Perfecte Service van....
Perfecte Service van....
Een nette innerforce zlc ontvangen van Perfecte Service. Hij doet zijn naam eer aan. Goed contact via de pm gehad. Helaas waren de belgische postbodes maandag even aan het staken, waardoor er een kleine vertraging was. Ik zou zeker weer een batje bij hem bestellen als er voor mij wat interessants bij zit. Ik kan deze verkoper zeker aanbevelen.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Re: Perfecte Service van....
Een mooie Butterfly Zhang Jike ALC gekocht. Duidelijke communicatie via PM en mail. Geld overgemaakt en frame (vanuit België) met 2 dagen in huis. Steven bedankt! Deze verkoper is zeer aan te bevelen 
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
8 februari geld overgemaakt voor een gebruikt rubber, en deze zou 9-2 op de post gaan. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Ook al ruim een week geleden een PM gestuurd die niet beantwoord wordt ( ook nog niet gelezen terwijl ik Steven wel actief heb gezien binnen de sectie Leden) Beetje jammer, normaal loopt contact via dit forum altijd vlot en netjes voor zover ikzelf heb ervaren. Ik hoop het rubber alsnog op korte termijn te ontvangen.
Gelukkig, na twee weken toch nog ontvangen. Verkoper gaf aan vergeten te zijn om het op te sturen. Rubber is keurig verpakt en zoals beloofd in zeer goede staat. Ik vind twee weken wel behoorlijk lang, en vergeten op te sturen ook wel een beetje slordig.
"Trage service" is beter dan "geen service". 
Een zo goed als nieuwe TB ALC en zo goed als nieuw rubber overgenomen tegen een goede prijs. Snelle communicatie en redelijk snelle verzending. Netjes ingepakt in kartonnen doos. Kwaliteit van beide produkten was uitstekend.
Zou in toekomst weer zaken doen met Perfecte Service.
Zou in toekomst weer zaken doen met Perfecte Service.
TTV Rapidity
3e klasse DUO Holland-Noord
Butterfly Timo Boll ALC
Rakza 7 (2.0 - Forehand)
Rakza 7 (2.0 - Backhand)
3e klasse DUO Holland-Noord
Butterfly Timo Boll ALC
Rakza 7 (2.0 - Forehand)
Rakza 7 (2.0 - Backhand)
Frame met rubbers gekocht. Alles in goede staat aangekomen. Alleen jammer dat Kiala er zo lang heeft over gedaan om dit tot bij mijn punt te krijgen. Daar kan de verkoper natuurlijk niets aan doen.
Steeds goed contact gehad via PM.
Zeer tevreden klant
Steeds goed contact gehad via PM.
Zeer tevreden klant
FH Frienship Battle II Provincial
Xiom classic offensive S
BH Friendship 729-04S
Xiom classic offensive S
BH Friendship 729-04S