We zouden in dezelfde poule terecht komen, maar uiteraard zijn er leden die stoppen, nieuwe leden, teams die stoppen, of nieuwe teams dus echt 1 op 1 gaat niet lukken.
Met ons normale 3 persoons team is de poule redelijk gelijk. 1 team is weg en een andere team is ervoor in de plaats.
Daar zit wel een hele sterke speler in met een rating over de 1200 (ik speel 4e klasse). Die staat dus bovenaan. Speelt ook Duo 2e klasse. Maar het team heeft 5 spelers. Hij komt uit team 1 dus ik denk dat er voor hem geen plaats meer was. Dat wordt dus een leuke partij. Halverwege vorig jaar stond ik in de normale en duo competitie nog op 100% dus dit wordt een leuke uitdaging (niet die 100% ... dat is geen doel).
Wij hebben er ook een 6e speler bij
Beetje lastig zo om een verhaal te doen zonder namen te noemen
Maar we hebben nu een mooi groepje met rating 1161 tot 904
Of we kampioen gaan worden weet ik niet. Ik wil wel, teamgenoot 4 wil ook wel, maar speelt geen wedstrijden anders dan vrijdag (dat zijn er dit seizoen 5). Teamgenoot 2 speelt voor de gezelligheid en hoeft geen kampioen te worden. Teamgenoot 3 (904) wint in de 4e klasse amper wat (20-33%). Maar we gaan het zien.
Duo team zit in een hele andere poule. Dus dat wordt een verrassing.
Mijn teamgenoot 1 en ik hebben de hoogste ratings. 1161 en 1069. De nummer 3 in de lijst heeft rating 1041 Teamgenoot 3 heeft rating 939.
Dus elke verliespartij gaat mij heel veel punten kosten. Vorig seizoen waren we op weg naar kampioenschap, maar we moeten het opnieuw proberen. De duo bij ons in de afdeling is net iets zwakker als de gewone competitie .. dus ik hoop dat we gewoon kampioen kunnen worden.
Ik speel nu voor het 3e seizoen duo. Ik sta tot nu toe op 100% lol. 1e seizoen met lange noppen. 2e seizoen normale rubbers, maar halverwege gestopt.