Hallo allemaal,
Voor een jeugdspeler ben ik opzoek naar een batje dat in totaal 60 euro mag kosten. Het gaat om een jeugdlid dat vroeger heeft gespeeld en sinds een maand weer speelt. Hij is niet beginnend, maar ook niet gevorderd. Hij is nu dus een gemiddelde speler, maar heeft zeker de potentie om door te groeien.
Kan iemand mij suggesties geven voor een complete set-up?
Alvast bedankt!
Batje voor een gemiddelde jeugdspeler
Re: Batje voor een gemiddelde jeugdspeler
Hmm, als je wilt dat hij doorgroeit zou ik een bekender rubber nemen.
Donic Coppa 1,8 met een allround frame. Kom je iets boven de 60 euro, maar kan hij toch veel mee.
Donic Coppa 1,8 met een allround frame. Kom je iets boven de 60 euro, maar kan hij toch veel mee.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
Okay, bij de vereniging krijg ik iets korting. met twee coppa's zou er nog 20 euro over zijn voor een frame. Enige suggestie?
-
allrounder
Je kunt kijken naar een Donic frame; volgens mij heb je een Waldner All play wel voor 2 tientjes en je hebt een goede kwaliteit frame waar je wel een paar jaar mee kunt spelen. Naarmate je verder vordert kan je langzaam aan hetzelfde rubber nemen maar dan iets dikker en later een wat sneller rubber. Ben je een paar jaar verder dan kan je altijd nog naar een sneller frame gaan kijken.
Succes!
Succes!
Mee eens 
If you can meet with Triumph and Disaster
De Donic Alll Play is inderdaad een goede optie. Ook een Stiga Allround Classic doet het altijd goed.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
pak een oud houtje van jezelf en laat hem 2 nieuwe srivers kopen dan zou je moeten winnen