Mijn mooie vereniging WIK speelt nog altijd in de beker en mag vrijdag aantreden tegen Almeerspin in.
Van Doorn, moest jij afgelopen week nog spelen?
Zitten er nog meer mensen in de beker danwel andere regios?
Bekeren midden Nederland!
Re: Bekeren midden Nederland!
Hoi,
Ja wij moeten vrijdag tegen Hilversum 7, gelukkig thuis, maar Hilversum 7 is een divisie team met al 3 spelers tussen de 500-600 rating. 2 van die spelers zitten in het team van de divisie spelers in ons team, dus zal wel gezellig worden. Wij hebben 2 divisie spelers en 2 eerste klas spelers dus ik ben benieuwd of we kunnen winnen. We moeten in ieder geval alles geven.
Als we winnen is het laatste 8, toch wel spannend, want het team waar ik inzet heeft al 2x de beker gewonnen dus ik hoop dat we dit jaar met mijn versterking dit weer kunnen halen
Als jullie ook winnen komen we misschien tegen elkaar, zou leuk zijn
Succes in ieder geval met de wedstrijd! 
Ja wij moeten vrijdag tegen Hilversum 7, gelukkig thuis, maar Hilversum 7 is een divisie team met al 3 spelers tussen de 500-600 rating. 2 van die spelers zitten in het team van de divisie spelers in ons team, dus zal wel gezellig worden. Wij hebben 2 divisie spelers en 2 eerste klas spelers dus ik ben benieuwd of we kunnen winnen. We moeten in ieder geval alles geven.
Als we winnen is het laatste 8, toch wel spannend, want het team waar ik inzet heeft al 2x de beker gewonnen dus ik hoop dat we dit jaar met mijn versterking dit weer kunnen halen
Als jullie ook winnen komen we misschien tegen elkaar, zou leuk zijn
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Helaas miste we een belangrijke speler in het team en gingen eruit tegen een sterk aalsmeerspin 1.. Ismael Faraj speelde ook voor het eerst mee voor de beker, 1e divisie speler lol 
uiteindelijk werd het 9-9 maar de beslissende dubbel was kansloos
uiteindelijk werd het 9-9 maar de beslissende dubbel was kansloos
Haha wij bijna het zelfde. Ze kwamen met 3 divisie spelers (twee 1ste divisie en een 2de divisie speler) Echt super vette rallies gemaakt en bij elke partij set of matchpoints gehad. Helaas steeds met 2 punten verschil verloren. Uiteindelijk verloor ik de laatste waardoor het 10-8 voor hun is geworden (Hilversum 7). Zie hun ook als de favoriet voor de beker.
In ieder geval super leuke ervaring. Ik kan best aardig tafeltennissen, maar die gasten zijn zo goed!!! Gewoon topspin over topspin en dan niet 1 keer maar 5 keer. in de rally denk ik ook gewoon je moet nu toch een keer gaan missen, maar nee hoor steeds sla ik hem uiteindelijk mis
Jammer dat jullie er ook uit liggen. Tzou leuk zijn als we tegen elkaar hadden kunnen spelen! Misschien leuk voor in de toekomst om een forum toernooi te organiseren
In ieder geval super leuke ervaring. Ik kan best aardig tafeltennissen, maar die gasten zijn zo goed!!! Gewoon topspin over topspin en dan niet 1 keer maar 5 keer. in de rally denk ik ook gewoon je moet nu toch een keer gaan missen, maar nee hoor steeds sla ik hem uiteindelijk mis
Jammer dat jullie er ook uit liggen. Tzou leuk zijn als we tegen elkaar hadden kunnen spelen! Misschien leuk voor in de toekomst om een forum toernooi te organiseren
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan