Ik mocht starten en speelde tegen een speler van bijna 1400 rating (1385 ofzo). Was een hele mooie en spannende wedstrijd. Door naar de 5e set .... die ik helaas verloor met 11-9. Maar echt goed gespeeld ...... Heeft 2 ratingpunten gekost
Daarna moest Teamgenoot B (rating 1400+) maar die ging niet lekker. Hij verloor hem nipt in de 5e set met 11-9.
Daarna teamgenoot C. Mooie spannende pot. Maar helaas de 5e set ging het mis en die verloor hij met 11-5.
Daarna dubbelen. Wie gaat er dubbelen? 2 x lange noppen lijkt me niet handig dus ik ga met speler C dubbelen. Net als andere keren gaat het voor geen meter. Wordt nog wel een 4setter met een 17-15 in de 2e maar dik verloren.
Nou ... 4.0 achter. Geen goed begin.
Daarna mocht ik voor mijn 2e wedstrijd. Tegenstander 1300 rating. Ik speelde goed en hij had geen schijn van kans
Daarna speler C weer tegen mijn eerste wedstrijd. Mooie wedstrijd maar de tegenstander had echt rand/net/kant bal achter elkaar. Ik ben de tel kwijt maar zeker 4 of 5 per set. Echt niet leuk meer. Je zag zijn koppie gaan hangen. Helaas verloren in 4 sets met allemaal spannende krappe sets. Zonder die mazzelballen had het er anders uitgezien denk ik.
Daarna speler B tegen die hele goede. Nou gaan schijn van kans. Hij wist erg goed wat te doen. Mijn teamgenoot stond erbij en keek erna. Zat ook geen energie in. Veel te afwachtend.
In het nagesprek bleek dat hij eigenlijk hoofdklasse speelde, en op de teamlijst stond als reserve voor het geval dat. maar door blessures en ziektes moet hij er nog best veel spelen.
Daarna speler C tegen de speler waar ik van gewonnen heb. Zaten hele mooi rally's in .... maar de tegenstander was te onstuimig en maakte te veel fouten. Wij gewonnen. 2e punt binnen.
Daarna mocht ik weer, tegen die hele goede. Nou .... dat was even een les ... in een dikke 3 sets verloren met in totaal 12 punten voor mijn in 3 sets hahaha. Hij was erg goed. Heeft me wel een hele rating punt gekost.
Speler B moest de laatste wedstrijd maar bleek dat hij ziek was. Vandaar ook de wedstrijd zonder peper in zijn reet. Dus hij heeft opgegeven en we hebben 8-2 verloren.
Mijn rating is alsnog 23 punten omhoog. Nu 1178.
11 punten uit 3 wedstrijden. Is niet veel. We staan 3e maar 3 hebben nog maar 2 gespeeld en wij 3.
Volgende week moeten we op donderdag regulier en duo spelen. Uit. Ik speel duo met een invaller, en de andere 3 spelen hopelijk (als iedereen herstelt is van ziekte en blessure) regulier. speler 5 (speler C van vandaag) heeft diploma uitreiking en kan niet.
Ik heb lekker gespeeld. Ik vind het echt niet erg om te verliezen van iemand die beter is. Die laatste was echt te zot voor woorden hoe groot het verschil was. De eerste had ik kunnen winnen maar met zulke scores zijn de verschillen gewoon erg klein.