas ook weer gehad, het trok mij ook qua energie helemaal leeg. Ik denk ook dat het bij mij heeft gezorgd voor mindere prestaties de laatste weken van de competitie.

Zo te horen een leuk toernooitje gehad, uitdaging is altijd goed.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Plaats reactie