Sporteurope
Sporteurope
Sport Europe richt zich op de professionele tafeltennissport, de liefhebber en de thuissporter. Naast een groot en breed assortiment van alle top merken beschikt Sport Europe over een showroom. Hier wordt u bijgestaan door gerenommeerde trainers en materiaal experts bij uw zoektocht naar het meest geschikte materiaal.
website: http://www.sporteurope.nl
In dit topic kun je je ervaringen met Sport Europe delen.
website: http://www.sporteurope.nl
In dit topic kun je je ervaringen met Sport Europe delen.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Re: Sporteurope
Ik heb ondertussen al aardig wat besteld bij sporteurope, maar ik kan alleen maar op rekening kopen. Via iDEAL krijg ik test te zien. Dat is dus een beetje jammer. Verder is de gemiddelde levertijd een week. Dat mag van mij wel iets korter. Voor de rest prima service en alles netjes geleverd.
Verzendkosten zijn trouwens scherp! Ik vind het altijd zonde om veel te betalen voor verzendkosten, maar sport europe houdt ze gelukkig laag! 
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
7,50 voor 2 rubbers en een klein beetje lijm vind jij laag? Ik vind dat nogal wat geld eerlijk gezegd, verzendkosten boven 50 euro mogen van mij wel gratis zijn.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Tenergy 05
Tenergy 64
Ja als het een pakket wordt, wordt het duurder dat is overal zo. Maar ik had een compleet gelijmd bat voor 2.50 verzendkosten geloof ik. Dat vind ik best redelijk. Boven de 50 euro gratis is misschien wat laag, maar boven de 75 euro moet zeker kunnen.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Afgelopen week een kantje Tackiness D besteld voor iemand bij mij op de vereniging. Binnen 2 dagen was het rubber binnen, perfect.
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
Ik heb gisteravond een rubber besteld en het was vanmiddag al binnen. Een super service dus!
Mijn rubbers waren beide in de aanbieden en wel goed geprijsd, het duurde echter wel 10 werkdagen voordat ik ze binnenhad
-
RemmieTubbie
- Beginner

Afgelopen weekend naar SportEurope voor advies voor aanschaf nieuw frame en rubbers.
Er wordt gekeken naar speelstijl en techniek of juist gebrek daarvan.
Natuurlijk wordt er ook goed geluisterd naar wat je stijl is en wat je wil veranderen.
Uiteindelijk een nieuw frame en rubbers gekocht, welke direct gemonteerd werden.
Erg goed dat alle rubbers (verschillende diktes) en frames op voorraad zijn, zodat je direct alles mee kan nemen en er niets nagestuurd hoeft te worden.
Er wordt m.i. ook erg objectief gekeken naar nieuwe combinaties en men wil een klant niet op kosten jagen.
Het eerste advies was aanzienlijk goedkoper dan wat het uiteindelijk is geworden, maar dat komt door mij zelf.
Nieuwe combinatie is nog niet gestest, maar dat gaat deze week gebeuren.
Combi is: Donic Burn Off-, Donic Acuda S3, Donic Coppa X2 platin soft, beide in 1.8
Zelfs nog wat trainingsadviezen en speltips gekregen.
Top!!
Er wordt gekeken naar speelstijl en techniek of juist gebrek daarvan.
Natuurlijk wordt er ook goed geluisterd naar wat je stijl is en wat je wil veranderen.
Uiteindelijk een nieuw frame en rubbers gekocht, welke direct gemonteerd werden.
Erg goed dat alle rubbers (verschillende diktes) en frames op voorraad zijn, zodat je direct alles mee kan nemen en er niets nagestuurd hoeft te worden.
Er wordt m.i. ook erg objectief gekeken naar nieuwe combinaties en men wil een klant niet op kosten jagen.
Het eerste advies was aanzienlijk goedkoper dan wat het uiteindelijk is geworden, maar dat komt door mij zelf.
Nieuwe combinatie is nog niet gestest, maar dat gaat deze week gebeuren.
Combi is: Donic Burn Off-, Donic Acuda S3, Donic Coppa X2 platin soft, beide in 1.8
Zelfs nog wat trainingsadviezen en speltips gekregen.
Top!!
4e klasse NTTB Zuid-West
Frame - OSP Expert All+
FH - ??
BH - ??
Frame - OSP Expert All+
FH - ??
BH - ??
Zelf nog steeds niet echt helemaal tevreden over Sport Europe. Ik heb 2 batjes en 6 balletjes besteld. Meer dan 120 euro aan materiaal en nog steeds verzendkosten betalen. Ook duurt het nu al bijna 2 weken en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ook geen melding dat het niet op voorraad is, maar gewoon laten wachten. Beetje jammer op deze manier....
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
3 weken geleden voor rond de 100 euro besteld.
Let op: Verzendkosten boven de 100 euro is 0 (hetgeen nergens op de site vermeld staat en waarvoor ik ze dus gebeld heb),
maar dit wordt bepaald op basis van de bruto i.p.v. de netto prijs. Ik denk dat dit gewoon een foutje in de website is.
Verzendkosten onder de 100 euro is 3,50 euro.
Ik kreeg na 5 dagen 1 pakketje toegestuurd met de vermelding op de factuur dat sommige artikelen later zouden worden geleverd. Deze kwamen inderdaad weer een week later binnen.
Op zich dus wel netjes afgehandeld.
Let op: Verzendkosten boven de 100 euro is 0 (hetgeen nergens op de site vermeld staat en waarvoor ik ze dus gebeld heb),
maar dit wordt bepaald op basis van de bruto i.p.v. de netto prijs. Ik denk dat dit gewoon een foutje in de website is.
Verzendkosten onder de 100 euro is 3,50 euro.
Ik kreeg na 5 dagen 1 pakketje toegestuurd met de vermelding op de factuur dat sommige artikelen later zouden worden geleverd. Deze kwamen inderdaad weer een week later binnen.
Op zich dus wel netjes afgehandeld.
TTV Rapidity
3e klasse DUO Holland-Noord
Butterfly Timo Boll ALC
Rakza 7 (2.0 - Forehand)
Rakza 7 (2.0 - Backhand)
3e klasse DUO Holland-Noord
Butterfly Timo Boll ALC
Rakza 7 (2.0 - Forehand)
Rakza 7 (2.0 - Backhand)
Krijg ik gister een mailtje met een orderbevestiging. Ik hun terug gemaild, blijkt het dat mijn order nooit is binnen gekomen...
Staat al bijna 2 weken onder mijn orders en hun zien hem niet. Begin me nu echt te irriteren aan Sport Europe....
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Zo weer contact gehad met Sport Europe en ik heb 10% korting ter compensatie gekregen. Dat is goed opgelost van ze. Pakketje heb ik nu ondertussen binnen. Nog een nieuwe order geplaatst en die is gelijk goed opgepakt. Sport Europe maakt me weer blij 
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Sport Europe heeft nu ook weer snellijm in de aanbieding:
http://sporteurope.nl/ProductDetails.as ... IMP0400001
Ook in kleinere potten leverbaar.
http://sporteurope.nl/ProductDetails.as ... IMP0400001
Ook in kleinere potten leverbaar.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
Erg tevreden over SportEurope!
Prijzen zijn m.i. goed en advies eerlijk.
Levertijd een puntje van aandacht maar gaat de laatste keren al beter.......
Prijzen zijn m.i. goed en advies eerlijk.
Levertijd een puntje van aandacht maar gaat de laatste keren al beter.......
-
MindFlayer
- Advanced Member

Ook bestelling hier gedaan. maximum levertijd die de site aangeeft is 7 werkdagen dagen. Dus ik na tien dagen maar even een mailtje gestuurd. krijg een mailtje terug dat hun leverancier niet op tijd heeft geleverd.. normaal is dit max 5 dagen volgens hun. Ik vraag me dan af waarom er geen contact met de klant is die op zijn spullen wacht. Ook niks geen excuses voor het ongemak of een indicatie wanneer het wel geleverd kan worden.. Ik heb besloten mijn bestelling te annuleren, kijken hoe ze daar op reageren ik houd u op de hoogte.
Jammer MindFlayer dat het zo is gegaan. Ik heb ook meegemaakt dat ik vanwege een geweldige Donic die niet leverde een maand op mijn bestelling moest wachten. Echter, uiteindelijk hebben ze alles direct opgestuurd toen het binnen kwam en ik heb geen verzendkosten hoeven betalen. Mij is wel excuses gemaakt destijds...
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
-
MindFlayer
- Advanced Member

Ze hebben het netjes opgepakt. Ik kreeg te horen dat geld wordt terug gestort. Zie nu ook dat ze vorige mail wel "sorry voor het ongemak" hebben gebruikt. En ook deze mail weer excuses.