Verkocht : Nittaku Acoustic LG 86 gram recht

Hier kun je materiaal kopen of te koop aan bieden.
Plaats reactie
Danny1973
Moderator
Moderator

Verkocht : Nittaku Acoustic LG 86 gram recht

Bericht door Danny1973 »

Te koop, een Nittaku Acoustic met recht handvat 86 gram. Dit is de LG uitvoering, met het iets dikkere handvat, wat ik overigens zelfs voor iemand met kleine handen niet heel dik vind. Helaas gaat mijn voorkeur uit naar een holrond / flared handvat.
De controle met dit frame is echt enorm goed. Een wat duurde 5 laags volhout frame, maar inziens zijn geld zeker waard. Ik heb ook veel met de Virtuoso gespeeld, maar vind de Acoustic de betere van de twee.
Het frame komt in de originele verpakking. Vraagprijs €90 inklusief verzenden met trackcode.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
HotDiarrhea
Advanced Member
Advanced Member

Re: Nittaku Acoustic LG 86 gram recht

Bericht door HotDiarrhea »

Het is all wood. Ik speel nu met Hurricane Neo beide kanten. Mijn frame is Stiga intensity en ik voel me het is nu traag en wil een frame die sneller is en niet meer afhankelijk ben van booster
]
Danny1973
Moderator
Moderator

Re: Nittaku Acoustic LG 86 gram recht

Bericht door Danny1973 »

Ik ken jouw frame niet en zou niet durven zeggen of de Acoustic sneller is. Ik vind de Nittaku redelijk snel, maar veregeleken met een carbon frame zoals mijn Xiom AZX is het wel iets trager, maar vooral wat softer qua gevoel. De controle is wel veel beter. Schuiven, blokken en kort achter het net spelen is echt heel eenvoudig.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Plaats reactie