Hoi,
Ik laat met graag adviseren. Ik ben recent begonnen met tafeltennis. En ik wil graag een eigen nieuwe bat kopen. Omdat velen van jullie ongetwijfeld mijn niveau overstegen zijn hoopte ik een goede bat incl rubbers te kunnen overnemen van iemand.
Ik wil graag een nette bat waarmee ik ook kan blijven spelen als ik me wat verder ontwikkeld heb in het tafeltennis. Ik zoek iets met een holrond handvat en graag gelijke type rubbers op beide zijden, mij werd aangeraden een ALL+ te nemen als beginner.
Ik zag dat dit wel iets geschikts kon zijn? Iemand zoiets liggen en er ervaring meet? http://www.sporteurope.nl/nl/4/don01000 ... on-v1.aspx
Met vriendelijke groet,
Rick
Gezocht: Beginner bat (ALL+)
Re: Gezocht: Beginner bat (ALL+)
Als beginner blijf je best weg van frames met carbon. Een goed all+/ off- volledig houten blade is ideaal om mee te beginnen en zelfs nog lang daarna! Vanavond kijk ik eens wat ik nog liggen heb dat aan uw niveau kan voldoen.
Tenergy80 1.9mm
custom frame 68g
Xiom Vega Pro 2.0mm
custom frame 68g
Xiom Vega Pro 2.0mm
Hoi,
Dank je wel voor je reactie. Mocht je nog een goed startersbat hebben dan hoor ik dat graag.
Groet,
Rick
Dank je wel voor je reactie. Mocht je nog een goed startersbat hebben dan hoor ik dat graag.
Groet,
Rick
Stiga Allround Classic is een goede start voor beginners. Met bv. Yasaka Mark V 1,5mm op beide kanten.
Daarmee kun je de techniek goed mee onder de knie krijgen.
Maar vraag ook je trainer eens wat hij je aanraadt. Maar wat je ook doet, koop geen kant en klaar standaardbatje.
Daarmee kun je de techniek goed mee onder de knie krijgen.
Maar vraag ook je trainer eens wat hij je aanraadt. Maar wat je ook doet, koop geen kant en klaar standaardbatje.
CSBV all wood Andro Rasanter C53 Andro Rasanter C53
CSBV all wood Gewo Nexxus EL 48 Gewo Nexxus EL 48
CSBV all wood Gewo Nexxus EL 48 Gewo Nexxus EL 48
Zie PB.