NK Masters / Veteranen 2026

Hier vind je informatie over toernooien
Plaats reactie
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

NK Masters / Veteranen 2026

Bericht door GarField000 »

12 april is het zover. Dan start het NK voor 40 plussers.
Ik doe mee in de enkel en de dubbel met mijn duo maatje.

Nog iemand die mee doet dit jaar?
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: NK Masters / Veteranen 2026

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 06 apr 2026, 12:55 12 april is het zover. Dan start het NK voor 40 plussers.
Ik doe mee in de enkel en de dubbel met mijn duo maatje.

Nog iemand die mee doet dit jaar?
Nee helaas, had me best leuk geleken, maar de combinatie van afstand en planning staat dit voor mij nu niet toe....
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Vandaag naar Schiedam geweest.
Het was een slechte dag. We zaten bij allemaal 1e klassers. Nivo was toch echt te hoog.
De eerste was echt kansloos, de 2e gewonnen en de 3e in 5 verloren. Maar heel zwaar.

Enkelspel was ook erg zwaar. 3 1e klassers en 1 2e klasser.
En die 2e klasser moest ik tegen beginnen, speelde ook met lange noppen.
Was een mooie lange wedstrijd, maar helaas in 5 verloren.
Mijn 2e wedstrijd speelde ik tegen iemand en ik zag echt die opslag niet. Topspin, dood, backspin ... echt geen flauw idee en allemaal ver op de tafel bij je elleboog. Heel vaak kreeg ik hem net over het net, hoog en pats. Echt kansloos.
2e wedstrijd was iemand die net verloren had van de lange noppen speler en helemaal gek werd en moest daarna gelijk door tegen mij. Nou dat was dus niks voor zijn hoofd. Hij verloor dan ook doordat het vooraf al in zijn hoofd zat. GIng dingen proberen met batje draaien, echt tikken met de lange noppen op dode ballen .... en alles ging goed en was eigenlijk zielig voor die jongen ... nou ja man.
Laatste wedstrijd was een mooie, maar hij was echt gewoon beter .........

Kansloos in alle poules naar huis. Jammer.

Vond het wel ERG druk. Tafels leken dichterbij dan anders (9 op een rijd ipv 8). En echt warm, warm warm ....
En na de dubbels waren we om 11.45 klaar .... Enkels zouden 13.15 beginnen ... werd 14.30 voordat we begonnen.
Was niet goed geregeld. Wij speelden de dubbels op 2 tafels .. anderen 1 voor 1 en dan ook nog in een poule van 5. Liep dus ERG uit.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 12 apr 2026, 20:52 Vandaag naar Schiedam geweest.
Het was een slechte dag. We zaten bij allemaal 1e klassers. Nivo was toch echt te hoog.
De eerste was echt kansloos, de 2e gewonnen en de 3e in 5 verloren. Maar heel zwaar.

Enkelspel was ook erg zwaar. 3 1e klassers en 1 2e klasser.
En die 2e klasser moest ik tegen beginnen, speelde ook met lange noppen.
Was een mooie lange wedstrijd, maar helaas in 5 verloren.
Mijn 2e wedstrijd speelde ik tegen iemand en ik zag echt die opslag niet. Topspin, dood, backspin ... echt geen flauw idee en allemaal ver op de tafel bij je elleboog. Heel vaak kreeg ik hem net over het net, hoog en pats. Echt kansloos.
2e wedstrijd was iemand die net verloren had van de lange noppen speler en helemaal gek werd en moest daarna gelijk door tegen mij. Nou dat was dus niks voor zijn hoofd. Hij verloor dan ook doordat het vooraf al in zijn hoofd zat. GIng dingen proberen met batje draaien, echt tikken met de lange noppen op dode ballen .... en alles ging goed en was eigenlijk zielig voor die jongen ... nou ja man.
Laatste wedstrijd was een mooie, maar hij was echt gewoon beter .........

Kansloos in alle poules naar huis. Jammer.

Vond het wel ERG druk. Tafels leken dichterbij dan anders (9 op een rijd ipv 8). En echt warm, warm warm ....
En na de dubbels waren we om 11.45 klaar .... Enkels zouden 13.15 beginnen ... werd 14.30 voordat we begonnen.
Was niet goed geregeld. Wij speelden de dubbels op 2 tafels .. anderen 1 voor 1 en dan ook nog in een poule van 5. Liep dus ERG uit.
Jammer zeg, maar dat van het later starten en dicht op elkaar is iets wat me wel vaker op valt op toernooien... dit lijkt altijd onvoldoende ruim gepland en ruimte wordt zo vol mogelijk gepropt... jammer is dat.

Hopelijk toch naar je zin gehad naar het geheel gekeken.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Plaats reactie