Soulspin

Hier kun je informatie vinden of vragen over frames.
Plaats reactie
Danny1973
Moderator
Moderator

Soulspin

Bericht door Danny1973 »

Ik kwam via een ander forum de frames van Soulspin tegen, en heb hun site eens bekeken. Dit ziet er wel heel gaaf uit. Ze gaan misschien zelfs nog wel een stap verder dan OSP qua mogelijkheden. Ik heb er zelf niet mee gespeeld, maar het schijnt dat ze ook topstukken voor Nittaku maken. Dat weet ik echter niet zeker.

Kijk een oo de volgende link en geniet, en wellicht even sparen voor je volgende frame :D

http://www.soulspin.tt/en/soulspin.html
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Sun Tzu
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: Soulspin

Bericht door Sun Tzu »

Hoi Danny,

Ik geloof dat het frame dat naar je onderweg is ook gemaakt is met de Soulspin technologie.
OSP maakt ook alles mogelijk, als je het maar vraagt. Zo heb ik bijv ook mijn naam op 1 van mijn frames staan. de V+ maar vind ik deze een stuk sneller dan de V- en daarom niet goed bij mijn spel passen. Toch een mooi item om te hebben!

Als ik wat van mijn frames heb verkocht koop ik waarschijnlijk wel 1 van de Soulspin frames, ik moet alleen nog eerst een keer de handvatten zien te testen.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64

Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Was dat testen van die handgrepen niet een optie bij Soulspin. Een koffer met daarbij de losse griphelften zodat je zelf kunt passen en voelen?
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
p1ngp0ng3r
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door p1ngp0ng3r »

Soulspin maakt schijnbaar inderdaad frames van heel goede kwaliteit. Persoonlijk geen ervaring mee.
Mogelijk komen de beide Crest frames van Donic ook uit de Soulspin werkplaats, maar zowel Donic als Soulspin reageren hier niet op.

Heb een Crest AR+ onderweg en ben benieuwd daar de kwaliteit van het frame.
Rasanter R48 - Infinity VPS - Evolution FX-P
Plaats reactie