Najaar 2024
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Re: Najaar 2024
Soms heb je van die dagen dat dingen niet goed gaan. Normaal is bij mijn 1 foute service per avond al veel.
Meestal gebeurd het dan als het ver in de match zit en ik net iets extra's of anders wil geven.
Maar de allereerste set al 3 fouten ....... en er ging er 2 met een rolletje net over het netje op tafel dus het hadden er meer kunnen zijn.
Geen idee waarom. Kan niet te maken hebben met de gladde vloer maar waarom wel. Kon er de hele match ook niet echt in komen.
Misschien te kort ingespeeld ..... Echt geen flauw idee.
Meestal gebeurd het dan als het ver in de match zit en ik net iets extra's of anders wil geven.
Maar de allereerste set al 3 fouten ....... en er ging er 2 met een rolletje net over het netje op tafel dus het hadden er meer kunnen zijn.
Geen idee waarom. Kan niet te maken hebben met de gladde vloer maar waarom wel. Kon er de hele match ook niet echt in komen.
Misschien te kort ingespeeld ..... Echt geen flauw idee.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Vanavond spelen marc en ik samen met k de wedstrijd tegen rega. Er moet zoiezo gewonnen worden willen we nog meedoen. Onze concurrent heeft deze week hard uitgehaald. 10-0 en 1-9. We staan nu 22 punten achter met 2 wedstrijden minder. Echter moeten wij maandag tegen hun. Dus dan kunnen ze al kampioen worden. Maar we houden hoop en vechten voor elk punt wat nodig is. Maar een 2e plaats en proberen nog alle competitie wedstrijden winnend af te sluiten daar ga ik voor!.
We hebben ons gisteravond veilig gespeeld gezien ik weet wat onze opstelling gaat worden volgende week en er meerdere concurrenten onder ons staan. 3e gaan we waarschijnlijk worden. Heel mooi want dan hoeven we tenminste ook geen onnodige promotie wedstrijd te spelen.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
Gisteravond hebben wij met 3-7 gewonnen. Marc won er 2 en k 2 en ikzelf won er 3. Mijn hoogste rating ooit denderd door 1331. We staan nu 15 punten achter tegen Leerdam en daar spelen we komende maandag tegen.
Laatst gewijzigd door mrfrankes op 16 nov 2024, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Bijzondere laatste 2 regels van de laatste alinea...
Backup:
Backup:
vandaag gaat het de goede kant op! Word een mooie week volgende week!
Oké, ik dacht effe namelijk dat je mij aanspreekt en dat vind ik al vreemd gezien mijn laatste reactie waarbij ik daarover niets heb gezegd ondanks je wel weet wat mij mening over dat onderwerp is. Ze zullen bij Stiphout dan wel blij zijn dat je vandaag niet mee doet.
Persoonlijk wil ik dit seizoen waarbij de meeste 5 gamers de verkeerde kant opvielen snel vergeten.
Morgen nog een toernooi en ik weet al dat ik in een pittige klasse ben ingedeeld. Alleen maar beter want ik spreek beter tegen snellere spelers.
Persoonlijk wil ik dit seizoen waarbij de meeste 5 gamers de verkeerde kant opvielen snel vergeten.
Morgen nog een toernooi en ik weet al dat ik in een pittige klasse ben ingedeeld. Alleen maar beter want ik spreek beter tegen snellere spelers.
Backup:
Backup:
nou we staan 8-1 voor. Dus zo blij zijn ze nietWizzy82 schreef: 16 nov 2024, 15:58 Oké, ik dacht effe namelijk dat je mij aanspreekt en dat vind ik al vreemd gezien mijn laatste reactie waarbij ik daarover niets heb gezegd ondanks je wel weet wat mij mening over dat onderwerp is. Ze zullen bij Stiphout dan wel blij zijn dat je vandaag niet mee doet.
Tsja, als ze zelf niet met hun sterkste persoon spelen dan snap ik dat wel. Overigens zeer gunstig voor ons. Nu worden we bijna zeker 3e gezien Stiphout en Veldhoven de laatste wedstrijd tegen elkaar moeten een dus beide niet de volle mep kunnen halen.
Backup:
Backup:
uiteindelijk 9-1. Maar het was voor hun niet goed genoeg. Volgende week 2 punten halen tegen flash. Hebben nu 57 punten. Dus vind het een prima competitie!Wizzy82 schreef: 16 nov 2024, 16:45 Tsja, als ze zelf niet met hun sterkste persoon spelen dan snap ik dat wel. Overigens zeer gunstig voor ons. Nu worden we bijna zeker 3e gezien Stiphout en Veldhoven de laatste wedstrijd tegen elkaar moeten een dus beide niet de volle mep kunnen halen.
Kampioenskar voor komende vrijdag is al bestelt. We spelen dan tegen onze concurrent Flash waar we 8 punten op voor staan. 2 puntjes hebben we nodig om kampioen te worden. Want als we 2-8 verliezen dan staan we gelijk maar wij hebben een betere punten saldo onderling. We komen met onze bijna sterkste opstelling. A. E en ik zullen spelen tegen het sterkste team van Flash. Heb er zin kijk er naar uit.
Eerst moet ik zelf morgen avond tegen de nr 1 Leerdam spelen en hoop dat mijn rating weer verder omhoog gaat.
Eerst moet ik zelf morgen avond tegen de nr 1 Leerdam spelen en hoop dat mijn rating weer verder omhoog gaat.
Vandaag toernooi. Ik zat in een poule van 7 met voornamelijk spelers uit de 2e tm 4e klasse Gelre. Aardig wat bekende, maar wat helemaal mooi was dat ik vandaag denk ik mijn beste spel van het hele seizoen heb gespeeld. Zo won ik oa van een 3e klasser die 80% speelt. Tegen de 2e klasser waar ik vroeger heel vaak tegen heb gespeeld en ik zijn spel daardoor goed ken verloor ik telkens nipt met 2 punten verschil. Van de uiteindelijke winnaar in de poule verloor ik nipt met 10-12 in de 5e. Had ik die gewonnen dan was ik zelf die geweest en 2e geworden. Nu had ik er uiteindelijk 3 gewonnen van de 7 wedstrijden en eindigde ik 4e.
Backup:
Backup:
Kampioenskar?? Ik ben nieuwsgierig?mrfrankes schreef: 17 nov 2024, 11:07 Kampioenskar voor komende vrijdag is al bestelt. We spelen dan tegen onze concurrent Flash waar we 8 punten op voor staan. 2 puntjes hebben we nodig om kampioen te worden. Want als we 2-8 verliezen dan staan we gelijk maar wij hebben een betere punten saldo onderling. We komen met onze bijna sterkste opstelling. A. E en ik zullen spelen tegen het sterkste team van Flash. Heb er zin kijk er naar uit.
Alvast gefeliciteerd dan zo te horen ;-)
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Netjes en vooral natuurlijk fijn dat je voor je gevoel lekker gespeeld hebt, dan maakt winst of verlies ook niet uit.Wizzy82 schreef: 17 nov 2024, 16:16 Vandaag toernooi. Ik zat in een poule van 7 met voornamelijk spelers uit de 2e tm 4e klasse Gelre. Aardig wat bekende, maar wat helemaal mooi was dat ik vandaag denk ik mijn beste spel van het hele seizoen heb gespeeld. Zo won ik oa van een 3e klasser die 80% speelt. Tegen de 2e klasser waar ik vroeger heel vaak tegen heb gespeeld en ik zijn spel daardoor goed ken verloor ik telkens nipt met 2 punten verschil. Van de uiteindelijke winnaar in de poule verloor ik nipt met 10-12 in de 5e. Had ik die gewonnen dan was ik zelf die geweest en 2e geworden. Nu had ik er uiteindelijk 3 gewonnen van de 7 wedstrijden en eindigde ik 4e.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Bedankt alvast. Ja dat was een beetje sarcastisch. Zo doen ze dat vaak in brabant toch hahahaha. Nee we houden het vrijdag gewoon rustig. Eerst zien te winnen daaro.TwoFace schreef: 18 nov 2024, 10:38Kampioenskar?? Ik ben nieuwsgierig?mrfrankes schreef: 17 nov 2024, 11:07 Kampioenskar voor komende vrijdag is al bestelt. We spelen dan tegen onze concurrent Flash waar we 8 punten op voor staan. 2 puntjes hebben we nodig om kampioen te worden. Want als we 2-8 verliezen dan staan we gelijk maar wij hebben een betere punten saldo onderling. We komen met onze bijna sterkste opstelling. A. E en ik zullen spelen tegen het sterkste team van Flash. Heb er zin kijk er naar uit.
Vanavond lekker tegen leerdam spelen met ratings van boven de 1300 a 1400. Dus mocht ik vandaag iets winnen ben ik al tevreden mee tegen het sterkste team van de poule!. ons doel is om daar te winnen en vooral lekker en ontspannen soelen. Hoe ik vrijdag speelde dat was echt het beste spel. Gewoon geen enkel seconde boos geworden gewoon helemaal zen.. Ik maak vooral enorm stappen met mijn mentale kwetsbaarheid!
Ohw, geen idee, niet woonachtig in Brabant, ook nooit geweest, dus ik ken de gewoontes daar niet. Ik had er nog nooit van gehoord.mrfrankes schreef: 18 nov 2024, 11:35Bedankt alvast. Ja dat was een beetje sarcastisch. Zo doen ze dat vaak in brabant toch hahahaha. Nee we houden het vrijdag gewoon rustig. Eerst zien te winnen daaro.TwoFace schreef: 18 nov 2024, 10:38Kampioenskar?? Ik ben nieuwsgierig?mrfrankes schreef: 17 nov 2024, 11:07 Kampioenskar voor komende vrijdag is al bestelt. We spelen dan tegen onze concurrent Flash waar we 8 punten op voor staan. 2 puntjes hebben we nodig om kampioen te worden. Want als we 2-8 verliezen dan staan we gelijk maar wij hebben een betere punten saldo onderling. We komen met onze bijna sterkste opstelling. A. E en ik zullen spelen tegen het sterkste team van Flash. Heb er zin kijk er naar uit.
Vanavond lekker tegen leerdam spelen met ratings van boven de 1300 a 1400. Dus mocht ik vandaag iets winnen ben ik al tevreden mee tegen het sterkste team van de poule!. ons doel is om daar te winnen en vooral lekker en ontspannen soelen. Hoe ik vrijdag speelde dat was echt het beste spel. Gewoon geen enkel seconde boos geworden gewoon helemaal zen.. Ik maak vooral enorm stappen met mijn mentale kwetsbaarheid!
Wij mogen vrijdag ook weer optreden. Officieel doe ik nog niet mee, maar misschien verandert dat nog omdat diegene die toch gaat stoppen bij ons team, mij pas al een keer peilde of ik misschien wilde spelen die avond, ik heb geen nee gezegd, ik kan ook gewoon.
Zou wel leuk zijn, want die avond is waarschijnlijk voor ons beslissend. Vanavond speelt onze grootste concurrent, natuurlijk bepaalt die uitslag ook heel veel. Maar als vanavond is gespeeld, en vrijdag ook, dan weten we waarschijnlijk ook waar we aan toe zijn.
Lekker is dat gevoel he, als je gewoon lekker zen kan blijven en niet boos wordt (op jezelf dan want op de tegenstander boos worden vind ik sowieso niet kunnen, tenzij die onsportief gedrag vertoond).
Ik had het de vorige keer ook weer de hele avond, behalve tegen mijn laatste tegenstander, toen ging ik weer tegen mijzelf spelen, dat is jammer.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Een heel aardige tegenstander waar ik vroeger in de competitie in Gelre erg vaak spannende wedstrijden tegen speelde won ik dit keer vrij gemakkelijk in 3 games van. Na afloop zei hij dat ik volgens hem nog nooit zo makkelijk van hem had gewonnen en dat ik erg goed speelde. Mooi compliment was dat.
De keren dat ik kampioen ben geworden zijn er eigenlijk maar een paar blijven hangen.
Een keer als jeugdspeler dat we na afloop tegenover de speellocatie (was namelijk een uitwedstrijd) werden getrakteerd op friet door de ouders.
Een andere keer was een thuiswedstrijd waarbij we een fles champagne open maakte en de kurk tegen heb plafond van de kantine aan knalde en daar een deukje achterliet. Dat deukje heeft er nog jarenlang gezeten waardoor we iedere keer aan het kampioenschap werden herinnerd.
De keren dat ik kampioen ben geworden zijn er eigenlijk maar een paar blijven hangen.
Een keer als jeugdspeler dat we na afloop tegenover de speellocatie (was namelijk een uitwedstrijd) werden getrakteerd op friet door de ouders.
Een andere keer was een thuiswedstrijd waarbij we een fles champagne open maakte en de kurk tegen heb plafond van de kantine aan knalde en daar een deukje achterliet. Dat deukje heeft er nog jarenlang gezeten waardoor we iedere keer aan het kampioenschap werden herinnerd.
Backup:
Backup:
Altijd leuk zulke verhalen :-) Dat is waar je het voor doet, herinneringen maken en het beste zijn dat altijd positieve herinneringenWizzy82 schreef: 18 nov 2024, 13:28 Een heel aardige tegenstander waar ik vroeger in de competitie in Gelre erg vaak spannende wedstrijden tegen speelde won ik dit keer vrij gemakkelijk in 3 games van. Na afloop zei hij dat ik volgens hem nog nooit zo makkelijk van hem had gewonnen en dat ik erg goed speelde. Mooi compliment was dat.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
TwoFace schreef: 18 nov 2024, 12:55Ohw, geen idee, niet woonachtig in Brabant, ook nooit geweest, dus ik ken de gewoontes daar niet. Ik had er nog nooit van gehoord.mrfrankes schreef: 18 nov 2024, 11:35Bedankt alvast. Ja dat was een beetje sarcastisch. Zo doen ze dat vaak in brabant toch hahahaha. Nee we houden het vrijdag gewoon rustig. Eerst zien te winnen daaro.TwoFace schreef: 18 nov 2024, 10:38
Kampioenskar?? Ik ben nieuwsgierig?
Wij mogen vrijdag ook weer optreden. Officieel doe ik nog niet mee, maar misschien verandert dat nog omdat diegene die toch gaat stoppen bij ons team, mij pas al een keer peilde of ik misschien wilde spelen die avond, ik heb geen nee gezegd, ik kan ook gewoon.
Zou wel leuk zijn, want die avond is waarschijnlijk voor ons beslissend. Vanavond speelt onze grootste concurrent, natuurlijk bepaalt die uitslag ook heel veel. Maar als vanavond is gespeeld, en vrijdag ook, dan weten we waarschijnlijk ook waar we aan toe zijn.
Lekker is dat gevoel he, als je gewoon lekker zen kan blijven en niet boos wordt (op jezelf dan want op de tegenstander boos worden vind ik sowieso niet kunnen, tenzij die onsportief gedrag vertoond).
Ik had het de vorige keer ook weer de hele avond, behalve tegen mijn laatste tegenstander, toen ging ik weer tegen mijzelf spelen, dat is jammer.
Jullie konden toch ook kampioen worden? Gaat vast lukken!
Ja ik ga er nog wel vanuit, we staan nu 7 punten voor op de nummer 2, nog 2 wedstrijden te gaan, de nummer 2 speelt vanavond tegen de nummer 3 (deze staan 13 punten achter ons), daar verloren ze de vorige keer van met 6-4, maar beide teams zijn nogal afhankelijk van hun opstelling volgens mij. Dus niks over te zeggen nog. Wij moeten aanstaande vrijdag tegen de nummer 4 en ik was even vergeten dat ik zelf ook echt niet kan spelen aangezien mijn hond aanstaande vrijdagochtend onder het mes gaat, dus die kan ik niet alleen laten nog (denk ik althans). Dus ik speel niet.mrfrankes schreef: 18 nov 2024, 14:53TwoFace schreef: 18 nov 2024, 12:55Ohw, geen idee, niet woonachtig in Brabant, ook nooit geweest, dus ik ken de gewoontes daar niet. Ik had er nog nooit van gehoord.mrfrankes schreef: 18 nov 2024, 11:35
Bedankt alvast. Ja dat was een beetje sarcastisch. Zo doen ze dat vaak in brabant toch hahahaha. Nee we houden het vrijdag gewoon rustig. Eerst zien te winnen daaro.
Jullie konden toch ook kampioen worden? Gaat vast lukken!
Volgende week spelen wij nog tegen de nummer 3 (vorige keer 8-2 voor ons) en speelt de nummer 2 tegen de nummer 5 (waar ze ook vorige keer 6-4 van verloren).
Het is dus lastig te voorspellen, want de nummer wint of met grote cijfers (slechtste overwinning 7-3) of ze verliezen met 6-4 en alleen tegen ons speelden ze gelijk.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13