Voorjaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: Voorjaar 2025

Bericht door GarField000 »

Dit weekend is het KLM Open mannen golftoernooi in Amsterdam.
Vrijdag moesten we R32 in de beker om naar de laatste 16 te komen.
Ik zou dus niet spelen. Vrijdag had ik vroege dienst en was om 4.30 mijn bed uit. Er waren wat vertragingen in het spel en ik was pas om half 5 thuis.
Toen bleek dat er een speler echt niet kon. Persoonlijke omstandigheden. 1 is er op vakantie .... Dus als ik niet zou spelen zouden ze met 3 man moeten komen. Nou dan speel ik wel .. Elk punt wat ik pak is meegenomen ook al ben ik niet fris en fruitig.

Ik ben ook maar gelijk begonnen. 10 punten voor geven, maar hij wist niet wat te doen met de noppen.
Op de 2e tafel speelde een tegenstander die een hogere rating had maar door blessure gezakt was. Zijn blessure ging steeds beter dus hij was beter als zijn rating. Hij won dan ook.

1-1

Volgende 2 wedstrijden wisten we te winnen. 3-1 .... ook dat gaat de goede kant op.
Daarna de dubbels. Mijn dubbel partner zat er niet goed in vandaag en we gingen dan ook de bietenbrug op. Ook het andere dubbel wist niet te scoren.

3-3 ....

Daarna wisselen dus de tegenstander met de 1e wedstrijd. Dus hij tegen de 'wat doen noppen?' en ik tegen de te lage rating speler.
Eerste set ging ook niet echt goed ... maar ik kwam er beter in en wist hem goed te ontregelen en vooral niet te veel op zijn forehand :)
In 3 sets gewonnen. Mijn teamgenoot had een zwaardere wedstrijd. Hij gebruikt zijn noppen ziet zoals ik en de tegenstander had er dus wat minder moeite mee. Hij verloor de eerste set en won de 2e met 21-19. De 3e had hij zelfs 2 matchpoints tegen maar wist toch te winnen met 22-20
5-3 ... weer de goede kant op :D Mag ik al naar bed?

Mijn dubbel partner (onze hoogste rated speler) had het nog steeds niet en verloor zijn wedstrijd in 3 sets en de andere spler wist krap te winnen met 22-20 in de 3e. 6-4
Daarna ging het wat minder. Mijn dubbelpartner verloor, en de andere speler moest tegen de te lage rating speler en verloor ook.
6-6
Daarna moest ik tegen hun hoogste rating speler maar kreeg er geen grip op. Te veel fouten en elke beetje hoge bal sloeg hij keihard af met zijn backhand .... zelfs vanuit de forehand kant. Ik wist geen set te winnen en verloor in 17-21 en 18-21
Gelukkig wist de andere speler wel te winnen, al is het in 3 sets met 24-22 in de 3e.
7-7
Daarna mijn dubbelpartner weer maar nu tegen de te lage rating speler. Ook die verloor hij ... dit was niet zijn avond. Maar 1 gewonnen.
Gelukkig wist de 2e tafel wel te winnen. 8-8. Deze speler wint er 3 in totaal.
8-8
Ik mocht dus 1 van de 2 laatste wedstrijden spelen ..... ik had maar wat suiker tot me genomen voor wat energie want die was aardig laag.
Maar was niet echt nodig, ik won hem makkelijk in 2 sets.
Daarna hebben we nog lang gekeken naar een hele spannende wedstrijd. Het was tegen de tegenstander waar ik van verloor. Hoge ballen backhand knal. Hij probeer heel krap te spelen maar het ging niet helemaal volgens plan en had ook steeds rand en kantballen tegen.
3e set was het 19-16 ... 20-18, 20-19 ... netballetje voor ons .... 20-20 ..... 21-20 .... weer netballetje voor ons. 22-20 .. op een hele gelukkig manier toch de wedstrijd gewonnen .... hij heeft 10 mazzelballen tegen gehad maar de 2 die hij had kwamen wel heel gelukkig.
Ook zijn 3e wedstrijd gewonnen, weer gewonnen in de beslissende set en weer met 20-20 gelijk gestaan.

Wij hebben er 3 gewonnen, alleen onze high rating speler had zijn dag niet en won er 1.
Bij hun won iedereen er 1, alleen de speler met een te lage rating won er 3.

10-8 overwinnen en kantje boort gewonnen en door naar de volgende ronde waar ons andere team op ons wacht. Zei waren als 1e geplaatst in de afvalrondes omdat ze de meeste punten voor hadden op de nummer 2 in hun poule. Zijn allemaal hoge rating spelers en ik krijg tussen de 2 en 11 punten voor afhankelijk wie er spelen. Omdat wij 3 noppenspelers hebben wilde zij hun 4 beste aanvallers opstellen omdat ze dan 'meer' tijd hebben ... hou we gaan het zien. To Be Continued volgende week. Daar heb ik nou echt zin in.

Daarna snel naar huis, douchen en naar bed want vandaag was de 3e dag van het KLM Open. Nadat we daar waren was er een vertraging van 4 !!! uur ivm regen. Ik was vandaag om 21.30 thuis.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Voor het eerst heb ik met een teamtoernooi meegedaan. Wel een eind weg waardoor ik alleen maar tegen spelers heb gespeeld die ik niet kende.
Ik had al een halve maand niet meer gespeeld en kwam net terug van een cruise naar Noorwegen, dus heel hoge verwachtingen had ik eigenlijk niet. Toch ging het redelijk. Met name de poule fase (waarbij de sterkste speler, dat was ik, tegen de sterkste speler van de tegenstander speelt en dan de zwakste tegen de andere zwakste en daarna een dubbel) fase waarbij we met 3 andere teams in een poule zaten.
Het bleek een best sterk deelnemersveld te zijn en alleen van de zwakste wonnen we alle 3 de wedstrijden waardoor we 3e werden in de poule van 4.

Dat was niet voldoende voor de halve finale, maar we werden in een poule ingedeeld om de 5e tm 7e plaats en moesten zodoende weer tegen het team waar we in de poule alles van hadden gewonnen. Helaas ging het dit keer anders en nu verloren we juist alles van ze. Wel wonnen we het dubbel en mijn teamgenoot nog een enkel wedstrijd tegen het andere team, maar omdat zij wel meer hadden gewonnen tegen het andere team eindigden we helaas als laatsten.

Het toernooi was wel heel gezellig, maar gratis soep en broodjes. Brabantse gezelligheid!
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Mooie verhalen weer om te lezen.

Wij hadden clubkampioenschappen afgelopen vrijdag. Ik was eigenlijk best al moe toen ik er naar toe ging en had dus ook geen enkele verwachtingen... We hadden eerst een soort 'neppoule' want in elke poule zaten exact 2 competitie speler en in bijna elke poule zat ook een of meerdere jeugdspelers of recreatieve spelers. Daarvan gingen de eerste 3 door naar de winnaarspoule en de rest naar een verliezerspoule.

Ik kwam gelijk in de poule met degene die eigenlijk altijd de kampioenschappen wint (hoogste ranking van de club), ik won alles... moest als laatste tegen hem.... we moesten 2 games spelen. Ik kwam op 9-9 tegen hem... krijgt hij een net bal en daarna maakte ik een domme fout 11-9 voor hem... 2de game, ik kwam voor op 7-2 zelfs, maar toen ging ik punten weggeven (foutservice bv en andere domme fouten)... dus het werd vrij snel 7-7, daarna ging het gelijk op 9-9, maak ik weer domme fout (ik wilde te graag denk ik) 9-10, en ja hoor.. laatste bal een randballetje voor hem... 9-11. Goed ging nergens om, ik ging toch door...

Toen kwam ik een poule met een teamgenoot en de op 1 na hoogste rating van het toernooi.... Tegen mijn teamgenoot had ik een soort medelijden (die zit met haarzelf in de knoop en pakt verlies heel slecht op)... dus ik leek een soort onbedoelde rem op mijn spel te hebben, ze won dan ook vrij makkelijk van me met 3-0. Toen tegen de 1 na hoogste rating (die had ik vorige clubkampioenschappen 2 keer verslagen en toch werd zij uiteindelijk 2de en ik 5de ofzo)... maar ik zat er al niet meer goed in. Ik kon nog 1-1 maken, maar daarna was ik het weer kwijt 3-1 voor haar. Iag eruit... althans we zouden nog een ronde krijgen, maar dat ging niet meer om de prijzen. Ik moest tegen een andere teamgenoot, helaas voor haar had ik het nu wel weer even te pakken en ik tikte haar vrij makkelijk met 3-0 weg.
Toen moest ik nog tegen iemand die gaat afzwaaien bij ons en tevens jarenlang de wedstrijdsecretaris was (ik volg hem op)... ik wilde dus wel graag tegen hem spelen want het zou voorlopig de laatste mogelijkheid zijn. Echter hij had het toernooi georganiseerd en was druk met van alles... toch kwam er tijd, wij spelen... 1-1... gaat het licht uit... zaalhuur voorbij... maar gang licht staat nog aan (we waren de enigen die nog bezig waren), dus tafel verschuiven richting het licht en verder... daarna lukte het weer en ik won ze daarna vrij makkelijk allebei. IK geef toe er zaten ook heel mooie rallies tussen en ik had een aantal geweldige ballen... jammer dat dit eerder die avond niet lukte....

Ik won er niks mee, maar het was leuk.

Volgende keer moet ik toch maar eens zien dat ik in die top 3 kom van onze club, er is geen een speler die ik nog nooit verslagen heb op onze vereniging, dus het wordt het eens tijd voor een beter eindresultaat. ps. als ik dit keer 5de was geworden had ik wel een prijs gehad omdat er zoveel naar huis waren al... dat er prijzen over waren hahaha
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Volgende keer zorgen dat je goed voorbereid bent en dat je je beste spel speelt op die avond. Dan wordt het zeker een top 3 en mogelijk wel de winst. En bij 7-2 voor niet ineens anders gaan spelen maar doet wat je deed. En bij 9-9 niet even snel een puntje maken .... maar je kop erbij houden.

Wij hebben al jaren geen clubkampioenschappen meer. Wordt wel tijd :D
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Vanavond bekeren ...... We moeten tegen een team van ons eigen clubje. Helaas.
Goede spelers, divisie spelers. Ze werden als eerste geplaatst vanuit de poulefase.

Na een verhitte discussie is besloten dat ik niet speel. Ik baal er sterk van. Mogen we eindelijk tegen hoge rating spelers moet ik uitvallen.
3 noppen spelers is te veel want daar kunnen ze goed tegen ... nee een 1000 rating speler gaat werken waarvan ze al bewezen hebben heel goed tegen dat soort spelers te spelen en winnen. Of een noppen speler die alleen de bal hoog terug chopt om ze nog meer tijd te geven .....
Maar goed .. het is een teamsport/competitie dus we doen het er maar mee.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

GarField000 schreef: 13 jun 2025, 09:16 Vanavond bekeren ......
Goh, dat klinkt nogal religieus (maar misschien vergis ik me ook in de klemtoon).
We moeten tegen een team van ons eigen clubje. Helaas.
Goede spelers, divisie spelers. Ze werden als eerste geplaatst vanuit de poulefase.
Na een verhitte discussie is besloten dat ik niet speel. Ik baal er sterk van. Mogen we eindelijk tegen hoge rating spelers moet ik uitvallen.
Maar, maar....als dat spelers van je eigen club zijn kun je toch om de haverklap met (en tegen) die lui trainen?
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Precies, bij mijn club spelen de leden die promotiehoofdklasse/3e divisie spelen gewoon vrij tegen mij. Meestal wel nadat ze ongeveer een half uurtje tot 45 minuten tegen spelers van hun eigen sterkte hebben gespeeld. Sterker nog ze weten dat ik het als een uitdaging vind om zoveel punten tegen ze te pakken en het komt mijn spel ook ten goede. Op de een of andere manier speel ik vrijwel altijd beter tegen hun dan tegen iemand van mijn eigen niveau ook al verlies ik uiteraard wel.

Bij M. zijn club (of ja de club waar ik niet meer welkom ben) is dat wel anders. Daar heb je spelers die weigeren tegen een speler met anti te spelen of beginners te spelen.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 11 jun 2025, 07:05 Volgende keer zorgen dat je goed voorbereid bent en dat je je beste spel speelt op die avond. Dan wordt het zeker een top 3 en mogelijk wel de winst. En bij 7-2 voor niet ineens anders gaan spelen maar doet wat je deed. En bij 9-9 niet even snel een puntje maken .... maar je kop erbij houden.

Wij hebben al jaren geen clubkampioenschappen meer. Wordt wel tijd :D
Je hebt helemaal gelijk, helaas was ik nogal druk die dag en was ik in eerste instantie zelfs vergeten dat de clubkampioenschappen die avond gehouden werden. Soms lukt het gewoon niet om de focus te pakken op zo'n dag. Misschien was ik ook wel gewoon te moe... ik had elke avond al gesport en ik sliep die week slecht, dus slecht herstel. Overdag druk met klussen in het huis en in de tuin... het is niet anders, geen ramp. Het was gezellig, dus ik heb genoten.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 13 jun 2025, 09:16 Vanavond bekeren ...... We moeten tegen een team van ons eigen clubje. Helaas.

3 noppen spelers is te veel want daar kunnen ze goed tegen ... nee een 1000 rating speler gaat werken waarvan ze al bewezen hebben heel goed tegen dat soort spelers te spelen en winnen. Of een noppen speler die alleen de bal hoog terug chopt om ze nog meer tijd te geven .....
Maar goed .. het is een teamsport/competitie dus we doen het er maar mee.
Toch klinkt dat niet echt leuk/gezellig... blijkbaar is bij jullie het eindresultaat belangrijker dan de lol erin hebben? Jammer, als jij graag speelt dat dan vanuit een tactisch oogpunt besloten wordt om je niet in te zetten.

Vanavond moeten wij de laatste poule wedstrijd. Ik was ervan uit gegaan dat ik was in gedeeld (nota bene zelf geregeld), maar dat klopte niet, een teamgenootje moest eigenlijk... echter die hoorde dat ik dacht dat ik moest spelen en zij had ook nog andere dingen te doen.... dus zij heeft gezegd ga jij maar spelen als je wilt (en ik wil altijd wel)...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

ardane schreef: 13 jun 2025, 10:42
GarField000 schreef: 13 jun 2025, 09:16 Vanavond bekeren ......
Goh, dat klinkt nogal religieus (maar misschien vergis ik me ook in de klemtoon).
bEEEEkeren, niet bekEEEren :D.
ardane schreef: 13 jun 2025, 10:42
GarField000 schreef: 13 jun 2025, 09:16 We moeten tegen een team van ons eigen clubje. Helaas.
Maar, maar....als dat spelers van je eigen club zijn kun je toch om de haverklap met (en tegen) die lui trainen?
Trainen is wat anders dan echt een wedstrijd om iets. Tenminste voor mij wel.
Na de training doen ze vaak nog wat korte sets en dan doordraaien. Maar dan is de mindset heel anders en gaat het nergens om.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

TwoFace schreef: 13 jun 2025, 13:14 Toch klinkt dat niet echt leuk/gezellig... blijkbaar is bij jullie het eindresultaat belangrijker dan de lol erin hebben? Jammer, als jij graag speelt dat dan vanuit een tactisch oogpunt besloten wordt om je niet in te zetten.
Er zijn 5 mensen beschikbaar dus er moet er 1 uitvallen. En het is een belangrijke wedstrijd, laatste 16. En verliezen is eruit.
Nou verwacht ik niet dat ze gaan winnen, maar zou een mooie stunt zijn ... dan speel ik de week erop.
De tegenstander moest gisteravond tegen ons 3e team dus ik ben geweest met mijn scoreboard om te kijken en te tellen.

TwoFace schreef: 13 jun 2025, 13:14 Vanavond moeten wij de laatste poule wedstrijd. Ik was ervan uit gegaan dat ik was in gedeeld (nota bene zelf geregeld), maar dat klopte niet, een teamgenootje moest eigenlijk... echter die hoorde dat ik dacht dat ik moest spelen en zij had ook nog andere dingen te doen.... dus zij heeft gezegd ga jij maar spelen als je wilt (en ik wil altijd wel)...
Ik wil ook altijd wel :D hahaha. Maar als de boel klaar is hou ik het even voor gezien. Misschien af en toe op dinsdagavond even vrij spelen.
O nee. 11 juli begint de zomeravond competitie alweer :D.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Nou. Was een mooie avond gisteren. Heel mooi om te zien die hoge goede spelers .....
13 mee krijgen .. uitlopen naar 18 - 5 en dan opeens gaat er een versnelling en focus mode aan .. heel gaaf. en dan winnen met 20-22 enzo.
Het begon goed ... 1-1 ... 2-2 .... 3-3 .... 4-4 ..... en toen werd het 6-4 ... 8 - 4 .... 9-5 .. en 10-6 ....
Dus we liggen eruit. Einde beker seizoen ... nu even een paar weken geen tafeltennis.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 13 jun 2025, 13:26
TwoFace schreef: 13 jun 2025, 13:14 Toch klinkt dat niet echt leuk/gezellig... blijkbaar is bij jullie het eindresultaat belangrijker dan de lol erin hebben? Jammer, als jij graag speelt dat dan vanuit een tactisch oogpunt besloten wordt om je niet in te zetten.
Er zijn 5 mensen beschikbaar dus er moet er 1 uitvallen. En het is een belangrijke wedstrijd, laatste 16. En verliezen is eruit.
Nou verwacht ik niet dat ze gaan winnen, maar zou een mooie stunt zijn ... dan speel ik de week erop.
De tegenstander moest gisteravond tegen ons 3e team dus ik ben geweest met mijn scoreboard om te kijken en te tellen.

TwoFace schreef: 13 jun 2025, 13:14 Vanavond moeten wij de laatste poule wedstrijd. Ik was ervan uit gegaan dat ik was in gedeeld (nota bene zelf geregeld), maar dat klopte niet, een teamgenootje moest eigenlijk... echter die hoorde dat ik dacht dat ik moest spelen en zij had ook nog andere dingen te doen.... dus zij heeft gezegd ga jij maar spelen als je wilt (en ik wil altijd wel)...
Ik wil ook altijd wel :D hahaha. Maar als de boel klaar is hou ik het even voor gezien. Misschien af en toe op dinsdagavond even vrij spelen.
O nee. 11 juli begint de zomeravond competitie alweer :D.
Die zomeravond competitie, die kennen we helaas niet. Bij ons gaat binnenkort mijn vereniging waar ik competitie speel dicht voor de zomervakantie. Gelukkig kan ik bij de andere club doortrainen, maar wel minder volgens mij.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 14 jun 2025, 15:49 Nou. Was een mooie avond gisteren. Heel mooi om te zien die hoge goede spelers .....
13 mee krijgen .. uitlopen naar 18 - 5 en dan opeens gaat er een versnelling en focus mode aan .. heel gaaf. en dan winnen met 20-22 enzo.
Het begon goed ... 1-1 ... 2-2 .... 3-3 .... 4-4 ..... en toen werd het 6-4 ... 8 - 4 .... 9-5 .. en 10-6 ....
Dus we liggen eruit. Einde beker seizoen ... nu even een paar weken geen tafeltennis.
Wij hadden vrijdag een soort gelijke start... wij wonnen de eerste enkels grotendeels, stond 2-6, toen de dubbels, ik won met mijn dubbelpartner , de andere dubbel was close, maar ging naar hun. Dus toen stond het al 3-7
Vanaf dat moment ging het allemaal iets anders... we wonnen niks meer behalve de allerlaatste wedstrijd. eindstand 10-8 verloren.

Precies hetgene wat onze tegenstander nodig had om nummer 1 in de poule te worden en wij liggen er uit.

Overigens leek in onze poule niemand zin te hebben om nummer 2 in de poule te worden omdat je dan uit moet spelen bij de organiserende club voor de volgende ronde en dat is niet echt naast de deur voor de meesten.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Die Zomer Avond Competitie is iets wat 3 verenigingen bedacht hebben.
Staat helemaal los van de NTTB oid (beker ook trouwens).

Je speelt 5 vrijdagavonden in een poule van 5 of 6. Je krijgt punten voor de plaats waar je komt.
Je krijgt bonus punten als je wint van een speler met 100 of meer rating punten.

Na 5 avonden tellen de beste 4 avonden mee. Of je nu in de sterkste poule wint en 6 punten krijgen, of je wint in de laagste poule .... beide zijn 6 punten waard. Na 2 avonden gaan ze wel een beetje gooien met spelers zodat je niet steeds dezelfde tegenstander hebt.

Ik maak me nooit illusies dat ik zomeravondkampioen wordt. Maar het zijn wel 5 leuke avonden.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 17 jun 2025, 10:44 Die Zomer Avond Competitie is iets wat 3 verenigingen bedacht hebben.
Staat helemaal los van de NTTB oid (beker ook trouwens).

Je speelt 5 vrijdagavonden in een poule van 5 of 6. Je krijgt punten voor de plaats waar je komt.
Je krijgt bonus punten als je wint van een speler met 100 of meer rating punten.

Na 5 avonden tellen de beste 4 avonden mee. Of je nu in de sterkste poule wint en 6 punten krijgen, of je wint in de laagste poule .... beide zijn 6 punten waard. Na 2 avonden gaan ze wel een beetje gooien met spelers zodat je niet steeds dezelfde tegenstander hebt.

Ik maak me nooit illusies dat ik zomeravondkampioen wordt. Maar het zijn wel 5 leuke avonden.
Klinkt vooral als een leuke invulling van de zomeravonden ;-)

Ik heb eerder viavia ook nog wel eens meegedaan bij een vereniging hier in de buurt die tijdens de zomer Ultimate tafeltennis doen (4 tafels aan elkaar geplaatst een een speciaal/groter en hoger net.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Na Toverland (gratis entree als je jarig bent) ben ik vandaag doorgereden om op mijn verjaardag ook de verjaardag van de NTTB bij te wonen in Venray waar Waldner en Persson een show weg zouden geven. Mijn verjaardag was de NTTB trouwens vergeten.

Er waren tribunes gebouwd zodat je overal goed zicht op de tafel had. De 4 Nederlandse talenten speelden ieder 2 games tegen een van de Zweedse spelers. Daarna was de petje op/af quiz en kon je wat laten signeren.

Hierna gingen ze beide 2 games tegen elkaar spelen. Uiteraard niet serieus maar met veel show elementen zoals bijv tijdens de rally helemaal om de tafel rennen en van kant wisselen etc... Met de nodige humor. Het was geweldig om te zien en wat kunnen nog goed spelen... Enig minpuntje was dat het enorm benauwd was in de zaal.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 23 jun 2025, 23:27 Na Toverland (gratis entree als je jarig bent) ben ik vandaag doorgereden om op mijn verjaardag ook de verjaardag van de NTTB bij te wonen in Venray waar Waldner en Persson een show weg zouden geven. Mijn verjaardag was de NTTB trouwens vergeten.

Er waren tribunes gebouwd zodat je overal goed zicht op de tafel had. De 4 Nederlandse talenten speelden ieder 2 games tegen een van de Zweedse spelers. Daarna was de petje op/af quiz en kon je wat laten signeren.

Hierna gingen ze beide 2 games tegen elkaar spelen. Uiteraard niet serieus maar met veel show elementen zoals bijv tijdens de rally helemaal om de tafel rennen en van kant wisselen etc... Met de nodige humor. Het was geweldig om te zien en wat kunnen nog goed spelen... Enig minpuntje was dat het enorm benauwd was in de zaal.
Grappig, ik was er ook :-)

Mijn koffer is gesigneerd door de heren. Was leuk om ze eens in het echt bezig te zien. Grappige vond ik dat Persson tegen de Nederlanders het beste presteerde (ook zichtbaar nog erg fit is), maar onderling Waldner weinig moeite had tegen Persson, wel met de nodige gein natuurlijk en geluk. ..
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Je bent dus uiteindelijk toch nog gegaan? Ondanks de afstand? Had ik dat geweten dan hadden we elkaar kunnen ontmoeten. Ik heb best veel bekende gezien uit mijn regio. Leuk was ook dat ik mijn oud-trainer heb gesproken toen ik ben begonnen met tafeltennis. Dat was ruim 30 jaar geleden. De man moet nu wel in de 80 zijn denk ik. Ook leuk was dat de dame (die 2e werd met het petje op/af spel) achter mij zat en ik haar ook ken van de competitie. Vaak tegengespeeld.

Het signeren heb ik aan mij voorbij laten gaan. Op de terugweg in de auto bedacht ik mij zo. Wat als ik tegen de presentator had gezegd dat ik ook vandaag jarig ben net zoals de NTTB. Had ik dan wellicht een handdoek of zo gekregen? Ik ben niet zo van in de spotlights staan en ze hadden kunnen zien dat ik aanwezig zou zijn (maar ik snap goed dat ze niet alle leden afgaan of er toevallig ook een tussen zit die toevallig op dezelfde dag jarig is) en ook nog aanwezig is. Ik had de verjaardag button die ik bij Toverland had gekregen nog op, maar echt letterlijk niemand is dat opgevallen. Terwijl in Toverland ik regelmatig werd gefeliciteerd met mijn verjaardag.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 24 jun 2025, 11:28 Je bent dus uiteindelijk toch nog gegaan? Ondanks de afstand? Had ik dat geweten dan hadden we elkaar kunnen ontmoeten. Ik heb best veel bekende gezien uit mijn regio. Leuk was ook dat ik mijn oud-trainer heb gesproken toen ik ben begonnen met tafeltennis. Dat was ruim 30 jaar geleden. De man moet nu wel in de 80 zijn denk ik. Ook leuk was dat de dame (die 2e werd met het petje op/af spel) achter mij zat en ik haar ook ken van de competitie. Vaak tegengespeeld.

Het signeren heb ik aan mij voorbij laten gaan. Op de terugweg in de auto bedacht ik mij zo. Wat als ik tegen de presentator had gezegd dat ik ook vandaag jarig ben net zoals de NTTB. Had ik dan wellicht een handdoek of zo gekregen? Ik ben niet zo van in de spotlights staan en ze hadden kunnen zien dat ik aanwezig zou zijn (maar ik snap goed dat ze niet alle leden afgaan of er toevallig ook een tussen zit die toevallig op dezelfde dag jarig is) en ook nog aanwezig is. Ik had de verjaardag button die ik bij Toverland had gekregen nog op, maar echt letterlijk niemand is dat opgevallen. Terwijl in Toverland ik regelmatig werd gefeliciteerd met mijn verjaardag.
Goh dan heb ik je haast moeten zien zitten, ik stond toen namelijk net beneden in de rij voor het signeren en keek nog naar de dames... die 2de werd speelde eigenlijk een beetje vals door die andere vrouw te volgen steeds op het eind hahaha

Ik stond zelf ook erg lang, maar 1 vraag tussendoor wist ik niet, alles daarna wist ik makkelijk.

Nog gefeliciteerd overigens! <:o) (^)

Er zullen vast meer leden hebben gezeten die jarig zijn op die dag.

Zelf heb ik sokken en een handdoek er aan over gehouden, gevangen toen het het publiek in gegooid werd, wel leuk. Had liever een shirt dan deze 2 dingen, maar iets met een gegeven paard niet in de bek kijken.

Ja dat ik ben gegaan kwam omdat ik vorige week aangeboden kreeg gratis mee te gaan, iemand had een gratis kaart ontvangen van de NTTB en die had zelf al een kaart gekocht. Ik heb toen aangeboden de benzine te betalen door te rijden, zodat zij er ook nog wat aan had. Uiteindelijk zaten wij met 6 bekenden bij elkaar, was gezellig, maar door de benauwdheid en afstand, wel direct weggegaan bij afsluitmoment.

Heen was ik een uur en 45 minuten onderweg en terug 1,5 uur ... dus het viel uiteindelijk mee, het verkeer zat gelukkig erg mee. Het was ongeveer 135-140 km voor ons.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Plaats reactie