Op mijn werk wordt heel veel getafeltennist maar het materiaal laat vaak erg veel te wensen over.
Ik heb daarom voor onze klanten/bewoners/gedetineerden een redelijke voorraad batjes en frames speelklaar gemaakt.
Maar dit materiaal wordt erg intensief gebruikt.
In het verleden heb ik van iemand een partij DHS rubbers gekocht voor een acceptabele prijs,maar die mijnheer heeft deze niet meer. *(was van een faillissement ) daarom het verzoek dat als een van jullie gebruikte rubbers in redelijke staat heeft liggen en deze voor weinig wil verkopen *(ongeveer 5€ per rubbertje) mij even te berichten.
O ja discount frames zijn ook van harte welkom.
Ik hoor nog wel van jullie. *(hoop ik)
Goedkope gebruikte rubbertjes???
Goedkope gebruikte rubbertjes???
Laatst gewijzigd door yoyoman op 14 feb 2012, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Re: Goedkope gebruikte rubbertjes???
Ik zal thuis eens kijken, heb denk ik nog wel wat bruikbare spullen liggen.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Tenergy 05
Tenergy 64
Leuk idee! Helaas heb ik ze niet over, want wij gebruiken ze bij de vereniging om leen batjes te creëren.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Eigenlijk is dit net zoeiets als leenbatjes alleen zijn ze mijn prive eigendom, want justitie heeft geen budget voor duurdere batjes dan ongeveer 2 euro per stuk .
En dan nog eens in de 4 weken.
Vandaar dat ik dit samen met een pingpongende collega uit eigen zak doe.
Maar er zijn genoeg ingeslotenen in NL die als ze vrij komen makkelijk in de 1e klasse meekunnen met minder materiaal en zeer onconventionele stijlen van spelen. 
En dan nog eens in de 4 weken.
Vandaar dat ik dit samen met een pingpongende collega uit eigen zak doe.
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik denk dat dat wel moeilijk te vergelijken is, aangezien ze niet tegen een competitiespelen tegenstander uit de 1e klasse trainen, wellicht spelen ze alleen tegen elkaar op dat niveau. Zo zie je mensen soms heel goed inspelen tegen elkaar en in de wedstrijd zakt het niveau een paar klasses.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
Ik denk dat het nivo van sommige ingeslotenen bij ons gewoon in de eredivisie meekan.Sun Tzu schreef:Ik denk dat dat wel moeilijk te vergelijken is, aangezien ze niet tegen een competitiespelen tegenstander uit de 1e klasse trainen, wellicht spelen ze alleen tegen elkaar op dat niveau. Zo zie je mensen soms heel goed inspelen tegen elkaar en in de wedstrijd zakt het niveau een paar klasses.
Ik heb een collega die 2e klasse NTTB speelt en tegen sommige van de chinezen bij ons komt hij niet boven de 10 *(we spelen nog tot 21) Ik werk in een detentie centrum recentelijk hadden wij 2 Chinese heren rond de 40 jaar die gewoon jaren in de jeugd daar getraind en gedrild waren maar zoals zij vertelden bij de jaarlijkse 10.000 afvallers behoorden omdat ze in China niet goed genoeg zijn. Maar de gemiddelde ping ponger *(de meeste op dit forum) wordt gewoon afgeslacht door deze jongens.
Kun je geen onderlinge competitie starten daar? Lijkt me best een leuk idee 
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Ze spelen bijna de gehele dag onderlinge competities soms doen wij als bewaarders mee, ik kan van de meesten winnen maar niet van de 2 goede chinezen
Hallo mensen
Ik ben voorzien van een hele berg rubbers alles is prima bruikbaar.
Ik was vandaag even bij Menereis in Soest en toen ik daar vroeg of ze niet zoiets hadden kreeg ik een hele berg.
Hardstikke bedankt mensen bij Menereis namens mijn ingeslotenen die pingpongen.
Thnx again. Jeff
Ik ben voorzien van een hele berg rubbers alles is prima bruikbaar.
Ik was vandaag even bij Menereis in Soest en toen ik daar vroeg of ze niet zoiets hadden kreeg ik een hele berg.
Hardstikke bedankt mensen bij Menereis namens mijn ingeslotenen die pingpongen.
Thnx again. Jeff