Hulp gezocht, frame en nieuwe rubbers nodig

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
Plaats reactie
love2004
Beginner
Beginner

Hulp gezocht, frame en nieuwe rubbers nodig

Bericht door love2004 »

Hallo,

Ik speel 2de klasse en wil een nieuw frame en rubbers kopen.
Ik heb nu Yasaka max carbon 3d frame. Op forehand andro rasant turbo en op de backhand andro rasant grip.

Ik wil graag iets heel nieuws. Ik speel met forehand heel aanvallend en spin graag. mijn backhand is schuiven en veel blokken.

Wat raden jullie me aan, ik wil vooral een minder zwaar batje. Mijn teamgenoot heeft een tibhar light contact met stiga calibra sound. Dit speelde heel lekker maar is volgens mij totaal anders als wat ik nu heb?

Hebben jullie tips?

Groetjes!
yoass
Silver Member
Silver Member
Contacteer:

Re: Hulp gezocht, frame en nieuwe rubbers nodig

Bericht door yoass »

Je zou eens Rasanter kunnen proberen, b.v. R47 FH en R42 BH. Goed spul, maar nog enigszins herkenbaar vanuit de huidige rubbers.

De Max Carbon 3D ken ik amper, en wat ik me ervan herinner is dat 't een extreem snel, stijf en hard frame is. Eerlijk gezegd neig ik er altijd naar om niet teveel variabelen tegelijk te veranderen. Je zoekt iets lichters, maar zoek je ook een ander accent in de speleigenschappen? Ik ken maar weinig frames die zo hard en stijf zijn maar ook vrij licht. Donic Ovtcharov Carbospeed, misschien wat lichter. Andro CSV Carbon OFF++.
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
Plaats reactie