Najaar 2023

Hier vind je informatie over de competitie
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: Najaar 2023

Bericht door GarField000 »

ardane schreef: 25 sep 2023, 09:54
De tijdelijke ratings worden herberekend bij elke nieuwe NTTB-ranglijst totdat een speler ten minste 5 winstpartijen in minimaal 10 wedstrijden (senioren) heeft behaald tegen spelers die al een rating hebben.
Wat gebeurt er als dat nooit plaatsvindt?
(Bijvoorbeeld als hij na 20 wedstrijden besluit te gaan dammen in plaats van te tafeltennissen, omdat hij nog nooit iets gewonnen heeft?)
Goede vraag, geen idee. Dat staat er niet bij :).
Maar hij heeft er nu al 2 in 3 wedstrijden. Wat als hij er 2 wint in 20 wedstrijden ???
Echt geen idee. We gaan het meemaken. Ik hoop dat hij er wel meer wint anders voel ik me wel erg slecht :D
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Bij mijn andere club ging iemand die net een rating had er ineens 237 punten op vooruit. Zijn rating werd ook herzien en bij de tegenstander waarvan hij won ging er 70 rating (maximaal wat je er in een keer kunt verliezen) op achteruit. Dat vind ik dan ook vreemd. Verlies je dus tegen een tegenstander waarvan de rating nog niet helemaal bekend is en dus wordt herzien dan kun je er alsnog flink op achteruit gaan. Dan kun je dus wellicht beter verliezen van iemand die nog helemaal geen rating heeft gehad.

Afgelopen zaterdag hadden we trouwens een training/kliniek gekregen van Jochem de Hoop (kent iedereen hier vast wel ga ik vanuit). Speelt eredivisie en is een toptrainer. Daarbij heb ik wel wat belangrijkst geleerd en dat is dat je je batje in je hand dient te verplaatsen als je BH en FH speelt zodat je dmv bepaalde druk meer controle hebt. Nooit geweten en zo is het mij vroeger (ruim 30 jaar geleden) ook niet uitgelegd. Er zijn dus wel wat zaken verandert in dat opzichte.

Komende vrijdag spelen we waarschijnlijk helaas maar met 2 spelers. Misschien dat er iemand van een team lager 6 wedstrijden op een avond wilt spelen (2 teams tegelijkertijd), maar ik denk dat ze daar geen zin in zullen hebben.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wat gek joh, als ik lager speelde en ik kon invallen bij een hoger team, ook al speelde ik zelf die avond ook al, koos ik er altijd voor om dat wel te doen, je leert er tenslotte heel veel van. En ik kom om te tafeltennissen, niet om stil te zitten, dus ik grijp elke kans aan.

Ik ken Jochem de Hoop niet, sorry.... ik krijg van dat niveau tafeltennis niet alles mee....

Batje in je hand verplaatsen, dat doe ik niet bewust, maar er zit wel verschil in hoe ik mijn batje vasthou voor de FH t.o.v. de BH, o.a. ook omdat ik verdedig met mijn BH en dan weet ik dat veel meer ontspanning in de grip moet hebben om goed te verdedigen dus dat doe ik nu automatisch, FH moet ik me ook meer ontspannen overigens, maar daar ben ik toch met name mee aan het aanvallen en heb ik juist het batje graag wat beter vast...

Dat heb ik overigens ook niet van een trainer geleerd, maar door te doen... je merkt van zelf steeds beter wat wel en niet goed werkt en daarop pas je stijl aan van spelen, maar dat lukt niet altijd ondanks dat je iets weet. Vind ik althans.

Wij mogen alweer aanstaande donderdag spelen, vind ik zelf geen fijne avond om te spelen, maar we kwamen al spelers tekort voor die avond dus ik heb me maar wel aangemeld voor die wedstrijd.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Hoger invallen is in dit geval niet van toepassing want het is in dezelfde klasse namelijk.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 26 sep 2023, 15:20 Hoger invallen is in dit geval niet van toepassing want het is in dezelfde klasse namelijk.
Ook daar zeg ik nooit nee tegen ;-)
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Vandaag was DUO. 4-1 gewonnen. Ik mijn beide wedstrijden gewonnen.
Ratings rond 850. Groot verschil dus. Eerste wedstrijd kon ik me nog wel focussen, maar de 2e was het weg.
Wat onnodige punten weg gegeven maar gewoon gewonnen. Hele avond gespeeld voor 1 ratingpunt :D.
Teamgenoot wat de eerste 2 avonden op vakantie was heeft nu gespeeld en 1 verloren.

Er is ook nog een team met rating rond de 750 in onze poule.
Hier heb ik helemaal geen zin in dus ik gevraagd of de reserve wil spelen. Dat wil hij wel.
Dat zijn in ieder geval 2 dagen dat ik uitval. Even kijken of hij er nog meer wil spelen.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Bizarre verschillen in rating dan, dat is normaliter bij regulier toch niet eens echt toegestaan? Is daar bij DUO geen regel over?

Of is het de gemiddelde rating en komt het doordat eentje ex-jeugdspeler is en dus nog heel lage rating heeft?

Focus verliezen omdat er helemaal geen uitdaging is, dat ken ik wel, maar heb ik gelukkig al een aantal seizoenen niet meer mee hoeven maken.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Hier zit er tussen de laagste rating van de poule (onder de 600) en de hoogste (bijna 1100, ben ik) ook enorme verschillen. Dan heb ik het nog niet eens over de personen waar we afgelopen vrijdag tegen speelden die geen rating hadden. Uiteraard heb ik er vrijdag geen rating bij gekregen. Ik krijg er volgens mij al geen rating bij als ik win van iemand onder de 800.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

TwoFace schreef: 27 sep 2023, 08:59 Bizarre verschillen in rating dan, dat is normaliter bij regulier toch niet eens echt toegestaan? Is daar bij DUO geen regel over?

Of is het de gemiddelde rating en komt het doordat eentje ex-jeugdspeler is en dus nog heel lage rating heeft?

Focus verliezen omdat er helemaal geen uitdaging is, dat ken ik wel, maar heb ik gelukkig al een aantal seizoenen niet meer mee hoeven maken.
Ik begon bovenaan in rating 1097. Dat was 50 punten meer dan de 2e in de lijst.
Deze tegenstander was 1 vd 2 laagste teams die gaan vechten voor behoud.
Ik sta ondertussen bijna op 1200 door mijn winsten in de 2e klasse. De eerstvolgende speler onder mij is ongeveer 150 punten lager.
Het team wat nog onder hun staat staat in de 750 ... Dat is dus 400 verschil.
Ik denk dat er best mensen gaan klagen, en als we dan ook geen kampioen worden ga ik niet meer spelen in de 4e klasse. Is voor niemand leuk.
Mijn teamgenoten zitten in de 900 reeks en die verliezen dus ook zoals gisteren.

Als ik naar de 3e klasse poules kijk .... zitten daar maar een paar spelers tussen onder de 1000. Dus mochten we daarheen gaan zullen ze niet zoveel winnen wat de praktijk ook heeft uitgewezen. De persoon die gisteren zijn potje verloren heeft wil ook helemaal niet naar de 3e klasse
Maar dan moet hij me maar niet opstellen :)
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Ik heb mijn teamgenoten een mail gestuurd dat als ze geen kampioen willen worden ze met NIET meer op moeten stellen.
Dat ik dat totaal geen probleem vind. Want 3e klasse gaat voor hun wel weer erg zwaar worden want in die poules is 95% boven de 1000 rating en krijgen ze weer een seizoen zoals vorig jaar waar ze maar 2 wedstrijden winnen.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Hier (3de klasse) heeft de hoogte 1254 rating en de allerlaagste 935 (er zijn er 4 onder de 1000) 10 boven de 1100 en de rest hangt tussen de 1015 en 1092 (zelf heb ik 1017 nu)....

Ik verloor afgelopen keer van iemand met 1157 en eentje met 1050, terwijl ik beide wel had kunnen winnen, ik won wel van degene met 1045.... resultaat 1 punt gedaald in rating... zelf vind ik dit wel acceptabele rating verschillen en ook iemand van 935 zou mij prima kunnen verslaan, net als dat ik iemand met 1100+ rating prima kan verslaan (tenslotte al vaker gedaan).

Je zou mogelijk kunnen zeggen dat alleen die speler met 1254 onterecht in de poule meedoet (staat ook op 100% nog)... degene onder hem heeft 1184, dus dat is al 70 punten verschil, daaronder zijn de verschillen steeds kleiner, allemaal stapjes van 1-20 punten rating verschil.

Aanstaande donderdag mag ik tegen het team die vorig seizoen in onze poule eerste werd en wij tweede... netto heb ik daar tegen 3-3 gespeeld, waarvan ik juist van hun hoogste rating speler (1135) al 2 keer gewonnen heb... Maar ik zag dat ze nu nog een speler erbij hebben, dus misschien speelt die wel mee in plaats van hij...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Gisteravond gespeeld tegen de tegenstander die vorig seizoen onze poule winnaar en weer stond ik tegen dezelfde mensen. Eigenlijk ging het ook zoals vorig seizoen de eerste wedstrijd tegen hun. Ik won er 2 en van dezelfde mensen. Verloor dus ook weer van dezelfde.

Ik snap niet zo goed waarom, maar tegen hem ga ik altijd tegen mijzelf spelen, domme fouten maken, slaan op ballen waar je eigenlijk niet op kan/moet slaan. Terwijl hij qua rating niet hun beste speler is (nu op 1092), maar iets in zijn spel zorgt ervoor dat ik het verkloot. Niet dat hij perse de punten maakt, ik maak ze voor hem....

We begonnen als team zeer slecht alledrie de enkels verloren we in 3... dus al 3-0 achter. Toen de dubbel, het was duidelijk dat speler Z (onze hoogste rating speler) niet ging dubbelen, die had net enkel gespeeld en dik verloren en zat enorm in de frustratie.

Dus ik wederom dubbelen en ik wilde ook wel graag want mijn nopjes zijn in de dubbel toch vaak een voordeel. Onze start, zeer slecht, 11-9 11-7.... oei dit ging snel en verkeerd. Maar onze 3de speler was de teller en had wel een aantal dingen gezien wat ons ook was opgevallen, dus spel iets anders inrichten en 9-11, daarna hadden we het iets beter door 4-11... dus 5de set. Wederom last van nonchalance dus ze kwamen erg dichtbij... werd 7-7 en toen even weer volop de focus aan bij ons beide en 8-11. Dus eindelijk een puntje.

Toen moest mijn dubbelmaatje tegen degene waar ik al van verloren had en die verloor hij ook in 3.
De volgende ging ook in 3 naar de tegenstander... dus nog geen enkele enkel punt :-(

Daarna mocht ik weer tegen de speler ( C ) die nu ongeveer dezelfde rating heeft als ik werd het eigenlijk te spannend, ik kwam 1-0 voor, 1-1 (hij begon veel agressiever te spelen en liet me weer even zien waarom ik de laatste keer van hem verloren heb), 3de had ik dus beter door wat ik moest doen en die won ik weer vrij makkelijk. Maar toen de 4de... ik werd nonchalant, het werd 9-9... en je raad het al, netballetje voor hem (echt dood achter het net) en kantballetje, dus 2-2..... Toen even heel flink adem gehaald en weer in mijn focus kunnen komen en de laatste tikte ik hem met 11-4 vrij makkelijk weg. Eindelijk een enkel punt.

Toen had ik wel verwacht dat mijn teamgenoten ook wat zouden gaan pakken (soms is het voorbeeld genoeg), dat gebeurde ook, waar ik en speler X al van verloren hadden, kon hij niet zoveel met het spel van onze hoogste rating speler... en die pakte de pot in 3.

Toen speler X, die al eens van deze tegenstander (speler C) heeft gewonnen in het vorige seizoen en ik eigenlijk wel vanuit ging dat hij dat nu weer zou doen... werd in 3 weggetikt. Daarna mocht ik de hekkensluiter spelen tegen hun hoogst geplaatste speler A (maar waar ik nu 2 uit 2 tegen stond) . Het was me al eerder opgevallen dat deze speler had bijgeleerd en vooral ook geduldiger was geworden, dus ik had niet veel verwachtingen. Op zich terecht, de eerste game werd spannend... 15-17 voor mij, nu had ik mijn focus weer te pakken en kon ik hem aardig laten doen waar ik van hou, service van mij bal net een tikkeltje te hoog terug en BAM... maar ik zei al, hij had bijgeleerd, dus niet elke BAM was direct succesvol, hij wist veel terug te blocken nog, toch wist ik de volgende in 7-11 en 9-11 te pakken... bij die laatste stond het 9-9 en toen ging hij op eens uitgebreid met zijn teamgenoten overleggen en de tijd nemen (terwijl het al 00.20uur was :-(.... Hij kwam terug aan de tafel, ik moest serveren en gebruikte underspin/zijspin op zijn BH en in het net. Toen een topspin zijspin op zijn BH en lekker diep in de hoek (hij is linkshandig) en bam in het net... over.

Dus weer 6-4 verloren... alledrie tot nu toe, maar ik had in elk geval het gevoel dat het niet aan mij heeft gelegen dit keer.

Uiteindelijk pas rond 1.15uur thuis gekomen ... toch wel laat op een doordeweekse dag. Ben blij dat ik op de vrijdag maar een halve dag werk en mijn eigen tijd kan indelen.

Best wel een wedstrijd waar qua rating dus wat gebeurde.
Speler X daalde er 25, Speler Y (ik) steeg er 25, Speler Z daalde er 28.
Laatst gewijzigd door TwoFace op 29 sep 2023, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

Ontzettend leuk, zo'n verslag. Dankjewel! (Y)

Maar....iets vind ik een beetje vreemd voor mijn gevoel:
Je schrijft
Maar onze 3de speler was de teller en had wel een aantal dingen gezien wat ons ook was opgevallen, dus spel iets anders inrichten en....
De "teller" is toch ook de scheidsrechter van dat potje tafeltennis, of niet? Is het niet merkwaardig dat een scheidsrechter, die neutraal dient te zijn, gelijk maar even als coach voor een van de dubbels optreedt?

(En als dat "heel gewoon" is, hoe zou je het dan vinden als diezelfde scheidsrechter na de volgende set naar het andere dubbel zou gaan om te vertellen: "Zeg, ik ken hem, daarginds, wel goed. Want ik train veel met hem. En ik weet, als je die ballen met backspin op zijn forehand speelt, dan heeft-ie er knap moeite mee. Kom op, je kèn 't!")
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar bij ons is de regel om en om tellen. Dus de thuisploeg begint met tellen en de volgende telt de uitploeg, etc etc... dus ja neutraal in zijn functie op dat moment wel: namelijk het scheidsen en als de tegenstander randje net raakt zal hij dat ook gewoon toegeven... (sterker nog in de dubbel werd ik boos op mijn beide teamgenoten (teller + dubbelpartner) omdat ze een service van mij fout gaven, terwijl ik 100% zeker wist dat hij in was).

Dat neemt niet weg dat je elkaar mag coachen en tips mag geven, doet het andere team ook continu... coachen gebeurd ook alleen in de dode spelmomenten (dus tussen de games door, niet tijdens)...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Hier hetzelfde als bij TwoFace. De thuis spelende ploeg telt de oneven wedstrijden, the uit spelende ploeg de even wedstrijden.
En ja dan zal de scheids tips kunnen geven :D.

TwoFace schreef: 29 sep 2023, 09:25 Gisteravond gespeeld tegen de tegenstander die vorig seizoen onze poule winnaar en weer stond ik tegen dezelfde mensen.
Als het vorig jaar de winnaar was hadden ze dan niet moeten promoveren?
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 29 sep 2023, 11:39 Hier hetzelfde als bij TwoFace. De thuis spelende ploeg telt de oneven wedstrijden, the uit spelende ploeg de even wedstrijden.
En ja dan zal de scheids tips kunnen geven :D.

TwoFace schreef: 29 sep 2023, 09:25 Gisteravond gespeeld tegen de tegenstander die vorig seizoen onze poule winnaar en weer stond ik tegen dezelfde mensen.
Als het vorig jaar de winnaar was hadden ze dan niet moeten promoveren?
Zij zijn ook gepromoveerd, maar ik ook, omdat vorig seizoen bij ons, bij team 2 en team 3 in totaal 2 man en 1 vrouw vertrokken/gestopt, waardoor we geen 2 teams meer konden maken. Wij zijn dus 1 team geworden met 3 man uit het team wat al 3de klasse zou gaan spelen en 3 man wat eigenlijk 4de zou gaan spelen. Vorig seizoen degradeerde team 2 naar de 3de klasse en grepen wij dus net naast promoveren, samen konden we 3de klasse gaan spelen.

Overigens viel gisteravond 1 van de 3 uit het hogere team (dus vorig seizoen hoger) een keer in, maar in principe gaat hij niet spelen, we hadden echter geen alternatief gisteravond.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Eindelijk terug van een lange en late avond die we met 3-7 verloren hebben.
Mijn eerste wedstrijd ging niet helemaal lekker. Ik was gewoon niet scherp genoeg.

De 2e wedstrijd ging echt supergoed. 11-4, 11-4 en 11-7. Hij was helemaal van slag. Nog niet eens zozeer door de noppen, maar vooral door het plaatsen. Scherpe ballen op mijn forehand die ik dan nog scherper terug speel.

3e wedstrijd ging ook goed maar hij was gewoon een stuk beter. De eerste set won ik nog maar hij ging steeds beter spinnen en de goede ballen kiezen. Maar ik heb goed gespeeld maar in 4 verloren. Hier kan ik vrede mee hebben. Hij was gewoon een stuk beter.

Achteraf kijken naar de ratings ... De 3e tegenstand heeft hoge rating, maar de andere 2 zitten bij mij in de buurt. Net boven de 1200.
De eerste had ik wel door dat hij niet de beste was .. maakte veel fouten .... maar goed.

Die ene ratingpunt die ik dinsdag 'gewonnen' heb ben ik nu weer kwijt voor de hele avond hahaha.

Ik sta nu op 4 uit 9 in de 2e klasse. Vind ik eigenlijk best goed. De tegenstander was ook erg positief over mijn spel. Dat ik heel anders speel als andere lange noppen .. juist dat aanvallen en weg leggen vinde ze erg lastig. Dit type spel zien ze niet zo vaak ......

Ondanks het eerste verlies wat beter had gekund ben ik blij met deze avond. We hebben nu 10 punten uit 3 wedstrijden.
Volgende week is het grote degradatie duel :). Hier zitten geen hele hoge ratings in ..... Of ik speel volgende week is nog niet zeker.
In de basis wilde ik uitvallen, maar als de captain nog niet helemaal herstelt is speel ik gewoon.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

We zouden eigenlijk met 2 spelers spelen, maar de slechtste competitiespeelster uit een team lager wilde toch meedoen en er 6 op een avond spelen.

Mijn teamgenoot begon tegen hun sterkste speler waar ongeveer 150 rating verschil tussen zat. Ooit had hij eerder tegen hem gespeeld toen het de laatste wedstrijd was en de tegenstander nog op 100% stond. Deze won hij en nu won mijn teamgenoot ook verrassend in 5 games. De tegenstander zei dat hij een soort van angstgegner voor hem is geworden.

Daarna speelde onze invalsters waar ik eigenlijk geen hoge verwachtingen van had, maar warempel ze won in een spannende wedstrijd in 5 games. Dat puntje was mooi meegenomen.

Nu was het mij buurt tegen 1 van de 2 dames in het team (beide de zwakste spelers). Deze won ik heel simpel in 3. Bal op tafel houden en met name schuiven naar de forehand was al voldoende.

De dames dubbelde en wij lieten hun de fouten maken. Mijn teamgenoot die nog niet zoveel dubbel ervaring heeft kon ik zo mooi laten zien hoe je het beste in een dubbel kon spelen. Ook in 3 games gewonnen.

Daarna verloor onze invaller haar laatste 2 wedstrijden en wij wonnen onze wedstrijden vrij makkelijk.

Mijn laatste wedstrijd was tegen hun beste speler en het was een lekkere 5 gamer. Eindelijk speelde ik best goed. Ook qua openingen, maar ik opende te traag vond ik achter af zelf. Ook ging ik teveel naar achteren en helaas verloor ik de wedstrijd.

Uit eindelijk 7-3 gewonnen en daarmee zou ik vantevoren voor hebben getekend gezien we eigenlijk maar met 2 zouden zijn. Volgende week tegen de koploper. Willen we nog een kans maken dan moeten we die winnen.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Met de DUO ben ik uitgevallen zoals afgesproken. Ze moesten tegen de andere kampioenskandidaat. Ze hebben 3-2 gewonnen.
Na 4 wedstrijden staan we 3 punten voor op nummer 2. 12 op nummer 5 en 6
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Weer lekker bezig geweest allen. Helaas ben ik de dag na de wedstrijd ziek geworden, toch daar iets opgepikt blijkbaar... nu nog in de lappenmand, voor het eerst dat ik weer energie genoeg heb om een computer erbij te pakken.

Aanstaande vrijdag moeten we tegen het laagste team, zelf staan we een-na laatste, maar hopelijk kunnen we nu wel eens iets meer dan 4 punten pakken.... Zelf speel ik niet, eigenlijk heb ik een familiefeest, maar eerst maar eens kijken hoe ik me voel tegen die tijd.
Die week erop, vrijdag de 13de LOL, mag ik weer spelen, dit keer tegen de nummer 1 in de poule, eens kijken hoe we het daar tegen doen. Tot nu toe hebben we tegen de nummer 2, 3 en 4 gespeeld en allemaal 6-4 verloren. Ik was alleen niet bij die tegen de nummer 4.

Bij de nummer speelt degene met de hoogste rating en die staat ook nog op 100%, maar die speelde weer niet tegen de nummer 1 de poule... dat heeft denk ik wel een paar puntjes gekost voor hen.... nummer 1 heeft nu 19 punten, nr 2 17, nr3 16, nr 15, dan wij met 12 en de laatste 11 punten.... dus het zit nog allemaal best dichtbij elkaar.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel verwacht had dat mijn teamgenoten afgelopen donderdag iets meer punten konden pakken......
Ik zou het balen vinden als we zouden degraderen, ik merk dat ik 3de klasse toch echt wel weer leuker vind dan de 4de klasse... net iets pittigere tegenstanders waardoor ik zelf ook meer uitgedaagd wordt.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Plaats reactie