TwoFace schreef: 25 jan 2024, 09:26
... ik heb de plakstift gisteravond nog even voor je verdedigd en ook je persen... echter het animo was laag... met name omdat er bijna geen spelers meer zijn bij ons die zelf een frame plakken....
Dat is heel aardig. Dankjewel.
Maar inderdaad: die rubberpers (en ook de plakstift) is meer een stuk gereedschap voor de experimenteel ingestelde tafeltennisser. Voor de veelplakker. Voor mensen, die graag eens van combi wisselen en om de haverklap rubbers op houtjes zetten (veelal rubbers die al veel vaker gebruikt zijn).
Zulke spelers vind je niet in elke club. Net zoals in sommige clubs geen enkele noppenspeler te vinden is.
TwoFace schreef: 25 jan 2024, 09:26
... ik heb de plakstift gisteravond nog even voor je verdedigd en ook je persen... echter het animo was laag... met name omdat er bijna geen spelers meer zijn bij ons die zelf een frame plakken....
Dat is heel aardig. Dankjewel.
Maar inderdaad: die rubberpers (en ook de plakstift) is meer een stuk gereedschap voor de experimenteel ingestelde tafeltennisser. Voor de veelplakker. Voor mensen, die graag eens van combi wisselen en om de haverklap rubbers op houtjes zetten (veelal rubbers die al veel vaker gebruikt zijn).
Zulke spelers vind je niet in elke club. Net zoals in sommige clubs geen enkele noppenspeler te vinden is.
Dat zou verboden moeten worden.... een club zonder een noppenspeler
Ik ben nu denk ik van de club de meest experimentele speler, dat was eerst iemand anders, maar die is geëmigreerd uiteindelijk. Die had standaard wel 30-50 rubbers los mee elke avond net als meerdere frames en plakte soms ter plekke nog een ander rubber erop....
Omdat ik bij ali vaak nagemaakt spullen gezien heb.
Ook zelf meegemaakt .... Een teamgenoot had DHS rubbers gekocht en na 1 wedstrijd kwam de spons los van het rubber.
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren maar het helpt niet mee in mijn 'vooroordeel'.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
GarField000 schreef: 25 jan 2024, 14:30
Omdat ik bij ali vaak nagemaakt spullen gezien heb.
Ook zelf meegemaakt .... Een teamgenoot had DHS rubbers gekocht en na 1 wedstrijd kwam de spons los van het rubber.
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren maar het helpt niet mee in mijn 'vooroordeel'.
Dat begrijp ik dan, maar ik snap soms niet hoe mensen bij Ali alsnog bv een nep DHS rubber kunnen bestellen... ik koop sowieso niet zoiets bij een winkel die haast geen recensies heeft of misschien heel weinig of juist veel negatieve...en dan gaat het eigenlijk altijd goed... mijn allerslechtste ervaring was ooit dat ik een verkeerde bestelling heb ontvangen (die was voor een andere klant bedoelt)... in verhouding een veel duurdere bestelling, en ik kreeg de keuze het product houden en verder geen financiële verandering of het product terugsturen (zij betaalden dan) en kreeg ik alsnog het juiste product of mijn geld terug.... toen heb ik maar voor het eerste gekozen.
Of een product wat niet op tijd geleverd wordt (waarschijnlijk zoek geraakt in de post) en dan krijg je gewoon je geld terug. Deugd een product niet, dan schrijf je een negatieve recensie en dan wordt meestal aangeboden geld terug te geven als jij je recensie dan verandert (echter dat doe je dan vervolgens niet of je verandert alleen 1 specifiek punt ten goede, aangezien uiteindelijk het probleem wel goed verholpen wordt door het geld terug te geven).