Bij de heren vindt ik leuk kijken naar de LeBrun broers, Truls Moregard, Aruna ...
Hugo Calderone wordt ik zenuwachtig van met al die trekjes. Harimoto irritant door het geschreeuw.
Ik kijk vaker naar de dames. De Japanse dames ... Hayata, Harimoto (zo goed en zo jong), Mima Ito ....en inderdaad Hashimoto.
Maar bij de dames heb je veel meer spelers met andere stijl dus daarom vind ik het vaak leuker. De chinese dames spelen eigenlijk allemaal hetzelfde wat je zegt. Maar dat heb ik minder bij de japanse dames alhoewel hayata en harimoto wel een beetje hetzelfde spelen.
Maar spelers als Manika Batra en Sreeja Akula zijn leuk om te kijken. Ook die duiste met met penhouder. Hana Goda vind ik leuk om naar te kijken. Uiteraard kijk ik naar Brit Eerland. Die doet het echt goed. Nina Mittelham, Linda Bergstrom .. zoveel meer spelers waar ik graag naar kijk.
Maar als het china vs china is in de halve finales ben ik al weg. Meestal al de ronde ervoor al of ze moeten tegen een van mijn favo spelers spelen.