Na 6 jaar gestopt te zijn met tafeltennis, ben ik weer terug!
Omschrijving
Ik ben weer wat gaan proberen maar helaas... Daarom: in de aanbieding een SPLINTERNIEUWE Yasaka Goiabao (5 laags) frame met holrond handvat. Voor mij met een Tibhar Grass Dtecs OX (rood) erop te snel helaas. Wel een prachtig frame (luxe uitstraling en tevens standaard al gelakt)!
Het frame is 2x een half uur mee gespeeld en heeft geen beschadigingen. De Tibhar Grass Dtecs OX rood is ook 2x een half uur mee gespeeld. Het formaat van het rubber is standaard gezien de afmetingen van het Goiabao frame.
Ik heb ook nog een friendship 802 1,5 mm rood korte noppen rubber liggen. Deze is op maat van mijn 729 Dynasty Hinoki frame (standaard maten). Hier is een maandje mee gespeeld en ik moet zeggen voor iemand die nog nooit met korte noppen heeft gespeeld, deed ik het er heel aardig mee. Ik kon alles met deze nop, super nopje!
Prijs
Frame: 20 Euro inclusief verzendkosten binnen NL. Ik heb 30 betaald + verzendkosten.
Rubber: 21 Euro inclusief verzendkosten binnen NL. Ik heb 32 betaald + verzendkosten.
Rubber: 7 Euro inclusief verzendkosten binnen NL. Ik heb 12 euro betaald + verzendkosten.
Foto's
Foto's kunnen op aanvraag, maar lijkt me niet nodig. Alles ziet er pico bello uit zoals altijd wanneer ik iets verkoop.
Gegroet,
Wouter