Najaar 2024

Hier vind je informatie over de competitie
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Re: Najaar 2024

Bericht door Wizzy82 »

Stop effe met die DUO competitie up-dates want die competitie bestaat in mijn optiek niet.

Bij mijn ouders club had je in de afdeling een paar clubs die al in de jaren 90 een digitaal telbord hadden. Hoofdsponsor was ict bedrijf.
Destijds als kind zijnde vond ik het toen wel best leuk om te tellen.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

ik stop totaal niet met onze duo updates. Dan lees je er maar lekker overheen. Ik plaats zelf wat ik wil plaatsen. Als je iets niet wilt lezen doe je dan maar ff je ogen dicht. Duo is gewoon een competitie waar veel mensen plezier aan beleven. Sommige zien de duo ook voor meer wedstrijd ritme of soort van trainingswedstrijdje.
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Wizzy82 schreef: 07 okt 2024, 17:51 Stop effe met die DUO competitie up-dates want die competitie bestaat in mijn optiek niet.
Nu ga ik toch mijn wizzy92 negeer modus even uit zetten ...

Ik update over de DUO wat ik wil. Dat maak ik helemaal zelf uit en heb jij al helemaal niks over te zeggen.
Als je het niet wil zien moet je maar van het forum verdwijnen. Of je negeert het gewoon ipv ELKE F**^(*&^ keer hier op te reageren.
Ik wil ook dat je ophoud met dat gigantisch negatieve gezeur van je maar dat doe je ook niet.

wizzy82 negeer modus AAN
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Ik plaats wat ik wil plaatsen en mijn mening over de DUO plaats ik zoals eerder gezegd bij elke up-date. Dan negeer je mij maar lekker bij die post.

Er is maar 1 najaar competitie en dat is de reguliere competitie vanaf de diverse afdelingen tm de Eredivisie!

Andere competities en met name DUO bestaan in mijn optiek niet en zijn niet belangrijk genoeg om hier iets over te posten.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Je vraagt mij om te stoppen met DUO updates maar zelf plaats je wat je wil plaatsen. Zo werkt dat niet he.
Maar ik ga je advies opvolgen want je bent weer door mijn wizzy82 negeer firewall gekomen met je gezwam.

Er is een duo en een reguliere competitie onder de NTTB. Dat zijn de feiten wat jij ook jezelf wijsmaakt.

wizzy82 negeermode AAN met dubbele firewall en extra anti-virus met spamfilter.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

DUO bestaat niet en is de grootste fout van de NTTB om afvallige losers tevreden te houden om zo toch mooi competitiebijdrage (is die trouwens even hoog als regulier?) te kunnen want de bond heeft immers anders een financieel probleem.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

@Wizzy82 ga je ons nou losers noemen die duo spelen. De grootste loser ben je toch echt zelf. En wat marc al zei we plaatsen het toch al vind je het niet leuk. Zou mij echt een rotzorg zijn wat jij ervan vind. Je vind jezelf zo belangrijker als de rest Bah walgelijk persoon ben je.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Waarom denk je dat de NTTB de DUO heeft opgericht? Gewoon om meer geld te genereren omdat ze anders niet uit komen. Het mooie is dat veel mensen zoals jullie er nog intrappen ook!

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Je bent tegen de nttb. Dus wat doe je dan nog bij de nttb met tafeltennis. Het beste is gewoon als je dan stopt met tafeltennis. Leef en laat leven. Wat jij van de duo vind weten we nu wel. Het zou verstandig zijn als je er mee zou stoppen.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Ik ben tegen een aantal besluiten van de nttb zoals de invoering van de DUO en het 4 tegen 4 moeten spelen zodra je landelijk speelt (waar een team van mijn andere club tegenaan loopt).

Backup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Overigens was het zaterdag prachtig om te zien hoe de koploper in de Eredivisie die nog alles had gewonnen met 7-0 nu zelf 7-0 verloor. Eigenlijk is de finale nu al bekend en zijn de overige wedstrijden voor spek en bonen net zoals de afgelopen seizoenen. 2 teams springen er al een aantal jaren met kop en schouders bovenuit.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 08 okt 2024, 09:11 Overigens was het zaterdag prachtig om te zien hoe de koploper in de Eredivisie die nog alles had gewonnen met 7-0 nu zelf 7-0 verloor. Eigenlijk is de finale nu al bekend en zijn de overige wedstrijden voor spek en bonen net zoals de afgelopen seizoenen. 2 teams springen er al een aantal jaren met kop en schouders bovenuit.
Toch bijzonder, alles zelf winnen met 7-0 en dan plots andersom, waren het andere spelers soms?
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Bij Taverzo hadden ze wel alleen de Nederlandse spelers opgesteld. Hier zit overigens nog steeds de Nederlands kampioen bij maar die verloor dus tegen een andere Nederlander. Daarnaast is de nieuwe aanwinst Olav (Belg) een goede gebleken (deed voor het eerst mee in de Eredivisie). Hij won relatief makkelijk zijn wedstrijden. Hij is een talent in België en heeft een leuk YouTube kanaal. Erg aardige jongen. Heb nog met hem gesproken en zijn materiaal bekeken.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Straks ff kijken bij mijn Duo team tegen de schans. Hopelijk gaat marc lekker knallen vanavond en dat we de winnende streak behouden. Later op de avond zal er een verslagje worden gemaakt hoe ze gedaan hebben!. Lets go VTV DUO 2!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

DUO? Wat is dat? Ow ja, het schijnt een nietszeggende competitie te zijn waardoor de nttb makkelijk inkomsten kan genereren (dat is de enige reden waarom die competitie bestaat, degene die er aan mee doen zijn gek... Betalen even veel competitie bijdrage voor de helft (5 ipv 10 wedstrijden op een avond)).

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Helaas hebben ze met 2-3 verloren. Marc en J wonnen beide 1 wedstrijd. Marc had zijn 2e wedstrijd moeten winnen maar was niet in zijn beste doen. De dubbel ging helaas in 5 games verloren. Zo avond heb je er wel eens tussen zitten. Op naar Donderdag voor de reguliere competitie tegen De Schans uit. Opstelling voor donderdag. spelen marc en ik en T. We gaan er weer vol voor!
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Daar gaat me verslag Frankie !!!

Eigenlijk begon ik vanmiddag al verkeerd. Tegen wie moeten we? O die. Onderaan, 3 punten uit 3 wedstrijden. Makkie.
En toen begon de twijfel al voordat ik er was. Wedden dat ik er nu 1 verlies? Sukkel dat ik ben.

Eerste wedstrijd begon ik sterk. 11-2. En dus in mijn hoofd, ja hoor makkie. 2e set begin ik wat meer ballen te slaan met de noppen wat niet kan .... win nog wel met 11-8. 3e set kom ik zelfs 9-6 achter. Maar toch die focus en 11-9.

Mijn teamgenoot speelt lekker en zijn tegenstander niet. 3-0 voor ons.

Daarna moest ik tegen hem. En hij doet precies wat hij doen moet. Weinig effect spelen .... Lang serveren op de noppen ..... EDIT: Oja hij was nog links ook .... daar heb ik sowieso moeite mee hahaha.
Normaal kan ik hier wel wat mee maar vandaag lukt het gewoon niet. 5e set sta ik 8-3 voor dacht ik. Dat moet je afmaken ... maar helaas gaat alles mis. Gewoon service terug brengen ... op mijn vingers. Ik heb 5 x een topspin geprobeerd .. gewoon de bal missen. 10-10 ... 11-11 .. 13-13 .... matchpoint voor hem 13-14 ..... netbal .... pffft. Maar daar heb ik hem niet op verloren hoor. Ik heb het vooral zelf gedaan. Ik zat mezelf in de weg.

mijn teamgenoot had een mooie spannende wedstrijd die hij net verloor in 5 sets.

Daarna dubbel. Nou mijn spel bleef doorgaan. Wel leuk setverloop. 10-12 / 12-10 / 12-10 / 10-12 .... maar de 5e werd 6-11 voor hun.

Helaas. Geen beste avond. Maar hij is voorbij.

Rating 1248 / -24 voor de avond.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Geen duo-competitie verslagen hier. Daarvoor heb ik dit topic niet aangemaakt. Maak maar een apart topic aan waar je al die verslagen en gezever over de duo in plaatst.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

ach scheer je toch weg wizzy! we doen wat wij willen en daar heb jij niks over te zeggen. Je bent geen beheerder niks! Dus je kan ons niet verbieden om iets niet te plaatsen.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Re: Najaar 2024 (alleen reguliere competitie)

Bericht door Wizzy82 »

O nee? Check topic titel maar eens. Scheer je dus weg met alles van de duo-competitie. Maak er zoals gezegd een apart topic over en je hoort mij er niet meer over klagen omdat ik dat topic dan mooi kan vermijden.

Backup:
Plaats reactie