Voorjaar 2026

Hier vind je informatie over de competitie
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: Voorjaar 2026

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 25 mar 2026, 14:19
TwoFace schreef: 25 mar 2026, 08:15 Goed van je gewichtsverlies, vn 116 naar 76 zal niet meevallen, zit dat er überhaupt in denk je? Natuurlijk heeft dat ook gevolg voor je manier van bewegen, maar je zou verwachten dat het effect positief is...
76 is echt geen doel. Ik denk dat ik er dan ook niet uit zie.
Mijn doel is eigenlijk niet op gewicht gefocust, maar op mijn manier van leven/eten/bewegen.
Uiteraard wil ik eerst onder die 100 en dan richting de 90 ... maar tot waar ik kom zie ik wel.
Je komt ergens in 'balans' met de ene maand een kilotje meer of minder.
Ik wil ook niet panisch op een blaadje sla leven omdat ik perse 75kg moe wegen.
Ik wil alleen geen 2 zakken chips, 3 flessen cola, 10 witbiertjes en een kilo chocolade per week eten :D.
Herkenbaar hoor, ik eigenlijk hetzelfde, al zou ik wel liever 5kg extra kwijt zijn, dan ben ik in principe afgetraind, alleen ik hou teveel van lekker snoepen/ongezond eten en een lekker biertje... Ik kan die 90/91 alleen maar volhouden door 3 keer per week te tafeltennissen, 4 keer per dag wandelen met de hond, regelmatig de fiets en 2 keer per week fitnessen... zodra daar iets van wegvalt moet ik gelijk extra opletten met eten anders ben ik zo weer rond de 95kg.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 25 mar 2026, 14:29 Gisteren wedstrijd 7 van de DUO.
We moesten tegen de koplopers.
Dezelfde tegenstanders als de eerste ronde. Ik won met gemakt van de ene, en verloor kansloos van de andere.
Nu was het gelukkig anders. Ik had een ontzettend goede wedstrijd waar ik vorige keer makkelijk van verloor.
Wat ongelukkige momenten, wat hele mooi momenten ... goede plannetjes ... soms net iets te wild en ongeduldig.
Tot 9-9 in de 5e. Ik geef de service altijd weg om op dit moment de service te hebben .... Helaas gooide ik hem nu zelf in het putje.
Ik wilde wat extra backspin in de serivce gooien, maar ipv daarvan sloeg ik mis. De 2e bal op mijn service wilde ik ver weg drukken maar sloeg ik over. Verloren door 2 van mijn eigen fouten ... dom dom maar was wel echt een mooie wedstrijd.

Tweede wedstrijd had mijn tegenstander goed bestudeerd wat hij moest doen (ze nemen alles op).
Maar het was voor hem toch onvoldoende en ik won in 3 sets. Vooral de 2e set deed hem pijn. 8-2 stond hij voor maar ik won met 11-9. NEVER GIVE UP.

Mijn duo partner wist geen potten te breken. Mooie wedstijden, goed gespeeld maar te kort.
Dan de dubbel. Vorige keer dik gewonnen. Dit keer waren ze goed voorbereid en we kwamen net te kort.

4-1 nederlaag. Is op zich geen probleem want bijna iedereen verlies met 4-1 of 5-0 van ze.

Volgende week tegen het team op de 5e plek (wij staan 4e). Daar zouden we een mooie uitslag neer moeten zetten.
Nooit zo bij stil gestaan, die service weggeven i.v.m.. 9-9 stand, wel slim eigenlijk... maar tegelijkertijd merk ik dat het voor mij wel heel erg ligt aan wie mijn tegenstander is, soms is het een voordeel om te serveren, soms een nadeel.
Nu moet ik zeggen, ik verlies heeeel vaak de tos, dus ben ik afhankelijk van de tegenstander of ik start of hij/zij...

Nemen ze alles op? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt eigenlijk. Vroegen ze wel om toestemming overigens, mag namelijk niet zo maar...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Nee ze vroegen geen toestemming, nee het boeit me niet :)
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 25 mar 2026, 17:19 Nee ze vroegen geen toestemming, nee het boeit me niet :)
Het zou mij wel boeien, ik had namelijk gevraagd of ik de beelden ook mocht zien, dan kan je eens zien hoe jezelf speelt vanuit een andere hoek... had mij wel een keer leuk geleken. 8-|
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Nog 2 thuiswedstrijden doe ik mee en dan zeg ik dat ik de laatste 2 wedstrijden (beide uit) niet kan.
Daarna stop ik definitief met competitie bij deze club. Motivatie is weg om nog competitie te gaan spelen bij dit team (en in mindere mate voor deze club).
Of ik nog ooit competitie ga spelen zal dan een beetje afhangen of er jeugd doorstroomt in de 4e of 5e klasse. Al hoor ik niet in de 5e klasse thuis, maar om een opstapje te zijn voor jeugd wil ik daarvoor dan wel een uitzondering maken. Toernooien zal ik ook niet snel meer gaan spelen denk ik.

Ik ga gewoon alleen nog recreatief een balletje slaan. Dat competitieve ben ik wel klaar mee eigenlijk naast het rijden naar uitwedstrijden (zeker nu met die brandstofprijzen).
Ook om leuk te kunnen spelen. Zoals ver achter de tafel ballen terug te brengen op de tafel.
Dat lukt mij namelijk aardig goed en vind ik leuk om te doen naast een vriendschappelijk potje.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Jammer dat je stopt, maar dat is natuurlijk aan jezelf die keuze.

Het rijden wordt inderdaad wel minder leuk met deze brandstof prijzen, maar hoort een beetje bij de uitgave van een hobby denk ik dan maar.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Je hebt op zich wel gelijk, maar ik merk ook dat of je in een leuk team zit ook aardig wat uitmaakt.
Dat zit ik dit seizoen niet echt en ja ik mis eigenlijk gewoon de oude vertrouwde competitie-avonden van de club waar ik al lang lid van ben.
Helaas is daar geen team meer van mijn niveau. Het gaat van 6e klasse, promotie/hoofdklasse en 3e divisie. Niets ertussenin zeg maar en die avonden vond ik ver weg het gezelligst.
Ik ken uiteraard die mensen ook het beste. Dit seizoen ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik mij op ga geven voor de 4e klasse. Hebben ze daar geen team voor komend seizoen (en die kans is heel groot) dan speel ik liever geen competitie dan dat ik nog ergens anders ga spelen. 5e klasse zou ik op zich als er bijv. jeugdspelers doorstromen nog een uitzondering voor willen maken. Het zit er namelijk aan te komen dat daarvan er een paar door gaan stromen en die hebben wel wat begeleiding nodig.

Of heel misschien toch wel, maar dat hangt af van een speler die vorig seizoen bij mij in het team zat. Die was namelijk wel een fijn teamgenoot en zou weer liever 4e klasse gaan spelen ipv 3e. Die man was wel erg gezellig en gaf goede tips. Mocht hij in mijn team komen dan wil ik nog wel een uitzondering maken om nog voor deze club uit te komen. Zou hij niet in mijn team komen dan speel ik eigenlijk liever niet dan wel bij deze club. Al ga ik dan wel de bal gehakt op het einde van de avond bij de thuiswedstrijden missen.

Dus heel zeker is het nog niet, maar ik kies wel voor mijzelf qua gezellig van een team dus kom ik niet bij de juiste personen in het team dan speel ik liever niet dan wel.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 27 mar 2026, 10:08 Je hebt op zich wel gelijk, maar ik merk ook dat of je in een leuk team zit ook aardig wat uitmaakt.
Dat zit ik dit seizoen niet echt en ja ik mis eigenlijk gewoon de oude vertrouwde competitie-avonden van de club waar ik al lang lid van ben.
Helaas is daar geen team meer van mijn niveau. Het gaat van 6e klasse, promotie/hoofdklasse en 3e divisie. Niets ertussenin zeg maar en die avonden vond ik ver weg het gezelligst.
Ik ken uiteraard die mensen ook het beste. Dit seizoen ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik mij op ga geven voor de 4e klasse. Hebben ze daar geen team voor komend seizoen (en die kans is heel groot) dan speel ik liever geen competitie dan dat ik nog ergens anders ga spelen. 5e klasse zou ik op zich als er bijv. jeugdspelers doorstromen nog een uitzondering voor willen maken. Het zit er namelijk aan te komen dat daarvan er een paar door gaan stromen en die hebben wel wat begeleiding nodig.

Of heel misschien toch wel, maar dat hangt af van een speler die vorig seizoen bij mij in het team zat. Die was namelijk wel een fijn teamgenoot en zou weer liever 4e klasse gaan spelen ipv 3e. Die man was wel erg gezellig en gaf goede tips. Mocht hij in mijn team komen dan wil ik nog wel een uitzondering maken om nog voor deze club uit te komen. Zou hij niet in mijn team komen dan speel ik eigenlijk liever niet dan wel bij deze club. Al ga ik dan wel de bal gehakt op het einde van de avond bij de thuiswedstrijden missen.

Dus heel zeker is het nog niet, maar ik kies wel voor mijzelf qua gezellig van een team dus kom ik niet bij de juiste personen in het team dan speel ik liever niet dan wel.
Ik begrijp je dilemma hoor... maar kan je niet zelf proberen een team bij elkaar te verzamelen dan? Ik heb dit ook al meerdere keren moeten doen, soms met spelers die slechts af en toe kunnen spelen, maar 2-3 spelers die 2-3 keer willen spelen is toch ook al heel mooi meegenomen.

Recent bv vertrok een teamgenoot richting Afrika voor langere periode... waardoor we wel echt een tekort kregen (o.a. ook omdat een andere teamgenoot gezondheidsproblemen had gekregen), maar toen iemand die net recreant bij ons was geworden (maar wel goed is) gevraagd en die speelt nu met heel veel plezier bij ons in het team en ik denk dat hij nu ook onze beste speler is 8-|
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Ik heb wel iemand gepolst of die terug wil om competitie te gaan spelen voor de club waar hij ook lid van is, maar waar hij nu 4e klasse speelt vind hij ook goed lijkt het (we spelen deze competitie niet tegen elkaar, zij zitten in een andere vele zwaardere poule). Ze gaan vermoedelijk in die poule laatste worden en hij wil liever ook niet terug naar de 5e klasse. Is behoorlijk gedreven. Wel pas op latere leeftijd begonnen, maar traint veel.

Maar als hij weer terug zou komen en er zouden een paar jeugdspelers doorstromen dan zouden we inderdaad een mooi team kunnen hebben in de 4e klasse.

Backup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Vanavond tegen een concurrent om erin te blijven. Ze kwamen maar met 2 en hadden vanochtend nog gebeld om de wedstrijd te kunnen verzetten ivm zieken bij hun. Dat is natuurlijk veel te kort dag.

Mijn eerste wedstrijd ging aardig. Bal in het spel houden was eigenlijk al voldoende. Laatste punt in de 3e set bij 12-11 was wel heel bijzonder. Tegenstander smashte de bal meerdere keren en ik maar ver achter de tafel terug lepelen. Tot dat de meest hoge bal bij hem op de kant kwam. Ik juichen want ik won de wedstrijd, maar zei ook gelijk sorry want het was een hele lullige bal.

Mijn 2e wedstrijd was slecht. Aanvallen liepen de eerste 2 sets niet, dus dan maar terugvallen op schuiven. Laatste set sta ik 3-9 achter. Kom ik terug tot 9-9 en maak ik daarna 2 domme schuiffouten.

Als laatste wedstrijd de dubbel. Het werd een 5-er die we wonnen. Eindelijk want zoveel dubbels winnen we niet.

Uitslag 8-2 waardoor we nu 1 punt boven hen staan, maar zij moeten nog tegen de koploper die wij al hebben gehad.

Gezien we zo vroeg klaar waren heb ik lekker 2 gehaktballen op.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Waarom is in de ochtend bellen dat er zieken zijn te kort dag? JIJ hoeft toch geen invaller te zoeken?
Je kunt gewoon een andere dag afspreken toch? Inhaalweek komt nog (bij ons).
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bij ons doen er 3 mee voor het kampioenschap ... wij zeer zeker niet :D.

2 spelers van 1300+, 3 van 1200+ dus sterk team.
Mijn eerste wedstrijd moest ik tegen een 1380 speler. Was een hele gekke wedstrijd.
1e set win ik dik, 2e wint hij dik, 3e win ik weer, 4e wint hij helaas wint hij ook de 5e.
Maar ..... het was echt een rare wedstrijd. Weer gebeurde wat vorige week zaterdag ook gebeurde ... als ik ging aanvallen met de noppen ging het fout, deed ik rustig won ik de game. Ik werd deze wedstrijd vooral geplaagd door rand,kant en net ballen. Ik weet dat hij er niks aan kan doen, maar 20 in 1 wedstrijd is toch echt te veel van het goede. Ik raakte echt gefrustreerd. Ik zeg niet dat ik had gewonnen anders, maar het was wel een andere wedstrijd geworden.

Daarna de dubbel. Mijn vaste dubbelpartner stond vast in de file en stuurt om 16.00 dat hij het niet ging redden. Dus een invaller geregeld.
Ik dacht in eerste instantie met hem te dubbelen, maar uiteindelijk ben ik met H. gaan dubbelen. Weer veel fouten als ik druk wilde zetten met de noppen. Maar wel gewonnen in 4 sets. Ik zat er zo diep in met focus dat ik niet eens door had dat na 4 sets we klaar waren. Dacht we moeten nog een set.

Mijn 2e wedstrijd moest ik tegen een speler waar ik de vorige keer van verloren heb. Nu ging het beter en heb ik gewonnen. Maar weer door veilig spel ipv mijn eigen ding.

3e wedstrijd begon ik zonder focus of motivatie en verloor ik de 1e in 3-11. Ik kon mezelf niet motiveren. 2e set alleen de bal terug brengen maar wel gewonnen met 11-9. 3e set kreeg ik wat motivatie, vooral bij 9-9 en 10-10. Ik wist deze te winnen vooral door zijn kl**e service lang naar zijn forehand te sturen met de noppen. Daar versloeg hij zich constant mee. De 4e set was ik in focus en hij gaf het op en ik won met 11-5 in de 4e.

3-7 verloren. Ik 2 individueel en de dubbel.
Rating naar 1262 en ik sta nu op 40%. Echt super slecht.

Wat ik achteraf wel bedacht is dat ik de aanvalsfouten met de noppen maak sinds ik met het nieuwe frame speel. De FH gaat wel echt beter maar de noppen is drama. Ik moet steeds niks doen om te winnen en daar vind ik niks aan. Met de DUO heb ik hier minder last van omdat de spelers minder goed zijn. Maar als ik druk wil zetten gaat het echt mis. Misschien toch terug naar mijn oude cybershape frame?
Ik heb echt veel fouten (over tafel, naast de tafel) met de noppen. Dat moet mijn wapen zijn en niet mijn foutenfestijn.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

GarField000 schreef: 28 mar 2026, 01:40 Waarom is in de ochtend bellen dat er zieken zijn te kort dag? JIJ hoeft toch geen invaller te zoeken?
Omdat we anders thuis op een maandagavond ipv vrijdagavond moeten spelen. Dat doen wij zelf liever niet.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Nee naar een andere dag begrijp ik :).
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 28 mar 2026, 01:40 Waarom is in de ochtend bellen dat er zieken zijn te kort dag? JIJ hoeft toch geen invaller te zoeken?
Mooi altijd, die inhaal week waar jullie het over hebben... dat kennen wij niet.
Heb je een wedstrijd een probleem (bv door op laatste moment uitval door ziekte), dan kan je proberen om met je tegenstander de wedstrijd te verplaatsen, maar dan op de speeldag nog doen is eigenlijk niet te doen).... dus zelf oplossen met een invaller of met z'n 2-en komen.

verplaatsen moet namelijk ook voor de volgende speelronde zijn, dus als je op vrijdag speelt moet in principe voor de vrijdag erop de wedstrijd alsnog gespeeld worden (vrij onmogelijk vaak)...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bij ons zit er rond week 4 en 9 een vrije week waar je naartoe kunt verplaatsen. Je moet wel een wedstrijd uit de eerste ronde in de 1e helft spelen. Op verzoek van de tegenstander hebben we de wedstrijd van 13 maart verplaatst naar 10 april. Dat is een vrije inhaalweek. 17 april is de laatste wedstrijd. Raar dat ze dat niet in elke afdeling doen.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wij mochten ook afgelopen vrijdagavond weer, tegen de huidige koploper... Daar hadden we de eerste keer nipt van verloren (6-4, omdat we maar met 2 spelers waren en mijn teamgenoot alles verloor (behalve de dubbel die pakte we ook samen)).

Nu mocht dezelfde teamgenoot weer mee... dus dat bood niet veel vertrouwen, maar ik weet dat hij het wel kan. En ondanks dat ik zelf de vorige keer alles won, speel ik aan een paar maand met name tegen mijzelf dus had ik ook niet veel vertrouwen in mijn eigen spel. Onze 3de speelster... heeft het hele seizoen al problemen, want ze heeft nog niks gewonnen (zit wel vaak er dicht tegen aan en speelt ook wel mooi, maar haalt geen wedstrijd binnen).

Dit keer had de tegenstander ook hun (op papier) sterkste speler mee i.p.v. (op papier) hun zwakste...
Ik zou beginnen A-X: 10-12. 4-11. 5-11
A is eigenlijk best wel een gevaarlijke speler met een enorm krachtige BH, maar dat is ook zijn valkuil, want hij verwacht ballen soms niet meer terug en daar was ik best sterk in. Soms kon ik ook een wat hogere bal afdwingen en eindelijk sinds tijden kon ik ze ook weer afslaan.
B-Y (onze dame): 11-7, 11-7, 11-6
B vind ik een heel sportieve speler, mooi spel, aanvallend met zowel BH als FH (vergelijkbaar met onze dame, maar ze kwam er niet aan te pas).
C-Z (hun op papier beste en onze op papier slechtste), maar tot mijn verbazing (ik meende tijdens inspelen al wat te merken) was onze speler eindelijk weer eens goed aan het spelen, beheerst en tactisch. 8-11, 8-11, 7-11 (oeps C verloor 46 rating... )
Dubbel, de dame bood dit keer zelf aan dat ik beter met Z kon spelen. We gingen tegen C en speler D (noppen beide kanten)....
9-11, 12-10, 11-8, 4-11, 8-11 (ik was eigenlijk de slechte factor, ik mistte concentratie die ik vanaf game 4 wel weer had).
B-Z: 4-11, 9-11, 7-11 (ik had leuke rallies tegen hem en dit was dan ook een van mijn leukste wedstrijden sinds tijden).
A-Z: 9-11, 6-11, 11-8, 6-11 (er werd wat afgeschreeuwd tijdens deze wedstrijd, A raakte behoorlijk gefrustreerd).
C-Y: 11-6, 11-8 (toen hebben we haar even heel goed gecoacht... ze leek gewoon te onrustig en maakte daardoor veel fouten) 9-11, 3-11, 11-4 (helaas kwam na game 4 niet even bij ons langs... in game 5 deed ze weer hetzelfde als in game 1 en 2)...
B-Z: 11-13, 13-15, 11-7, 11-9, 11-8 (tja... was een leuke wedstrijd, maar helaas trok onze speler aan het kortste eind, met name omdat hij iets teveel het initiatief liet bij B, die aanvallend sterk is en dus regelmatig vrij simpel met redelijk harde en geplaatste ballen kon scoren).
C-X: 3-11, 8-11, 10-12 (hij werd goed gecoached door D (ook een noppen speler), daardoor werden de 2de en de 3de game nog iets te spannend, maar toch leek het niet al teveel moeite te kosten... ik geloof dat C niet helemaal zichzelf is, want normaliter 1 van hun beste maar dat was niet te merken.
A-Y: 11-3, 11-7, 11-4.... A speelt vooral kort bij de tafel en ramt hard... Y wil liever verder op gaan staan en lange halen maken... dat werkt niet tegen A, plus haar vele fouten en nog een klein portie geluk aan A zijn zijde was dat dit een hele snelle was.

Dus dit keer wonnen we met 6-4 (tevens hun eerste verlies partij, ze hadden 1 keer 5-5 en verder alles gewonnen). Zij staan nog steeds eerste met 42 punten, nr 2ook 42 punten, nr 3 41 punten, nr 4 40 punten en wij op nr 5 30 punten en nr 6 15 punten.

We mogen nu nog tegen de nr 2, nr 6 en nr 3...
Tegen de nr 2 verloren we vorige keer met 6-4, tegen de nr 6 met 7-3 (vraag me niet waarom, ik was daar niet bij) en van de nr 3 wonnen we vorige keer met 7-3 (terwijl ik toen een K avond had)...

Ik hoop op handhaving... om dat op positie te doen zal erg moeilijk zijn want dan moeten we minimaal 10-12 punten inlopen op wat boven ons staat, dus wellicht kunnen we handhaven als de beste nr 5 (mits dat er dit keer in zit).
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 30 mar 2026, 10:58 Bij ons zit er rond week 4 en 9 een vrije week waar je naartoe kunt verplaatsen. Je moet wel een wedstrijd uit de eerste ronde in de 1e helft spelen. Op verzoek van de tegenstander hebben we de wedstrijd van 13 maart verplaatst naar 10 april. Dat is een vrije inhaalweek. 17 april is de laatste wedstrijd. Raar dat ze dat niet in elke afdeling doen.
Nee bij ons kan je aan het begin van het seizoen vrij makkelijk wedstrijden verzetten... maar als seizoen begonnen is, is dit een drama... want er mag meer niet dan wel...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Mooi spannend aan de top, jammer dat jullie daar niet bij zitten.
Ja hoe die plaatsing van de nummers 5 gaat vraag ik me altijd af. Bij ons kijken ze naar de teams, en dan plaatsen ze op teamrating.
Andere afdelingen kijken ze naar het aantal behaalde punten. Blijft koffiedik kijken.

Maar mooie overwinning !!!
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ja we moeten gewoon proberen die 10-12 punten in te lopen, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van wat de rest doet, zo goed als onmogelijk... grotendeels dankzij onze valse start dit seizoen (spelen met 2 invallers, spelen met 2 spelers... )

Maar wel heel spannend inderdaad... top 4 die slechts 2 punten er tussen hebben... en wij als 5de team die eigenlijk van elk team er boven wel kan winnen... wat dat betreft wel goed ingedeeld deze poule, op de nummer 6 na denk ik zelf..... al had mijn team daar dik van verloren ... dus zo zie je maar... hahaha
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Plaats reactie