Nieuwe batcombinatie

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
Plaats reactie
RemmieTubbie
Beginner
Beginner

Nieuwe batcombinatie

Bericht door RemmieTubbie »

Een jaar ben ik nu verschillende combinaties aan het testen en sinds afgelopen seizoen is het redelijk duidelijk geworden wat voor mij nu het fijnste speelt. Over het frame was nog het meeste twijfel, maar na testen heb ik de OSP Expert All+ besteld.

Deze week kwam eindelijk mijn frame binnen. Wat een mooi frame, bijna zonde om er rubbers op te plakken. De geur is trouwens ook fantastisch na openen van de doos.

Op BH komt opnieuw de SpinLord Dornenglanz, omdat ik daar afgelopen seizoen veel succes mee heb gehad. Wat een stooreffect heeft dit rubber zeg.

Ik twijfelde nog over mijn FH rubber en daarom naar Sport Europe gereden om verschillende rubbers te testen. Zo'n 2 uur vanalles getest en daar viel de Victas V>01 erg in de smaak, dus deze gekocht.

Deze week eens voor het eerst de combinatie gaan proberen. Ik heb nu ruim de tijd om te wennen aan de complete combinatie. Ik ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat bevallen er zit in ieder geval genoeg tijd in de voorbereiding.

Ik zal mijn bevindingen hier plaatsen en wie specifiek iets wil weten, schroom niet om te vragen.
Laatst gewijzigd door RemmieTubbie op 16 jun 2014, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
4e klasse NTTB Zuid-West

Frame - OSP Expert All+
FH - ??
BH - ??
benxx
Silver Member
Silver Member

Re: Nieuwe batcombinatie

Bericht door benxx »

De Dornenglanz, 1 van de weinige noppen die ik nog een keer MOET proberen. Succes ermee!
Meppers 1, 2e klasse zuid-west

Weapon of choice:

Re-Impact Spinplay 2020
BH Lion Claw 1,5mm demping
FH Fastarc-G1 1,8mm

Test:

Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Leviathan OX
FH Spinlord Degu 1,8mm

ELO 01-05-24 1447
mank
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door mank »

RemmieTubbie
Beginner
Beginner

Bericht door RemmieTubbie »

Eeuhm ja, al ken ik het filmpje wel....
4e klasse NTTB Zuid-West

Frame - OSP Expert All+
FH - ??
BH - ??
mank
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door mank »

Lijkt me een heel geschikt batje als de combinatie met het noppenrubber tenminste genoeg controle geeft voor je.
Ben benieuwd hoe je het frame qua stoormogelijkheden (en eigen controle) met de noppen ervaart.
Plaats reactie