Voorjaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Re: Voorjaar 2025

Bericht door Wizzy82 »

Waar zat je dan ongeveer in het publiek dat je zoveel hebt kunnen vangen? Mij plaats was dus direct voor de dame in het geel op de tribune. Perfect zicht op de tafel. Zo een beetje schuin op de tafel kijken zie je het spel het beste vind ik zelf namelijk.

Dat van die vrije kaartjes was ideaal. Zo kon mijn vriendin (die ook mee is geweest naar Toverland) ook mee. Zij heeft eigenlijk niets met tafeltennis, maar heeft toch erg leuk gehad. Met name door de humor van Waldner en die geweldige ‘acrobatische’ rally’s.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik zat op de andere tribune links van jou, op een vergelijkbare plek. Ik had ook mooi zicht en daar werd met name van alles het publiek in gegooid. Het is dat ze op gegeven moment heel bewust bepaalde mensen wat hebben gegeven, anders had ik misschien wel meer kunnen vangen haha... man voor mij had precies hetzelfde als ik, sokken en handdoek, achter mij iemand een handdoek. Nog niet zoveel als op de kop zijn kant werd gegooid (je weet wel, de laat komers... die werden eigenlijk beloond hahaha).

Wij zaten eigenlijk alleen maar met tafeltennissers, ook meerdere mensen bij ons op de tribune die we kennen via de competitie of via de beker.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Een rij voor mij hadden ze wel een handdoek en later sokken. Ik ben overigens gewoon blijven zitten toen ze zaken het publiek in gooiden, was ik gaan staan dan had ik wellicht wel wat gehad maar ik wil er dan ook geen gevecht van maken voor iets als een handdoek (die ik overigens wel zou gebruiken, want ik er nu een van Donic en meer niet die wat kleiner is en dus ideaal is om zweet mee af te doen). Ik baal dus alleen een beetje dat ze niets met mijn verjaardag (of gezamenlijk van anderen) hebben gedaan. Wellicht had ik het in de pauze zelf nog aan kunnen geven, maar dat is ook zoiets…

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo gek Wizzy, dat ze daar niet bij stil staan... het mag zelfs niet zo maar... ze hadden daarvoor jou toestemming moeten vragen en heel duidelijk van te voren met je moeten afstemmen wat ze dan zouden doen. Vanuit de AVG wetgeving is dat bepaald.

En daarnaast... bedoel het niet verkeerd, maar interesseert de NTTB nu een verjaardag van een NTTB lid?

Zelf doe ik overigens altijd zo min mogelijk aan mijn verjaardag, als het aan mij lag deed ik nooit wat aan verjaardagen, ik vind het een beetje een onzinmoment, maar dat is een persoonlijke mening.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Ik vier het ook niet groots, maar de club die ook verjaart werd bijv. wel genoemd in de quiz... Ze hadden bijv. ook een vraag kunnen bedenken van hoeveel NTTB leden er ook op 23 juni jarig zijn. Ook 2 mogelijkheden bij petje op / af. Dat mag wel volgens de AVG want je zegt niets over een lid zelf.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 24 jun 2025, 15:42 Ik vier het ook niet groots, maar de club die ook verjaart werd bijv. wel genoemd in de quiz... Ze hadden bijv. ook een vraag kunnen bedenken van hoeveel NTTB leden er ook op 23 juni jarig zijn. Ook 2 mogelijkheden bij petje op / af. Dat mag wel volgens de AVG want je zegt niets over een lid zelf.
Dat had gekund, maar dat is niet wat je zei en daar hebben ze niet voor gekozen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Gisteravond was de halve finale tussen mijn VTV en Almeerspin 2 in de beker.
Ons team speelde erg sterk en hebben met 10-2 gewonnen.

Volgende week vrijdag is de finale. Bij ons thuis omdat ze als hoogst geplaatst uit de poule gekomen zijn.
Weer tegen Almeerspin, nu team 3.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 28 jun 2025, 13:56 Gisteravond was de halve finale tussen mijn VTV en Almeerspin 2 in de beker.
Ons team speelde erg sterk en hebben met 10-2 gewonnen.

Volgende week vrijdag is de finale. Bij ons thuis omdat ze als hoogst geplaatst uit de poule gekomen zijn.
Weer tegen Almeerspin, nu team 3.
Dit is beker neem ik aan? Gefeliciteerd, dat is een dikke overwinning, nu op naar de finale dan!
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Yes. De beker. Laatste stukje van het seizoen en dan is het klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Nou ja ... als voorbereiding op het voorjaar komt dan de zomeravondcompetitie maar die komt in het andere topic :D
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 30 jun 2025, 15:02 Yes. De beker. Laatste stukje van het seizoen en dan is het klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Nou ja ... als voorbereiding op het voorjaar komt dan de zomeravondcompetitie maar die komt in het andere topic :D
Wij werden recent als vereniging uitgenodigd om in de regio naast ons mee te doen aan een zak, echter aangezien wij er niet bekend mee zijn er er slechts nog 20 plekken open zijn *het is gestuurd naar elke vereniging binnen een straal van 40 km van die plaats* ... geen idee of er iemand van onze vereniging mee gaat doen. Ik niet in elk geval, teveel privé dingen gepland en te weinig duidelijkheid over wanneer iets plaatsvind (1 datum (vrijdagavond een keer) doorgekregen slechts tot nu toe)... daarnaast kan ik gewoon doortrainen op de club op fietsafstand ook op de vrijdagavond... dus dat ga ik dan liever doen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Vrijdagavond de Finale Beker toernooi. VTV 4 tegen Almeerspin 3. Kom gezellig kijken. Aftrap 20:15!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Denk je serieus dat iemand die hier dat leest daar naar komt kijken? Er zijn al zo weinig gebruikers op dit forum en die gaan echt niet naar een plaatselijk wedstrijdje kijken.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 01 jul 2025, 18:04 Denk je serieus dat iemand die hier dat leest daar naar komt kijken? Er zijn al zo weinig gebruikers op dit forum en die gaan echt niet naar een plaatselijk wedstrijdje kijken.
Ach heel veel vtv leden komen. Veel mensen van almeerspin. Nttb komt langs. Maar gelukkig hoef jij niet te komen.....
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Maar die lezen je bericht toch niet hier?

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

mrfrankes schreef: 01 jul 2025, 17:50 Vrijdagavond de Finale Beker toernooi. VTV 4 tegen Almeerspin 3. Kom gezellig kijken. Aftrap 20:15!
Ik zou zoiets best leuk vinden, maar de vrijdag is bij mij al een standaard tafeltennis avond en in dit geval is het de afsluiting van het seizoen van de club waar ik competitie speel. IK wens jullie veel fun!
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

TwoFace schreef: 02 jul 2025, 09:55
mrfrankes schreef: 01 jul 2025, 17:50 Vrijdagavond de Finale Beker toernooi. VTV 4 tegen Almeerspin 3. Kom gezellig kijken. Aftrap 20:15!
Ik zou zoiets best leuk vinden, maar de vrijdag is bij mij al een standaard tafeltennis avond en in dit geval is het de afsluiting van het seizoen van de club waar ik competitie speel. IK wens jullie veel fun!
Je kan het ook op de YouTube kanaal van vtv Nieuwegein volgen aankomende vrijdag deze beker wedstrijd finale!
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

mrfrankes schreef: 02 jul 2025, 10:12
Je kan het ook op de YouTube kanaal van vtv Nieuwegein volgen aankomende vrijdag deze beker wedstrijd finale!
Dat zou dan de herhaling moeten zijn, want vrijdagavond hebben wij de afsluiting van het tafeltennis seizoen bij de vereniging. Doen we elk jaar net voor de zomervakantie, BBQ met zijn allen en zaal open om een balletje te slaan.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

TwoFace schreef: 02 jul 2025, 12:20
mrfrankes schreef: 02 jul 2025, 10:12

Dat zou dan de herhaling moeten zijn, want vrijdagavond hebben wij de afsluiting van het tafeltennis seizoen bij de vereniging. Doen we elk jaar net voor de zomervakantie, BBQ met zijn allen en zaal open om een balletje te slaan.
Je kan het ook gewoon terug kijken een dag erna!
BBB
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door BBB »

Wizzy82 schreef: 01 jul 2025, 18:04 Denk je serieus dat iemand die hier dat leest daar naar komt kijken? Er zijn al zo weinig gebruikers op dit forum en die gaan echt niet naar een plaatselijk wedstrijdje kijken.
Al met al toch een stukje waarschijnlijker dan dat de NTTB jouw verjaardag gaat lopen vieren.
Frame: Virtuoso OFF-
FH: Xiom Omega VII Euro 2.0
BH: Xiom Omega IV Elite 1.8
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Straks de beker finale. VTV 4 - Almeerspin 3 met voorgift! Je kan ook kijken op het YouTube kanaal van VTV Nieuwegein. Want er wordt live gestreamd. Je kan er ook bij zijn. Mocht je gezellig langs komen. Adres is Helmkruid 9 in Nieuwegein! Het begint om 20:15. Word een gezellige avond! Tot straks
Plaats reactie