Ganzentoernooi 11 November

Hier vind je informatie over toernooien
ardane
Silver Member
Silver Member

Re: Ganzentoernooi 11 November

Bericht door ardane »

Morgen is het zover!

Vanochtend heeft de organisatie aan alle deelnemers nog een mail gestuurd met deelnemerslijsten en wat toernooiinformatie. Hebben degenen van jullie, die meedoen, die mail met PDF-document ook gehad?
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Ik doe niet mee maar iedereen suc6 morgen....
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

yep hier ook ontvangen en gedeeld met de rest die meedoen bij ons.

Ik doe in de middag mee, ik zal je nog even gedag komen zeggen als ik je kan vinden, maar gezien je beschrijving over het plakken zal dat wel lukken ;-)
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

En? Hoe vond je het toernooi? En wat zeiden je clubgenoten?
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Hoi Ardane, was leuk je te zien. Ja, gezellig toernooi, al zat de dame wel enigzins te klagen over het spelen in dat magazijn. LOL

Heel anders dan de toernooien die ik gewend ben, vooral wat kleinschaliger, maar wel leuk. Ik heb in elk geval alleen maar gespeeld tegen mensen waar ik nog nooit eerder tegen gespeeld heb, een poule lager zag ik wel mensen die ik vaker ontmoet heb op toernooien of in de competitie.
Helaas kwam ik de poule dus niet door. 3 gewonnen, 2 verloren. Leuke is wel dat ik uiteindelijk alleen verloren heb van de 2 mensen die uiteindelijk de finale hebben gespeeld. Dus voor mijn gevoel ben ik een soort van 3de overal geworden... LOL.

Het liep alleen wel erg uit.... en ik was met mijn clubgenoot meegereden, maar hij had eigenlijk nog een verjaardag... dus hij had op gegeven moment erg veel haast.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

Ja, het liep meer uit dan bij voorgaande gelegenheden. De organisatoren vonden, dat er deze keer wel erg veel spelers waren die vooral de ballen heen en weer schoven, wat op zich leuke lange rally's genereert, maar wat natuurlijk ook duidelijk langer duurt.
Of het werkelijk alleen daaraan lag weet ik niet.

Je verenigingscollegaatje in dat magazijn zou eigenlijk helemaal niet zo hoeven mopperen. Want ten eerste had je daar rond de tafels duidelijk meer speelruimte en ten tweede waren die blauwe achtergronden een heel stuk prettiger dan de witte in het officiele halletje.

Anyway, het was weer eens een aparte belevenis, toch?
Gefeliciteerd met je derde plek in de klasse! :-)
En graag tot een volgende keer, ergens.
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Dat schuiven heb ik niet heel veel ervaren bij onze poule, wel waren er aardig wat 5-setters, dat kan natuurlijk ook wel langer duren. Maar ik verbaasde me ook dat er soms helemaal niet gespeeld werd, terwijl er volgens mij gewoon doorgespeeld kon worden... Maar goed, ik vond het prima geregeld, mensen van de organisatie deden het prima.

Ja ik heb 1 wedstrijd in dat magazijn gespeeld, dat vond ik niet fijn, maar meer omdat ik net een beetje gewend was aan de vloer in de andere zaal. Je had inderdaad meer ruimte in het magazijn dan in de zaal, dat was een voordeel en het was er wat koeler want het was erg warm en vochtig in de zaal... Voor mij niet zo'n probleem overigens, ik hou daar wel van. Maar zuurstof in het magazijn was ook wel prettig :-) LOL

Zeker weer een belevenis. Ik was 3de in mijn poule, niet in de klasse... want de klasse bestond uit 2 poules, echter de nummer 1 en 2 uit de andere poule werden verslagen door onze nummer 1 en 2, dus het voelde als een derde plek, maar was het niet .

Heb je nog wat kunnen verkopen? Mooie producten heb je, het is dat ik zoiets niet perse nodig heb (heb een eigen kast waar op werkhoogte alles doe en kan laten liggen zonder dat iemand erbij in de buurt komt. Ik merk ook dat ik steeds minder experimenteer met rubbers en zelfs minder vaak een nieuw rubber erop doe.
Toch wil ik voor volgend seizoen 2 frames die ik al heb liggen gaan gebruiken om wat te proberen... maar ik twijfel nog wat ik exact ga doen of erop ga plakken. Heb zelf nog wat rubbers liggen, op de club ligt ook nog een en ander weet ik van een speler die gestopt is, maar een heel grote collectie had, die we ook mogen gebruiken.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

Ach, je was gewoon prima ingedeeld in een passende klasse. Derde in de poule is een gedegen resultaat. En voor een volgende keer heb je een duidelijk doel, dat je jezelf kunt stellen.
Verder kun je op de club weer eens van een avontuur vertellen en heb je kans dat wat collega's volgende keer ook wel zin in zoiets krijgen.

Eind december vindt er trouwens een groot, echt bijzonder toernooi in Hoogstede plaats (een stukje over de grens in Duitsland), dat ook voor Nederlandse spelers heel interessant kan zijn. Ik zal daar in een apart thema over vertellen, zodra de exacte gegevens bekend zijn.

Bij mij in mijn presentatie-standje was het 's morgens gezellig druk, maar 's middags viel de interesse wat tegen. Ik had dat eigenlijk andersom verwacht (maar omdat dit mijn eerste keer was met zoiets was mijn verwachting nog nergens op gebaseerd).
De verkoop ging niet heel geweldig (uiteindelijk vier rubberpersen-sets met plakstiften verkocht) maar het ging me vooral om het verhaal. De toeloop was, zoals gezegd, 's morgens heel leuk en er werden goede, geinteresseerde vragen gesteld. Ik had het gevoel dat deze manier van rubberplakken voor iedereen volstrekt nieuw en verrassend was. Enkelen waren direct helemaal overtuigd, anderen eerder toch sceptisch (ondanks het feit dat ze live konden zien hoe geweldig het werkt) :) .
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Zeker, qua indeling was ik tevreden, ik werd uitgedaagd en kon ook winnen, dan zit je op de juiste plek zeg ik altijd.

Je verhaal was duidelijk in elk geval en je hebt mooie spullen moet ik zeggen, duidelijk vakmanschap.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Ganzentoernooi 9 November

Bericht door ardane »

De vooraankondiging is door de club verstuurd: op 9 november 2024 vindt in Coevorden weer een Ganzentoernooi plaats.
Je kunt je nu al inschrijven. Vijfde en vierde klasse spelen 09:00 tot ca. 13:00 uur. De klassen 1, 2 en 3 starten om 13:00 uur. Deelname kost 10 euro en er zijn kleine geldprijzen voor de eerste drie plaatsen per klasse.
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: Ganzentoernooi 9 November

Bericht door TwoFace »

ardane schreef: 17 sep 2024, 11:26 De vooraankondiging is door de club verstuurd: op 9 november 2024 vindt in Coevorden weer een Ganzentoernooi plaats.
Je kunt je nu al inschrijven. Vijfde en vierde klasse spelen 09:00 tot ca. 13:00 uur. De klassen 1, 2 en 3 starten om 13:00 uur. Deelname kost 10 euro en er zijn kleine geldprijzen voor de eerste drie plaatsen per klasse.
Ik doe dit keer niet mee, i.v.m. veranderde privéomstandigheden ben ik niet meer in staat om op zaterdagen toernooien te bezoeken.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

yoass
Silver Member
Silver Member
Contacteer:

Bericht door yoass »

Ha! Ik heb het op de clubagenda gezet https://tielsetc.nl/events/lijst/.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
Plaats reactie