Zo goed als nieuw in de aanbieding, de Donic Burn OFF-. Verkeerd in bijna nieuwstaat aangezien er maar 2 weken mee is gespeeld. Voor 27,50 euro inclusief verzendkosten is hij over te nemen. Ik doe hem weg omdat het voor mij echt te traag is en ik echt een OFF frame nodig heb. Als ik wat minder tempo gewend was, dan was het zeker een blijvertje. De mensen zijn allemaal positief op internet en terecht. Verder een prima frame!
Daarnaast een Spinlord Dornenglanz OX rood in nieuwstaat over te nemen. Twee keer meegespeeld en totaal geen succes voor mij, haha (ik speel nu met korte noppen op de backhand).
De Rakza 7 zwart max dikte heb ik iets creatiefs meegedaan en is daardoor niet meer beschikbaar.
De Friendship 802-40 korte nop (rood 1,8 mm) heb ik nu ook in de aanbieding. Is maar 5 weken gebruikt (2x per week). Verkeerd in een zeer goede staat. Op maat van de Kong Linghui OFF (150-159) geknipt. Voor 11 euro inclusief verzendkosten heeft hij een nieuw baasje. Het rubber speelt nog behoorlijk zoals een backside rubber. Zeker geen typische korte nop. Ik vind hem erg gecontroleerd, maar vanwege mijn speltype (en houding/voetenwerk), zie ik af van materiaalspul.
Groetjes,
Wouter