Omdat ik de laatste tijd teveel materiaal aangeschaft heb is ruilen naast verkopen ook een optie.
Ik bied aan:
Rubbers:
Yasaka Rakza 7 soft 2.0 rood en zwart. 150/157mm en 150/156mm. 6-8 keer gebruikt,zgan. 22.50 euro per stuk. inc. verzenden. Allebij voor 40 euro inc. verzenden.
Rubbers hebben lijmresten van lijm op waterbasis.
Foto's Stiga allround classic en Rakza 7 soft rubbers:
Laatst gewijzigd door epacta op 18 aug 2013, 19:50, 27 keer totaal gewijzigd.
Was vandaag laat thuis maar toch maar de foto's in het donker genomen. Zoals ziet verkeren de rubbers in hele goede staat. Er zitten wel lijmresten op de spons. Formaat is 150/157.
Hoi wil je ze misschien ruilen tegen mij Coppa x2 platin 2. Rood helemaal nieuw in verpakking of een DHS nitaku rood 2.0 midium hard ook helemaal nieuw inverpakking.
Ik heb nog een nieuwe Donic Burn OFF- in de aanbieding (80 gram, holrond handvat) en straks ook 2 Xiom Vega Elite rubbers (rood 1,8 en zwart 2,0). Deze rubbers zijn vrij nieuw (paar weken maar mee gespeeld) en gaan eraf omdat ik weer terug ga naar Donic Bluefires. Laat maar weten of je iets nodig hebt.
Groetjes,
Wouter
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
En ik heb nog mijn xiom offensive s holrond pasar weekjes oud met twee 8 weken oude xiom vega europe 2.0mm rubbers. Eventueel ook te ruilen tegen jou twee rakza rubbers met een klein stukje bijbetaling
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh) FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max