Wij zijn als vereniging bezig om de jeugdafdeling te vergroten, maar nu ben ik naarstig op zoek naar frames voor kinderen of eventueel smalle frames voor volwassenen. Rubbers heb ik genoeg op voorraad maar mocht je nog wat hebben liggen dan hoor ik dat graag.
Groeten, Ingmar
Te koop gevraagd: kinderframes
Re: Te koop gevraagd: kinderframes
er zijn speciale kinderframes te koop, voor 15-20 euro.
Toevallig hebben wij als club er nu om te proberen enkele op voorraad genomen voor jeugdspelers, maar nog niet gebruikt.
De goedkope frames van rond 10-15 euro zijn allen van hout en ook niet zo zwaar, die zijn echt prima voor kinderen. Denk aan de three ball star van posno, of de goedkopere frames van de diverse merken
Toevallig hebben wij als club er nu om te proberen enkele op voorraad genomen voor jeugdspelers, maar nog niet gebruikt.
De goedkope frames van rond 10-15 euro zijn allen van hout en ook niet zo zwaar, die zijn echt prima voor kinderen. Denk aan de three ball star van posno, of de goedkopere frames van de diverse merken
Onno, bedankt voor je reactie. Ik ben mij bewust van de frames die nieuw te koop zijn. Ik heb laatst een bestelling gedaan bij tt-store.eu en hier 4x de Galaxy cn.2 besteld. Deze kwamen vorige week binnen en nadat ik deze van een rubbertje had voorzien waren deze afgelopen woensdag binnen 5 minuten verkocht.
Ik heb nog een bestelling lopen bij eacheng.net maar er zijn een paar jeugdleden die niet zolang kunnen wachten. Ik wil het niet te duur maken want vanwege de jonge leeftijd ( tussen de 6 en 8 jaar) weet je natuurlijk niet zeker of zij lid blijven.
Mocht er iemand dus nog wat hebben liggen dan houd ik mij aanbevolen.
Ik heb nog een bestelling lopen bij eacheng.net maar er zijn een paar jeugdleden die niet zolang kunnen wachten. Ik wil het niet te duur maken want vanwege de jonge leeftijd ( tussen de 6 en 8 jaar) weet je natuurlijk niet zeker of zij lid blijven.
Mocht er iemand dus nog wat hebben liggen dan houd ik mij aanbevolen.
als je een winkel belt kan je vragen het meteen te verzenden. Heb je het de volgende dag. En anders ga je naar een andere winkel.
Dit werkt natuurlijk niet als je verder weg bestelt.
Wat is jouw ervaring, zat laatst ook te kijken om in De VS eenvoudige frames en rubbers te bestellen omdat het gewoon veel goedkoper is, ook met verzendkosten. Hoe groot is dan het risico dat je invoerbelasting moet betalen (uit mijn hoofd boven de €40).
Dat maakt het dan wel minder aantrekkelijk, ook omdat verzenden langer duurt.
Dit werkt natuurlijk niet als je verder weg bestelt.
Wat is jouw ervaring, zat laatst ook te kijken om in De VS eenvoudige frames en rubbers te bestellen omdat het gewoon veel goedkoper is, ook met verzendkosten. Hoe groot is dan het risico dat je invoerbelasting moet betalen (uit mijn hoofd boven de €40).
Dat maakt het dan wel minder aantrekkelijk, ook omdat verzenden langer duurt.
Mij bestelling uit Bulgarije duurde een week en hier kwamen geen invoerkosten bij dus hier was ik zeer tevreden over. De verzendkosten waren ook goed te doen dus daar zal ik vaker bestellen. Ze hebben heel veel Chinees spul voor dezelfde prijs als bij Eacheng.
Mijn bestelling bij Eacheng loopt nog. Als ik hier invoerrechten over moet betalen dan zou dat wel een domper zijn want de verzendkosten waren ook zo'n 70 euro. Dat is dus nog even afwachten. (maar wel al ingecalculeerd)
Mijn bestelling bij Eacheng loopt nog. Als ik hier invoerrechten over moet betalen dan zou dat wel een domper zijn want de verzendkosten waren ook zo'n 70 euro. Dat is dus nog even afwachten. (maar wel al ingecalculeerd)
Ok. Bulgarije is eu...
Zal eens kijken bij die winkel
Zal eens kijken bij die winkel