http://www.tabletennisdb.com/rubber/but ... gy-80.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens de eerste reviews is het helemaal geweldig. Ik vraag me de betrouwbaarheid van reviews wel eens af. Zullen op een site als tabletennisdb bijvoorbeeld medewerkers van Butterfly hun eigen nieuwe product niet extra gunstig beoordelen, en misschien de snelheid van een donic m1 een wat lager cijfer geven voor bijvoorbeeld snelheid of spin. Of denk ik nu iets te negatief.
Butterfly Tenergy 80
Re: Butterfly Tenergy 80
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Ik denk dat het wel meevalt, maar ja, we zullen het nooit weten 
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik ga hem testen na deze competitie, dus wacht nog een week of 5/6 af zou ik zeggen 
Ik ga de 1.9 versie testen op de backhand en misschien de 2.1 op de Forehand.
Het klinkt voor mijn backhand redelijk ideaal, zelfde throw als T64, iets minder snel, meer controle, minder last van spin, makkelijker blocken.
Veel van dat klinkt ook verleidelijk op de Forehand, al vind ik de throw van T64 in 1.9 te laag op forehand, dus misschien is 2.1 T80 wel perfect, iets minder snel, makkelijker slaan..
Ik ga de 1.9 versie testen op de backhand en misschien de 2.1 op de Forehand.
Het klinkt voor mijn backhand redelijk ideaal, zelfde throw als T64, iets minder snel, meer controle, minder last van spin, makkelijker blocken.
Veel van dat klinkt ook verleidelijk op de Forehand, al vind ik de throw van T64 in 1.9 te laag op forehand, dus misschien is 2.1 T80 wel perfect, iets minder snel, makkelijker slaan..
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Tenergy 05
Tenergy 64
Is er toevallig al iemand die dit rubber gekocht en/of getest heeft? Ik ben erg nieuwsgierig naar de bevindingen. Aangezien ik alweer ruim een seizoen met de T05/T64FX speel wil ik binnenkort wellicht de overstap gaan maken naar de T80. Iemand enig idee wat de voornaamste verschillen zijn tussen de T05/T64FX en T80? Waarin zou ik het verschil tussen deze rubbers kunnen gaan merken?
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
Toch geen nopjes meer, en je oude vertrouwde set-up gepakt. Speel je nu weer wat prettiger. Je had toch vooral wat problemen met je backhand tijdens het laatste seizoen?
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
Hey Danny,
Nee ik ben inderdaad weer gestopt met de noppen, was toch niet mijn spel. Werd te beperkt met m'n BH en werd een aantal partijen gruwelijk van de tafel geveegd. Dus weer lekker m'n oude setup erbij gepakt en dat gaat alweer wat beter. Heb nu 3 wedstrijden met m'n oude setup gespeeld (dus 9 potjes) en er daarvan 4 gewonnen. Merk alleen dat m'n T05 wat ouder begint te worden (voornamelijk qua hoeveelheid spin) en op m'n BH zit een hele vale plek, dus beide rubbers moeten over niet al te lange tijd vervangen gaan worden. En ik twijfel nu of ik mijn huidige rubbers ga vervangen voor nieuwe dezelfde of dat ik de overstap naar de T80 ga maken, aangezien ik daar best positieve reacties over gelezen heb op diverse buitenlandse fora. Nu ben ik dus benieuwd of er hier al mensen zijn die dit rubber getest hebben en hoe dat bevalt...
Nee ik ben inderdaad weer gestopt met de noppen, was toch niet mijn spel. Werd te beperkt met m'n BH en werd een aantal partijen gruwelijk van de tafel geveegd. Dus weer lekker m'n oude setup erbij gepakt en dat gaat alweer wat beter. Heb nu 3 wedstrijden met m'n oude setup gespeeld (dus 9 potjes) en er daarvan 4 gewonnen. Merk alleen dat m'n T05 wat ouder begint te worden (voornamelijk qua hoeveelheid spin) en op m'n BH zit een hele vale plek, dus beide rubbers moeten over niet al te lange tijd vervangen gaan worden. En ik twijfel nu of ik mijn huidige rubbers ga vervangen voor nieuwe dezelfde of dat ik de overstap naar de T80 ga maken, aangezien ik daar best positieve reacties over gelezen heb op diverse buitenlandse fora. Nu ben ik dus benieuwd of er hier al mensen zijn die dit rubber getest hebben en hoe dat bevalt...
OSP Virtuoso ‘mepper’
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik zou in ieder geval bij de 05 op de forehand blijven en als je de T80 echt wilt proberen op de backhand zetten.
Denk dat je de verschillen wel al hebt gelezen, ik heb hem zelf ook echter nog niet getest, maar klinkt als een redelijk ideaal backhand rubber..
Denk dat je de verschillen wel al hebt gelezen, ik heb hem zelf ook echter nog niet getest, maar klinkt als een redelijk ideaal backhand rubber..
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
I saw an review in an british forum about tenergy 80:
http://www.tabletennisdaily.co.uk/forum ... ht=tenergy" onclick="window.open(this.href);return false;
mabe I will try tenergy 80 too but this rubber is quite expensive
http://www.tabletennisdaily.co.uk/forum ... ht=tenergy" onclick="window.open(this.href);return false;
mabe I will try tenergy 80 too but this rubber is quite expensive
Precies mijn idee. TE DUUR!!!! BOYCOT BUTTERFLY!!!! 
Sinds 3 weken gestart met de tenergy 80. Mijn vorige rubber was de 05 FX.
In het kort mijn ervaring tot nu toe:
BH het beste rubber wat ik tot nu toe gehad heb. Blokken, spinnen, tikken, geweldig. speel met 1.9 mm
FH was even wennen maar bevalt eigenlijk ook erg goed, met name het spinnen en blokken. speel met de 2.1mm
Verbetering tot opzichte van de 05 FX, met name van tafel spinnen vanuit de tweede lijn, helemaal top.
Binnenkort meer.
In het kort mijn ervaring tot nu toe:
BH het beste rubber wat ik tot nu toe gehad heb. Blokken, spinnen, tikken, geweldig. speel met 1.9 mm
FH was even wennen maar bevalt eigenlijk ook erg goed, met name het spinnen en blokken. speel met de 2.1mm
Verbetering tot opzichte van de 05 FX, met name van tafel spinnen vanuit de tweede lijn, helemaal top.
Binnenkort meer.