gezocht

Hier kun je materiaal kopen of te koop aan bieden.
Plaats reactie
nadal
Advanced Member
Advanced Member

gezocht

Bericht door nadal »

Ik ben op zoek naar een tweede frame van het merk prima model green,
prima green, anatomisch/holround met vriendelijke groeten edcar.
Danny1973
Moderator
Moderator

Re: gezocht

Bericht door Danny1973 »

Was dat voorheen geen merk dat Posno sport verkocht. Die doen nu volgens mij iets met three ball. Je zou het bij hun eens kunnen informeren.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
nadal
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door nadal »

Danny1973 schreef:Was dat voorheen geen merk dat Posno sport verkocht. Die doen nu volgens mij iets met three ball. Je zou het bij hun eens kunnen informeren.

Hoi Danny bedankt voor je reactie ik heb al contact gehad met posno de prima green worden niet meer gemaakt three ball komt van dezelfde fabrikant uit frankrijk, ik heb toen een paar maandjes terug 2 three ball frame gekocht bij posno maar spelen echt anders dan de prima green frame. Ik vind het echt een fijn framepje maar is een keer gevallen toen is het handvat los gegaan heb dit gelijmd vandaar dat ik eigenlijk een 2de zoek groetjes edcar.
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Tijd terug een keer zo'n three ball frame gehad, net in het begin dat er watergedragen lijm was. Bij het voorzichtig verwijderen van mijn rubber scheurde ik hele gote splinter van de toplaag af. Lag aan mij en niet aan het frame of de lijm. Nog een beetje korting gehad op een vervolg aankoop, maar was o.a daardoor helemaal klaar met Posno. Dat three ball frame was volgens mij een leuk frame voor de beginnende speler, maar niet veel meer dan dat.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
nadal
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door nadal »

Danny1973 schreef:Tijd terug een keer zo'n three ball frame gehad, net in het begin dat er watergedragen lijm was. Bij het voorzichtig verwijderen van mijn rubber scheurde ik hele gote splinter van de toplaag af. Lag aan mij en niet aan het frame of de lijm. Nog een beetje korting gehad op een vervolg aankoop, maar was o.a daardoor helemaal klaar met Posno. Dat three ball frame was volgens mij een leuk frame voor de beginnende speler, maar niet veel meer dan dat.

Hoi danny met watergedragen lijm vindt ik echt niks misschien dat er nu alweer betere lijmen zijn maar mijn eerste rubber lijmen was echt een ramp ik ben 1.5jaar geleden weer begonnen met tafeltennissen maar onder het snijden van het rubber ging het rubber ook nog eens los en met verwijderen scheurde het rubber ook nog, dus ik lijm nog steeds met de syntetische lijm, het frame three ball kwalitatief best oke snelheid zit denk ik tussen all+ en off- qua vorm/handgreep holround heeft hij veel weg van de butterfly primorac off- deze three ball frame staat niet op de site van posno?, gr. edcar
Plaats reactie