Dag allemaal,
Ik heb mijn hele jeugd getafeltennist, maar ben een jaar of 13 geleden gestopt. Ik ben van plan om het weer op te gaan pakken, maar heb geen zin om gelijk 150 euro neer te leggen. Ik wil eerst weten of ik het enthousiasme weer terug kan vinden.
Heeft er iemand nog een compleet batje liggen, waar hij/zij niets meer meedoet? Ik was vroeger nooit zo bezig met materialen. Speelde eigenlijk altijd met sriver, "frame, geen flauw idee".
Ik was een aanvallend ingestelde speler met een venijnige forehand en strakke blok op de backhand. Mijn sterkste wapen was echter mijn service, daar haalde ik veel directe punten mee. (2e klasse sen district NHN)
Als er iemand is, die nog wat leuks heeft liggen, dan hoor ik het graag.
Groeten
Compleet batje gezocht!
Re: Compleet batje gezocht!
Ik kan eventueel een galaxy n-9 frame met aan beide kanten een yasaka mark - v 2mm voor je maken. Rubbers is al wel een paar maanden mee gespeeld, maar zijn nog in een prima staat. Het frame is in nieuwstaat. Vraagprijs incl verzenden €35
Stuur me anders een pm als je het wat vind. Mark v is een prima alternatief voor als je srivers bent gewend, en zeker als je net weer begint een mooie betaalbare start combinatie.
Stuur me anders een pm als je het wat vind. Mark v is een prima alternatief voor als je srivers bent gewend, en zeker als je net weer begint een mooie betaalbare start combinatie.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Heerlijke combinatie, snel frame maar echt aan te raden! zeker voor die prijs!!
Yasaka Sweden Classic
Forehand: Darker VLON-S Blue (sponge), Zwart
Backhand: Friendship 729 FX-C, rood 1.8
Forehand: Darker VLON-S Blue (sponge), Zwart
Backhand: Friendship 729 FX-C, rood 1.8
Alweer voor elkaar, Danny1973 bedankt!
Mag een slotje op, of werkt dat hier niet zo?
Mag een slotje op, of werkt dat hier niet zo?
Ja hoor dat werkt hier ook zo
Slotje zit erop
Slotje zit erop
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.